Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (23947)
Kävin auringonlaskun aikaan kävelyllä kiersin koko alueen. Ei sua näkynyt taaskaan. Se taitaa olla joku muu kuin sinä joka käyttää erästä tiliä ja oon väärin tulkinnut merkeiksi. Toivottavasti kukaan ei sentään tarkoituksella pilaile mun kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kävin auringonlaskun aikaan kävelyllä kiersin koko alueen. Ei sua näkynyt taaskaan. Se taitaa olla joku muu kuin sinä joka käyttää erästä tiliä ja oon väärin tulkinnut merkeiksi. Toivottavasti kukaan ei sentään tarkoituksella pilaile mun kustannuksella.
Vaikutat vähän stalkkerilta.
Sivuhuomio
Silloin joskus mulla oli tiukka ei sydänsotkuille. Hoidin sitä diiliä hyvin, kunnes kaivattu tuli kuvioihin ja sotki koko systeemin.
Minä en voi näyttää. Todellista ajatustasi en tiedä, haluaisitko(kaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomio
Ei hän sillä alueella edes asu. Ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Jos on haaveillut jostakusta jollakin tasolla toistakymmentä vuotta ja suhde toteutuisi, kestäisikö rakkaus? Kaverin puolesta kyselen.
Meillä voisi olla hyvät mahkut.
- kaveri
Sä oot selvittämätön osa mussa vieläkin. Et enää yleensä suuri kipu, mutta arka kohta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua näyttää tunteitasi edes pikkuisen? Pelkäätkö, että käyn kimppuun kuin sika limppuun?
Kävisitkö? 😋
Vierailija kirjoitti:
Silloin joskus mulla oli tiukka ei sydänsotkuille. Hoidin sitä diiliä hyvin, kunnes kaivattu tuli kuvioihin ja sotki koko systeemin.
Ihastuitko itse usein? Ihastujia varmaan on riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomio
Ei hän sillä alueella edes asu. Ihan muualla.
Ja tiedät tuonkin...
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kova ikävä sinua. 🥺
Saisinpa sinut syleilyyni. 🥰
Rakastaisin sinut ihan puhki. 😍
Älä naura mutta mun housut repesivät peffasta tänään. Mun peffa/lantio on nyt 95cm. Missä välissä se on tommoseksi menny. 😳🤣 Oon saanut treenattua hienon tiimalasi vartalon. Vyötärö on vieläkin 62cm. 😁 Mä teen jotain oikein kun mulla on noita vihamiehiä. 😄 Toimivat bensana mulla. 😆 Mä muuten tallennan kaikki mitä tänne kirjoitetaan niinku koko nettisivun. Varmuuden vuoksi.
-M.K.K
Oonkohan mä yhden naisen kaivattu. Se ehkä selittäis hänen katseen silloin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Olis kerrottavaa sulle. Täällä ei voi. Ehkä joskus.
Arvasin tuon, ei tartte kertoa!
Vierailija kirjoitti:
Jos on haaveillut jostakusta jollakin tasolla toistakymmentä vuotta ja suhde toteutuisi, kestäisikö rakkaus? Kaverin puolesta kyselen.
Sun kaverin pitää ottaa itse selvää siitä.
Miksi et halua näyttää tunteitasi edes pikkuisen? Pelkäätkö, että käyn kimppuun kuin sika limppuun?