Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5390)

Vierailija
5301/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Oon ehkĂ€ sairas. Mutta en pommita tai lĂ€hesty ketÀÀn oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€. Joskus ehkĂ€ laitoin viestiĂ€, mutta en enÀÀ. TiedĂ€n mikĂ€ on totta ja ei. On vaan helpompi elÀÀ todellisuudessa, kun voi kuvitella ettĂ€ edes joku tykkĂ€isi ja hyvĂ€ksyisi sellaisena kuin on. Vaikka se ei edes ole totta. 

Samaa mieltÀ, kohta varmaan sairastun tÀstÀ kaikesta. Olen laittanut syksystÀ alkaen viestejÀ, tuskin tavoittaneet sitÀ oikeaa kaivattua. EhkÀ kaikki on ollut toiveajattelua, mutta vielÀ odotan kuitenkin edes jotain.

Vierailija
5302/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Oon ehkĂ€ sairas. Mutta en pommita tai lĂ€hesty ketÀÀn oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€. Joskus ehkĂ€ laitoin viestiĂ€, mutta en enÀÀ. TiedĂ€n mikĂ€ on totta ja ei. On vaan helpompi elÀÀ todellisuudessa, kun voi kuvitella ettĂ€ edes joku tykkĂ€isi ja hyvĂ€ksyisi sellaisena kuin on. Vaikka se ei edes ole totta. 

Samaa mieltÀ, kohta varmaan sairastun tÀstÀ kaikesta. Olen laittanut syksystÀ alkaen viestejÀ, tuskin tavoittaneet sitÀ oikeaa kaivattua. EhkÀ kaikki on ollut toiveajattelua, mutta vielÀ odotan kuitenkin edes jotain.

Toivottavasti viestit ovat tuoneet toivoa jollekin toiselle. Jatka vaan

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !

Vierailija
5304/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ odota, lopeta heti. Kukaan tĂ€ysjĂ€rkinen ei seuraa tosissaan tĂ€tĂ€. Jos luulet viestisi menevĂ€n perille, olet pösilö.

Vierailija
5305/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. 

T. Esko

Vierailija
5306/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse totesin jossain vaiheessa, ettĂ€ jos se aina ottaa enemmĂ€n kuin antaa, niin saapi olla koko touhu. Jotenkin riittÀÀ tota puuhaa muutenkin. Jos olin koskaan ihastunut, niin olin aina enemmĂ€n ihastunut kuin se toinen, ja suhteissa vĂ€litin aina enemmĂ€n kuin se toinen. Ei sellaista ikuisesti jaksa. 

Vierailija
5307/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olipas kiinnostuneita viattoman oloisia vanhempia naisia kun kÀvin ulkona. Miksi heidÀn pitÀÀ katsella jos tulos on kuitenkin se, ettÀ "olet liian nuori" tai muuta? Olen niin julmetun viehÀttynyt tuohon ihmistyyppiin enkÀ voi sille mitÀÀn, varsinkin kun toisella on sellainen aito katse. No eihÀn tuo mihinkÀÀn johda kun kohtaamiset niin ohimeneviÀ muutenkin, mutta ottaapa pÀÀhÀn!

Vierailija
5308/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. 

T. Esko

Ole hyvÀ.

T.Osku

Vierailija
5309/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ odota, lopeta heti. Kukaan tĂ€ysjĂ€rkinen ei seuraa tosissaan tĂ€tĂ€. Jos luulet viestisi menevĂ€n perille, olet pösilö.

Se on kehumista, ku huanot haukkuu. Aina pitÀÀ olla toivoa.

Vierailija
5310/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kiinnostuneita viattoman oloisia vanhempia naisia kun kÀvin ulkona. Miksi heidÀn pitÀÀ katsella jos tulos on kuitenkin se, ettÀ "olet liian nuori" tai muuta? Olen niin julmetun viehÀttynyt tuohon ihmistyyppiin enkÀ voi sille mitÀÀn, varsinkin kun toisella on sellainen aito katse. No eihÀn tuo mihinkÀÀn johda kun kohtaamiset niin ohimeneviÀ muutenkin, mutta ottaapa pÀÀhÀn!

Onko sulla joku Ă€itihaava? YmmĂ€rrĂ€n, jos tykĂ€styy ihmiseen, joka sattuu olemaan vanhempi, mutta toi kuulostaa hiukan oudolta. 

Vierailija
5311/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku Ă€itihaava? YmmĂ€rrĂ€n, jos tykĂ€styy ihmiseen, joka sattuu olemaan vanhempi, mutta toi kuulostaa hiukan oudolta. 

Ei ole. Äitini on hyvĂ€ ihminen, ehkĂ€ vĂ€hĂ€n tyttömĂ€inen, kun itse olen vanhempi sielu, mutta todella hyvĂ€ ihminen hĂ€n on. PidĂ€n vain sellaisesta tietyn tason aitoudesta ja kypsyydestĂ€ mitĂ€ vanhemmissa naisissa koen olevan monesti. Koen jatkuvasti hirvittĂ€vÀÀ yksinĂ€isyyttĂ€ sielun tasolla tĂ€ssĂ€ maailmassa. En oikein aina sovi omanikĂ€isten joukkoon tyylin tai kiinnostuksenkohteiden puolesta. Hekin huomaavat ja vieroksuvat. En osaa selittÀÀ. VĂ€lillĂ€ kuitenkin kaipaan ikĂ€isteni seuraa tosi paljon, koska vanhemmat ihmiset osaavt kohdella myös todella huonosti.

Olen nainen. 

Ei aine ole ollut nÀin. Olenhan minÀ pitÀnyt ikÀisistÀni naisista ja miehistÀ myös. Se riippuu paljon. Nyt on nÀin.

Vierailija
5312/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. 

T. Esko

Ole hyvÀ.

T.Osku

TyöttömÀt pellet

Vierailija
5313/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄllöttĂ€vĂ€ lukea jatkuvasti haava trauma sitĂ€ tĂ€tĂ€ kaipaus palstalla hankkikaa terapeutti đŸ€ź

Vierailija
5314/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄllöttĂ€vĂ€ lukea jatkuvasti haava trauma sitĂ€ tĂ€tĂ€ kaipaus palstalla hankkikaa terapeutti đŸ€ź

Hanki sinĂ€ terapeutti, jos olet palstalla jatkuvasti. Oli ihan tekstiin sopiva kysymys, ja sai hienon ja asiallisen vastauksen. 

Vierailija
5315/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. 

T. Esko

Ole hyvÀ.

T.Osku

TyöttömÀt pellet

SinÀ mukaan lukien.

Vierailija
5316/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki sinÀ terapeutti, jos olet palstalla jatkuvasti. Oli ihan tekstiin sopiva kysymys, ja sai hienon ja asi

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Ketjun otsikko!!

Oletko ameeba??

đŸ€­

Vierailija
5317/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jatkoa puolen yön jÀlkeiseen, kun Kaksplussalla viestit eivÀt mene lÀpi:

YmmÀrrÀn asian sun katsannosta mielestÀni hyvin, vaikken yksityiskohtia tiedÀkÀÀn. HÀtÀpÀissÀÀn tehtyjÀ ratkaisuja. Mutta koska asiat ovat edelleen samassa asennossa, eikÀ niitÀ ole oikaistu, olen puun ja kuoren vÀlissÀ.

Vierailija
5318/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Majesteettinen aamuseisokki😌

Vierailija
5319/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hĂ€n olisi mies ja kauhuelokuvasta niin olisi se demoni siitĂ€ Sinister-elokuvasta. PelkĂ€sin sitĂ€ aina eniten. Suurinpiirtein ainoa kauhuelokuva mikĂ€ pÀÀsi jostain syystĂ€ ihoni alle. Jotenkin ironista ja huvittavaa. 

Miks muka kaipaat jotain mitĂ€ pelkÀÀt??  Ei tuo nyt kovin kivaa puhetta ole kaivatustasi.

Vierailija
5320/5390 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mikÀÀn ihme ole, ettĂ€ pelkÀÀn nykyisin. Olet juossut karkuun, vastannut hyvin ilkeĂ€sti ja jĂ€ttĂ€nyt vastaamatta. Siihen pÀÀlle kaikki omat pelot ja epĂ€varmuus omasta kelpaamisesta ylipÀÀtÀÀn. HyvÀÀ yötĂ€ kuitenkin.

Muillakin saman kaltaisia kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kuusi yksi