Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi reagoi, kun saa tietÀÀ sinun huonoista uutisistasi tai akuuteista vaikeuksista?
MyötÀtuntoisesti tai hiljaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi reagoi, kun saa tietÀÀ sinun huonoista uutisistasi tai akuuteista vaikeuksista?
YllĂ€ttĂ€vĂ€llĂ€ tavalla. ĂĂ€rimmĂ€isen negatiivisesti ja tuhoavasti.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Vaikenemalla.
G:
Kaivattuni oli ennen ihan kummissaan, kun valitin jotain harmitusta ÀÀneen ulos. Nykyisin myötÀilee ja rauhoittelee.
Voi kaivattu rakas, miten monta henkistÀ sydÀnkohtausta aiheutit minulle tÀnÀÀn, vaikka et tiedÀkÀÀn sitÀ. TöissÀ on ollut raskasta. Nyt kun saa viimein levÀtÀ, iski kauhea ahdistus. Makoilen peiton alla ja pÀÀssÀ aivan humisee. KyllÀ tÀmÀ varmaan muuttuu vielÀ iloksi, kun pÀÀsee illalla saunaan ja saa nukkua kunnon yöunet. VielÀ parempaa olisi, jos olisit vieressÀni. Mutta kai se on hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ ei tule koskaan mitÀÀn "meitÀ". EhkÀ et edes ole n-n-ihmisiÀ. Toivottavasti ihastukseni ei ole ollut liian lÀpinÀkyvÀÀ tai epÀtoivottua.
NÀhdÀÀn ensi vuonna. NÀhdÀÀnhÀn me? JÀi sellainen tunne, ettÀ entÀ jos ei nÀhdÀkÀÀn. Jos lÀhdet jonnekin muualle. Surullista, jos lÀhdet. Hymysi on maailman kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori "rakas" joudun lopettamaan sun kaipauksen tÀhÀn, koska se satuttaa ulkopuolisia. YmmÀrrÀn kyllÀ. He saattavat luulla viestejÀ heihin kohdennetuksi ja pelÀstyÀ.
Sullahan pieni harhainen piiri pyörii...
No se oli vitsi
Vierailija kirjoitti:
Tosin, teki kyllÀ mieli myös sanoa, ettÀ kaunis ja rakastettava hÀn on myös mielestÀni...
TÀmÀ oli myös tuolle naiselle. TiedÀn, ettÀ hÀn vihaa minua, mutta minkÀs teen.
Okei anteeks E. Mutta voitko lopettaa tuon jankkaamisen.
Kaikki viestit on minulta !!! T. T ja kaikista typerimmÀt varsinkin kuten tÀssÀ nÀette!
SydÀn ei kestÀ tÀtÀ ketjua enÀÀ. 28
Olen niin hemmetin tyhmÀ ! EttÀ vaan tykitÀn tÀnne viestiÀ viestin perÀÀn. Jankkaan omiinkin viesteihini! T. T
Sinne meni kaikki kankkulan kaivoon
Vierailija kirjoitti:
Okei anteeks E. Mutta voitko lopettaa tuon jankkaamisen.
Kuka E? VÀhÀn tarkennusta ja mistÀ olet tehnyt oletuksia? Toivottavasti et ketjun perusteella. Harmittaa kun en saa selkeyttÀ enkÀ voi ilmaista itseÀni oikeassa elÀmÀssÀ. Loppuisi tÀmÀkin.
Voit kysyÀ multa vinkkejÀ.
Silitit poskea, olit lÀhellÀ ja sanoit sanomattomat.. Unelmissa, et unissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin hemmetin tyhmÀ ! EttÀ vaan tykitÀn tÀnne viestiÀ viestin perÀÀn. Jankkaan omiinkin viesteihini! T. T
pÀÀstettiinkö Toni vapaalle?
O-len niin tyh-mĂ€ et-ten o-saa lu-kea ot-sik-koa ! đČđ€Šđ»đ§
Onneksi en lÀhettÀnyt joulukorttia.
En tiedÀ. En ole ikinÀ kertonut hÀnelle oman elÀmÀni vaikeuksista.