Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (23947)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin joskus mulla oli tiukka ei sydänsotkuille. Hoidin sitä diiliä hyvin, kunnes kaivattu tuli kuvioihin ja sotki koko systeemin.
Ihastuitko itse usein? Ihastujia varmaan on riittänyt.
En
Vierailija kirjoitti:
No kuuluuko susta ennen joulua?
Ei, eikä sen jälkeenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita joulukortti.
Tässä tapauksessa ei kovin järkevää.
Sivusta: Uskaltaisinpa. Vaan en tohdi kun on ei toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua näyttää tunteitasi edes pikkuisen? Pelkäätkö, että käyn kimppuun kuin sika limppuun?
Kävisitkö? 😋
Riippuu ihan siitä, mitä haluaisit. Tuskin siltä seisomalta tai istumalta. En usko, että kaivattu tykkää niskaan hyökkäävistä naaraista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu, mutta ei siihen tarvitse vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin auringonlaskun aikaan kävelyllä kiersin koko alueen. Ei sua näkynyt taaskaan. Se taitaa olla joku muu kuin sinä joka käyttää erästä tiliä ja oon väärin tulkinnut merkeiksi. Toivottavasti kukaan ei sentään tarkoituksella pilaile mun kustannuksella.
Vaikutat vähän stalkkerilta.
Sivuhuomio
Ei hän sillä alueella edes asu. Ihan muualla.
Ja tiedät tuonkin...
Niin. Yks yhteinen tuttu kertoi joskus vuosikausia sitten useamman ihmisen porukalle, jossa olin mukana. En ehtinyt pistää korvia lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä yhden naisen kaivattu. Se ehkä selittäis hänen katseen silloin kerran.
Kaipuuta alkaa nähdä muissakin, kun itse kaipaa. Joskus voi osua oikeaan. Kaipaat itse toista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, eikä sen jälkeenkään.
Sulta en kysynykään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin auringonlaskun aikaan kävelyllä kiersin koko alueen. Ei sua näkynyt taaskaan. Se taitaa olla joku muu kuin sinä joka käyttää erästä tiliä ja oon väärin tulkinnut merkeiksi. Toivottavasti kukaan ei sentään tarkoituksella pilaile mun kustannuksella
Minkä alueen?
Sivusta muistelen, että kirjoittajalla ja kaivatullaan on ollut se joku vakipaikka, jossa ovat usein nähneet tiistaisin?
Uskalsit kysellä kuulumisia pitkän ajan jälkeen. Siitä pisteet sinulle.
Kysymys kuuluukin, miksi jätit juttelun kesken?
God natt min favoritlärare, snygga medelålders fru speciallärare från Helsingfors 💕
Skickar dig en kram 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu, mutta ei siihen tarvitse vastata.
Totta kai vastaisin hänelle mutta epäilen suuresti että hän laittaisi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähetän romanttisen joulutervehdyksen (WA) varatulle naiselle ja hänen miehensä näkee sen. Mitä siitä seuraa?
Tervehdyksiä tulee sen verran, että menee muiden mukana. Eli ei mitään seuraa paitsi vastatervehdys.
Olet kuin mustikka. Kun kerran tipahtaa syliin, ei lähde koskaan pois. Vielä et ole tipahtanut. 🙃 Kauniita unia.
Ihania unia, entiselle työkaverille 🤍 Ja, kyllä suutelisin vieläkin.
Minkä alueen?