Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (23947)

Vierailija
481/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä jumaloit?

Vierailija
482/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvailla, että alkuaikoina jumaloin häntä. Sittemmin tuli esiin piirteitä, jotka tekivät hänestä ihan vain ihmisen, mikä on hyvä asia. Ei kyllä vaikuttanut tunteiden syvyyteen. Edelleen olen hullun rakastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin olla ajattelematta ja jättää ketjun, mutta ei onnistu millään. Mikä on kun ei edes nähdä, enkä usko, että edes haluaa!

Vierailija
484/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasteluttas.

Vierailija
485/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bo 🥰.

Vierailija
486/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakasteluttas.

Pidetään mielessä. 

Vierailija
487/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
488/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yö meni nainen valvoessa, tietenniin. Ratiota kuuntelin, pelejä pelailin, muutaman lonkerofilminkin katsoin, kulkusia kilisytin. Nyt pitäisi varmaanniin vetäytyä yöpuulle. Onneksi ei ole olnu moneen vuoteen työnraatamista. Liian raskasta oli kun omnibussissa istuin klo 22 jälkeen ja palstalle kiiruhdin siulle runoja sykkimään. Sehän riittää meille että sie pinoot euroja, eiköh? Mie puolestaan keittelen kaakaota ja oottelen että milloinnii sie tuut kottiin kokkaileen ja tiskaileen.

Ja joululahjaksi halluun vain uuen pelnäytön, ku kumminki mietit että mitä sie miulle lahjaks.

Vierailija
489/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luopunut sinusta. Silmiin sattuu, mutta koska sinusta ei kuulu en voi jatkaa enää odottamista. En voi sitä paremmin selittää, mutta minusta sinä olet kaikkine virheinesi ja tekoineen ihana. En voi uskoa että tulit elämääni yhtäkkisesti ja nyt jo joudun päästämään irti. Rintaankin koskee. Heti ensi hetkestä lähtien teki mieli halata sinua ja se fiilis on edelleen valtava. 

Pidä hyvä huoli itsestäsi pitkätukka. Ehkä vielä joskus nähdään!

Vierailija
490/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin olla ajattelematta ja jättää ketjun, mutta ei onnistu millään. Mikä on kun ei edes nähdä, enkä usko, että edes haluaa!

Vähän sama tilanne. Monta kertaa olen päättänyt luovuttaa, ja silti vain jatkan. Puhun itselleni järkeä, muttei se auta. Ehkä tunne on sitten vielä niin voimakkaana päällä, vaikkei toisesta ole edes varmuutta. Aikamoista vuoristorataa. Ehkä tämä vielä selviää. 

Vierailija
491/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin miehelle😘😘🤗

Vierailija
492/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä jumaloit?

Ei epäilystäkään ketä ja hän tietää sen ;)

Vierailija
493/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yö meni nainen valvoessa, tietenniin. Ratiota kuuntelin, pelejä pelailin, muutaman lonkerofilminkin katsoin, kulkusia kilisytin. Nyt pitäisi varmaanniin vetäytyä yöpuulle. Onneksi ei ole olnu moneen vuoteen työnraatamista. Liian raskasta oli kun omnibussissa istuin klo 22 jälkeen ja palstalle kiiruhdin siulle runoja sykkimään. Sehän riittää meille että sie pinoot euroja, eiköh? Mie puolestaan keittelen kaakaota ja oottelen että milloinnii sie tuut kottiin kokkaileen ja tiskaileen.

Ihana mies. Kaipaan sinua niin. Totta kai on ok, että olet työtön ja nukut päivät. Minä olen kotona vain klo 17-07 ja osaan kyllä käyttää korvatulppia, kun kuuntelet öisin radiota ja pelaat kivoja pelejäsi.

Vierailija
494/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

***e

Vierailija
495/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
496/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtäispä joskus. Ikävä on. Rakastan sua.

Vierailija
497/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä joskus. Ikävä on. Rakastan sua.

Mä oon ihan lääpällään suhun. Kuola valuu suustani kun nähdään. Nännit nöpöttää ja tekis mieli vain ankkuroitua sinuun. 

Vierailija
498/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvailla, että alkuaikoina jumaloin häntä. Sittemmin tuli esiin piirteitä, jotka tekivät hänestä ihan vain ihmisen, mikä on hyvä asia. Ei kyllä vaikuttanut tunteiden syvyyteen. Edelleen olen hullun rakastunut.

Ei minulta👋

Vierailija
499/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Oletko ollut saunassa kaivattusi kanssa?

Jos olisin ollut, ei kirjoitettaisi ketjussa.

Vierailija
500/23947 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies. Kaipaan sinua niin. Totta kai on ok, että olet työtön ja nukut päivät. Minä olen kotona vain klo 17-07 ja osaan kyllä käyttää korvatulppia, kun kuuntelet öisin radiota ja pelaat kivoja pelejäsi.

Kai kuitenkin olet valmis lempimään klo 03.30 kun lopetan lonkerofilmien katsomisen?

Anytime anywhere