Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23947)
HerÀsin 7.45 ottaaksein lÀÀkkeen, söin pitkÀn kaavan mukaan, unelle 1350. HerÀsin 1900. KÀvin kaupassa, tulin just takasin kÀmpÀlle. Toivottavasti siulla oli parempi pÀivÀ. Ajattelen siua. HyvÀÀ yötÀ naiselle lounaaseen mieheltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lÀhetÀn romanttisen joulutervehdyksen (WA) varatulle naiselle ja hÀnen miehensÀ nÀkee sen. MitÀ siitÀ seuraa?
Ei mitÀÀn paitsi vastatervehdys. Menee muiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀvin auringonlaskun aikaan kÀvelyllÀ kiersin koko alueen. Ei sua nÀkynyt taaskaan. Se taitaa olla joku muu kuin sinÀ joka kÀyttÀÀ erÀstÀ tiliÀ ja oon vÀÀrin tulkinnut merkeiksi. Toivottavasti kukaan ei sentÀÀn tarkoituksella pilaile mun kustannuksella.
Vaikutat vÀhÀn stalkkerilta.
Sivuhuomio
Ei hÀn sillÀ alueella edes asu. Ihan muualla.
Ja tiedÀt tuonkin...
Niin. Yks yhteinen tuttu kertoi joskus vuosikausia sitten useamman ihmisen porukalle, jossa olin mukana. En ehtinyt pistÀÀ korvia lukkoon.
Just đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuuluuko susta ennen joulua?
PerÀstÀ kuuluu
Toivottavasti kuulen
Vierailija kirjoitti:
Gallup laita joku selkeÀ tunniste minkÀ kaivattu voi tunnistaa
Oon 98% varma, ettÀ tunnisti jo, vaikka en ikinÀ kÀytÀ mitÀÀn tosi uniikkeja tunnisteita. Ja jos kaikki oli vaan harhaa, niin ainakin sain itseluottamusta seuraavaan nÀkemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mÀ yhden naisen kaivattu. Se ehkÀ selittÀis hÀnen katseen silloin kerran.
Jos olet erÀs x. Se nainen taisi olla hieman pihkaantunut jo sitÀ ennen, eikÀ kova itsekurikaan estÀnyt katsomasta.
God morgon min favoritlĂ€rare, snygga medelĂ„lders fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Ha en bra dag đ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀt yöt sulle. EihÀn me tÀnÀÀnkÀÀn nÀhty. TiedÀn sinulla on muuta.(ma). EikÀ sillÀ vÀliÀ. SydÀn rakastaa, ehkÀ se tuo meidÀn yhteen ja valoon aikanaan. Silti sua isosti aina. Riippumatta lopputuloksesta.
Niin, eilinen oli se vakiopÀivÀ. Talven jÀlkeen palaan taas sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kerrottavaa sulle. TÀÀllÀ ei voi. EhkÀ joskus.
Onko hyvÀÀ vai huonoa?
Muutaman viikon pÀÀstÀ selviÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvÀÀ vai huonoa?
Huonoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvÀÀ vai huonoa?
Huonoa
Sivusta et voi sitÀ tietÀÀ.
PerÀstÀ kuuluu