Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Oon ehkÀ sairas. Mutta en pommita tai lÀhesty ketÀÀn oikeassa elÀmÀssÀ. Joskus ehkÀ laitoin viestiÀ, mutta en enÀÀ. TiedÀn mikÀ on totta ja ei. On vaan helpompi elÀÀ todellisuudessa, kun voi kuvitella ettÀ edes joku tykkÀisi ja hyvÀksyisi sellaisena kuin on. Vaikka se ei edes ole totta.
Samaa mieltÀ, kohta varmaan sairastun tÀstÀ kaikesta. Olen laittanut syksystÀ alkaen viestejÀ, tuskin tavoittaneet sitÀ oikeaa kaivattua. EhkÀ kaikki on ollut toiveajattelua, mutta vielÀ odotan kuitenkin edes jotain.
Toivottavasti viestit ovat tuoneet toivoa jollekin toiselle. Jatka vaan
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Oon ehkÀ sairas. Mutta en pommita tai lÀhesty ketÀÀn oikeassa elÀmÀssÀ. Joskus ehkÀ laitoin viestiÀ, mutta en enÀÀ. TiedÀn mikÀ on totta ja ei. On vaan helpompi elÀÀ todellisuudessa, kun voi kuvitella ettÀ edes joku tykkÀisi ja hyvÀksyisi sellaisena kuin on. Vaikka se ei edes ole totta.
Samaa mieltÀ, kohta varmaan sairastun tÀstÀ kaikesta. Olen laittanut syksystÀ alkaen viestejÀ, tuskin tavoittaneet sitÀ oikeaa kaivattua. EhkÀ kaikki on ollut toiveajattelua, mutta vielÀ odotan kuitenkin edes jotain.
ĂlĂ€ odota, lopeta heti. Kukaan tĂ€ysjĂ€rkinen ei seuraa tosissaan tĂ€tĂ€. Jos luulet viestisi menevĂ€n perille, olet pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
T. Esko
Vierailija kirjoitti:
Itse totesin jossain vaiheessa, ettÀ jos se aina ottaa enemmÀn kuin antaa, niin saapi olla koko touhu. Jotenkin riittÀÀ tota puuhaa muutenkin. Jos olin koskaan ihastunut, niin olin aina enemmÀn ihastunut kuin se toinen, ja suhteissa vÀlitin aina enemmÀn kuin se toinen. Ei sellaista ikuisesti jaksa.
Olipas kiinnostuneita viattoman oloisia vanhempia naisia kun kÀvin ulkona. Miksi heidÀn pitÀÀ katsella jos tulos on kuitenkin se, ettÀ "olet liian nuori" tai muuta? Olen niin julmetun viehÀttynyt tuohon ihmistyyppiin enkÀ voi sille mitÀÀn, varsinkin kun toisella on sellainen aito katse. No eihÀn tuo mihinkÀÀn johda kun kohtaamiset niin ohimeneviÀ muutenkin, mutta ottaapa pÀÀhÀn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
T. Esko
Ole hyvÀ.
T.Osku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ odota, lopeta heti. Kukaan tĂ€ysjĂ€rkinen ei seuraa tosissaan tĂ€tĂ€. Jos luulet viestisi menevĂ€n perille, olet pösilö.
Se on kehumista, ku huanot haukkuu. Aina pitÀÀ olla toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Olipas kiinnostuneita viattoman oloisia vanhempia naisia kun kÀvin ulkona. Miksi heidÀn pitÀÀ katsella jos tulos on kuitenkin se, ettÀ "olet liian nuori" tai muuta? Olen niin julmetun viehÀttynyt tuohon ihmistyyppiin enkÀ voi sille mitÀÀn, varsinkin kun toisella on sellainen aito katse. No eihÀn tuo mihinkÀÀn johda kun kohtaamiset niin ohimeneviÀ muutenkin, mutta ottaapa pÀÀhÀn!
Onko sulla joku Àitihaava? YmmÀrrÀn, jos tykÀstyy ihmiseen, joka sattuu olemaan vanhempi, mutta toi kuulostaa hiukan oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku Àitihaava? YmmÀrrÀn, jos tykÀstyy ihmiseen, joka sattuu olemaan vanhempi, mutta toi kuulostaa hiukan oudolta.
Ei ole. Ăitini on hyvĂ€ ihminen, ehkĂ€ vĂ€hĂ€n tyttömĂ€inen, kun itse olen vanhempi sielu, mutta todella hyvĂ€ ihminen hĂ€n on. PidĂ€n vain sellaisesta tietyn tason aitoudesta ja kypsyydestĂ€ mitĂ€ vanhemmissa naisissa koen olevan monesti. Koen jatkuvasti hirvittĂ€vÀÀ yksinĂ€isyyttĂ€ sielun tasolla tĂ€ssĂ€ maailmassa. En oikein aina sovi omanikĂ€isten joukkoon tyylin tai kiinnostuksenkohteiden puolesta. Hekin huomaavat ja vieroksuvat. En osaa selittÀÀ. VĂ€lillĂ€ kuitenkin kaipaan ikĂ€isteni seuraa tosi paljon, koska vanhemmat ihmiset osaavt kohdella myös todella huonosti.
Olen nainen.
Ei aine ole ollut nÀin. Olenhan minÀ pitÀnyt ikÀisistÀni naisista ja miehistÀ myös. Se riippuu paljon. Nyt on nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
T. Esko
Ole hyvÀ.
T.Osku
TyöttömÀt pellet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂllöttĂ€vĂ€ lukea jatkuvasti haava trauma sitĂ€ tĂ€tĂ€ kaipaus palstalla hankkikaa terapeutti đ€ź
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku Ă€itihaava? YmmĂ€rrĂ€n, jos tykĂ€styy ihmiseen, joka sattuu olemaan vanhempi, mutta toi kuulostaa hiukan oudolta.ĂllöttĂ€vĂ€ lukea jatkuvasti haava trauma sitĂ€ tĂ€tĂ€ kaipaus palstalla hankkikaa terapeutti đ€ź
Hanki sinÀ terapeutti, jos olet palstalla jatkuvasti. Oli ihan tekstiin sopiva kysymys, ja sai hienon ja asiallisen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
T. Esko
Ole hyvÀ.
T.Osku
TyöttömÀt pellet
SinÀ mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku Ă€itihaava? YmmĂ€rrĂ€n, jos tykĂ€styy ihmiseen, joka sattuu olemaan vanhempi, mutta toi kuulostaa hiukan oudolta.ĂllöttĂ€vĂ€ lukea jatkuvasti haava trauma sitĂ€ tĂ€tĂ€ kaipaus palstalla hankkikaa terapeutti đ€ź
Hanki sinÀ terapeutti, jos olet palstalla jatkuvasti. Oli ihan tekstiin sopiva kysymys, ja sai hienon ja asi
Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Ketjun otsikko!!
Oletko ameeba??
đ€
Jatkoa puolen yön jÀlkeiseen, kun Kaksplussalla viestit eivÀt mene lÀpi:
YmmÀrrÀn asian sun katsannosta mielestÀni hyvin, vaikken yksityiskohtia tiedÀkÀÀn. HÀtÀpÀissÀÀn tehtyjÀ ratkaisuja. Mutta koska asiat ovat edelleen samassa asennossa, eikÀ niitÀ ole oikaistu, olen puun ja kuoren vÀlissÀ.
Majesteettinen aamuseisokkiđ
Vierailija kirjoitti:
Jos hÀn olisi mies ja kauhuelokuvasta niin olisi se demoni siitÀ Sinister-elokuvasta. PelkÀsin sitÀ aina eniten. Suurinpiirtein ainoa kauhuelokuva mikÀ pÀÀsi jostain syystÀ ihoni alle. Jotenkin ironista ja huvittavaa.
Miks muka kaipaat jotain mitÀ pelkÀÀt?? Ei tuo nyt kovin kivaa puhetta ole kaivatustasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mikÀÀn ihme ole, ettÀ pelkÀÀn nykyisin. Olet juossut karkuun, vastannut hyvin ilkeÀsti ja jÀttÀnyt vastaamatta. Siihen pÀÀlle kaikki omat pelot ja epÀvarmuus omasta kelpaamisesta ylipÀÀtÀÀn. HyvÀÀ yötÀ kuitenkin.
Muillakin saman kaltaisia kokemuksia.