Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23946)
Auta minua kerÀÀmÀÀn rohkeutta... tÀnÀÀn se on tehtÀvÀ
Vierailija kirjoitti:
MikÀ
Saunaa ei yhdessÀ
kaipaamani miehen kanssa
olla koettu. Mun lÀhellÀni ei ole
ketÀÀn syöpÀsairasta juuri nyt.
En ylipÀÀtÀÀn puhuisi
ystÀvieni tai perheeni
sairauksista tÀÀllÀ. E
Siis ettÀ kaivattu jos rikastut niin voin tulla sulle kodinhoitajaksi, sisÀltÀÀ halailun
Vierailija kirjoitti:
Siis ettÀ kaivattu jos rikastut niin voin tulla sulle kodinhoitajaksi, sisÀltÀÀ halailun
Tai voisin mÀ kyl muutenkin tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ
On avattava viesti jota ei haluaisi lukea. On otettava vastuu teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀOn avattava viesti jota ei haluaisi lukea. On otettava vastuu teoistaan.
Parempi sitten saada homma alta pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yö meni nainen valvoessa, tietenniin. Ratiota kuuntelin, pelejÀ pelailin, muutaman lonkerofilminkin katsoin, kulkusia kilisytin. Nyt pitÀisi varmaanniin vetÀytyÀ yöpuulle. Onneksi ei ole olnu moneen vuoteen työnraatamista. Liian raskasta oli kun omnibussissa istuin klo 22 jÀlkeen ja palstalle kiiruhdin siulle runoja sykkimÀÀn. SehÀn riittÀÀ meille ettÀ sie pinoot euroja, eiköh? Mie puolestaan keittelen kaakaota ja oottelen ettÀ milloinnii sie tuut kottiin kokkaileen ja tiskaileen.
Ja joululahjaksi halluun vain uuen pelnÀytön, ku kumminki mietit ettÀ mitÀ sie miulle lahjaks.
Jos olet J-mies niin onnistuu!
T. J-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀOn avattava viesti jota ei haluaisi lukea. On otettava vastuu teoistaan.
Parempi sitten saada homma alta pois
NĂ€in se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yö meni nainen valvoessa, tietenniin. Ratiota kuuntelin, pelejÀ pelailin, muutaman lonkerofilminkin katsoin, kulkusia kilisytin. Nyt pitÀisi varmaanniin vetÀytyÀ yöpuulle. Onneksi ei ole olnu moneen vuoteen työnraatamista. Liian raskasta oli kun omnibussissa istuin klo 22 jÀlkeen ja palstalle kiiruhdin siulle runoja sykkimÀÀn. SehÀn riittÀÀ meille ettÀ sie pinoot euroja, eiköh? Mie puolestaan keittelen kaakaota ja oottelen ettÀ milloinnii sie tuut kottiin kokkaileen ja tiskaileen.
Ihana mies. Kaipaan sinua niin. Totta kai on ok, ettÀ olet työtön ja nukut pÀivÀt. MinÀ olen kotona vain klo 17-07 ja osaan kyllÀ kÀyttÀÀ korvatulppia, kun kuuntelet öisin radiota ja pelaat kivoja pelejÀsi.
MAhtavaa. Laitatko vielÀ viestiÀ MesessÀ kaunotar!
A-miess
'Siis ettÀ kaivattu jos rikastut niin voin tulla sulle kodinhoitajaksi, sisÀltÀÀ halailun'
'Tai voisin mÀ kyl muutenkin tulla'
Mulla ei ainakaan ole maksullista rattopoikaa eikÀ mieshÄÄraa hakusessa, kun vielÀ on onneksi olemuksessa riittÀmiin vetovoimaa > 'saada vetreÀÀ' ihan omana itsenÀÀn ilman tuntitaksaa..
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Olet vissiin menossa tÀnÀÀn, kun olet niin hiljaa?
Kalluppiin: kyllÀ olen saunonut hÀnen kanssaan. Se viimeistÀÀn sinetöi ihastumiseni, hÀn kun osoittautui sisÀisen kauneuden lisÀksi myös ulkoisesti tÀydelliseksi.
Saapa nÀhdÀ, milloin taas sydÀn saa tÀrskyn, kun kuvitelmat ja todellisuus tanssivat eri tahtiin?
Oikein.