Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5672)
YhtenÀ iltana vaan juoksin pidemmÀn matkan kuin koskaan. Sitten huomasin mikÀ se on, kun jotkut puhuu ettÀ juoksu ottaa reisiin. Aiemmin en ollut huomannut :D
Mutta jos sekstailee niin pitÀÀ treenata lihaksiakin vÀhÀn enemmÀn, jos ei halua olla semmonen luru.
Gallup
MitÀ hyvÀÀ olet tehnyt kaivatullesi irl?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ăöh, taivaallista ruokaa? Oon ostanut lahjoja kans.
Vierailija kirjoitti:
Myös esim. pussailu on mukavampaa tekemistÀ kuin turha herkkujen snackailu.
Simmut, nappisilmĂ€, pesemÀÀn hampit, namuja, ja nyt lisĂ€yksenĂ€ snackailu nĂ€köjÀÀn đ€ź oksennan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiheuttanut jÀrisyttÀvÀn orgasmin kakkosta hyvÀilemÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös esim. pussailu on mukavampaa tekemistÀ kuin turha herkkujen snackailu.
Simmut, nappisilmĂ€, pesemÀÀn hampit, namuja, ja nyt lisĂ€yksenĂ€ snackailu nĂ€köjÀÀn đ€ź oksennan kohta.
Hampulit on hyvÀ pestÀ erityisen hyvin varsinkin sen jÀlkeen, kun on namuja snackaillut!
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Antanut periksi aika monta kertaa. PistÀnyt muiden edun omani edelle.
HyvÀ kun muistutatte jokaisella viestillÀnne, ettÀ miksi palstailu kannattaa lopettaa. MiettikÀÀ mitÀ osaisitte, jos olisitte palstailuajan kÀyttÀneet jonkin kielen tai uuden taidon opiskeluun.
Toiset jo on menos hampipesulle snackailun jÀlkeen ja vetÀmÀÀn paituliyöppiÀ niskaan simmut kii, kun taas itse en ole vielÀ aamupalaa syönyt tÀlle pÀivÀlle.
#5546,
oikeudenkÀyntiin
liittyvÀt,
mitÀ siellÀ nyt oli..
ei multa.
[MÀ olen joskus kÀyttÀnyt
sanaa 'simmut' jossakin
huumorikontekstissa.
Hyvin harvoin].
En ole aloittanut
mtn virallista
rikosprosessia.
- outtamatriX-
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ kun muistutatte jokaisella viestillÀnne, ettÀ miksi palstailu kannattaa lopettaa. MiettikÀÀ mitÀ osaisitte, jos olisitte palstailuajan kÀyttÀneet jonkin kielen tai uuden taidon opiskeluun.
Opiskelen suomea.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En pysty arvioimaan mitÀ olen tehnyt. Haluan hÀnelle vain hyvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
#5546,
oikeudenkÀyntiin
liittyvÀt,
mitÀ siellÀ nyt oli..
ei multa.
[MÀ olen joskus kÀyttÀnyt
sanaa 'simmut' jossakin
huumorikontekstissa.
Hyvin harvoin].
En ole aloittanut
mtn virallista
rikosprosessia.
- outtamatriX-
5 vuotta aikaa tehdÀ. Tee ja hae rahas pois.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Toiminut hÀnen haluamallaan tavalla vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, mutta juuri noissa asioissa olen tÀssÀ silti onnistunut :/
Mutta vaihtaisin silti palstan pois elÀmÀstÀ, ja pitÀÀ taas yrittÀÀ sitÀ tosissaan kun tulee uudet kuviot.
Siis nyt kun aloin miettimÀÀn, niin olen viimeisen vuoden sisÀllÀ kehittynyt useassa eri asiassa hyvin, vaikka onkin ollut alhoa ja addiktiota. Kyl se tÀstÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiheuttanut jÀrisyttÀvÀn orgasmin kakkosta hyvÀilemÀllÀ.
MeneppĂ€s homppeli gubbe omiesi pariin đ€
Vierailija kirjoitti:
Ite ainakin kirjotan esim. kÀvely lenkillÀ, joten en asu ketjussa.
Ja jos joku katselee sun kroppaa, niin haluaa eritysesti pitÀÀ huolta siitÀ, vaikka kyllÀ mÀ muutenkin esim. liikun ja pyrin syömÀÀn enimmÀkseen terveellisesti.