Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin joskus mulla oli tiukka ei sydÀnsotkuille. Hoidin sitÀ diiliÀ hyvin, kunnes kaivattu tuli kuvioihin ja sotki koko systeemin.
Ihastuitko itse usein? Ihastujia varmaan on riittÀnyt.
En
Vierailija kirjoitti:
No kuuluuko susta ennen joulua?
Ei, eikÀ sen jÀlkeenkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita joulukortti.
TÀssÀ tapauksessa ei kovin jÀrkevÀÀ.
Sivusta: Uskaltaisinpa. Vaan en tohdi kun on ei toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua nÀyttÀÀ tunteitasi edes pikkuisen? PelkÀÀtkö, ettÀ kÀyn kimppuun kuin sika limppuun?
KĂ€visitkö? đ
Riippuu ihan siitÀ, mitÀ haluaisit. Tuskin siltÀ seisomalta tai istumalta. En usko, ettÀ kaivattu tykkÀÀ niskaan hyökkÀÀvistÀ naaraista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu, mutta ei siihen tarvitse vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀvin auringonlaskun aikaan kÀvelyllÀ kiersin koko alueen. Ei sua nÀkynyt taaskaan. Se taitaa olla joku muu kuin sinÀ joka kÀyttÀÀ erÀstÀ tiliÀ ja oon vÀÀrin tulkinnut merkeiksi. Toivottavasti kukaan ei sentÀÀn tarkoituksella pilaile mun kustannuksella.
Vaikutat vÀhÀn stalkkerilta.
Sivuhuomio
Ei hÀn sillÀ alueella edes asu. Ihan muualla.
Ja tiedÀt tuonkin...
Niin. Yks yhteinen tuttu kertoi joskus vuosikausia sitten useamman ihmisen porukalle, jossa olin mukana. En ehtinyt pistÀÀ korvia lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mÀ yhden naisen kaivattu. Se ehkÀ selittÀis hÀnen katseen silloin kerran.
Kaipuuta alkaa nÀhdÀ muissakin, kun itse kaipaa. Joskus voi osua oikeaan. Kaipaat itse toista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, eikÀ sen jÀlkeenkÀÀn.
Sulta en kysynykÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀvin auringonlaskun aikaan kÀvelyllÀ kiersin koko alueen. Ei sua nÀkynyt taaskaan. Se taitaa olla joku muu kuin sinÀ joka kÀyttÀÀ erÀstÀ tiliÀ ja oon vÀÀrin tulkinnut merkeiksi. Toivottavasti kukaan ei sentÀÀn tarkoituksella pilaile mun kustannuksella
MinkÀ alueen?
Sivusta muistelen, ettÀ kirjoittajalla ja kaivatullaan on ollut se joku vakipaikka, jossa ovat usein nÀhneet tiistaisin?
Uskalsit kysellÀ kuulumisia pitkÀn ajan jÀlkeen. SiitÀ pisteet sinulle.
Kysymys kuuluukin, miksi jÀtit juttelun kesken?
God natt min favoritlĂ€rare, snygga medelĂ„lders fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Skickar dig en kram đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu, mutta ei siihen tarvitse vastata.
Totta kai vastaisin hÀnelle mutta epÀilen suuresti ettÀ hÀn laittaisi mitÀÀn
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lÀhetÀn romanttisen joulutervehdyksen (WA) varatulle naiselle ja hÀnen miehensÀ nÀkee sen. MitÀ siitÀ seuraa?
TervehdyksiÀ tulee sen verran, ettÀ menee muiden mukana. Eli ei mitÀÀn seuraa paitsi vastatervehdys.
Olet kuin mustikka. Kun kerran tipahtaa syliin, ei lĂ€hde koskaan pois. VielĂ€ et ole tipahtanut. đ Kauniita unia.
Ihania unia, entiselle työkaverille đ€ Ja, kyllĂ€ suutelisin vielĂ€kin.
MinkÀ alueen?