Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23894)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup laita joku selkeÀ tunniste minkÀ kaivattu voi tunnistaa
Kalenterissa 12.12.nĂ€yttÀÀ tavalliselta pĂ€ivĂ€ltĂ€, mutta mulle se ei oleđ
MitÀ epÀtavallista siinÀ pÀivÀssÀ on?
IkÀvÀ. Kaipaan aikaa kanssasi niin paljon ettet ymmÀrrÀkÀÀn. Rakastan.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munan sokerointiđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mihin tÀmÀ vuodenaika olisi hyvÀ on bdsm :)
Venus turkiksissa? Mulla on muuten kaulapanta. Kukaan tutuista ei arvais ikinĂ€ đ€«
kiltti f2f
Turkiksissa? En aivan, mutta f2f myös, vaihtelen roolia riippuen toisesta ja dynamiikasta.
Kaulapanta? Oho, oletpas sinÀ kiltti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on ortodoksisen kalenterin mukaan Pirkan ja Pirin (Birger, Spiridonin) nimipÀivÀ. Terveisin kalenteri-burger.
Jos tulisi jÀtetyksi, kun itsellÀ on rakkauden tunteita jÀttÀjÀÀ kohtaan, olisi kova pala. Surisin, itkisin ja varmaan antaisin sen toisen kuulla kunniansa. YrittÀisin korjata tilanteen, vaikka tuossa vaiheessa tuskin on enÀÀ mitÀÀn tehtÀvissÀ. Sopeutuisin.
Vierailija kirjoitti:
Jumaloin.
KetÀ?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten reagoisit, jos tulisit jÀtetyksi parisuhteesta?
Ei kai siinÀ mitÀÀn. Sitten jatketaan erillÀÀn. Ei kai sitÀ nyt voi ketÀÀn pakottaa olemaan suhteessa. En minÀ haluaisi olla ihmisen kanssa joka ei halua olla minun kanssani.
You came along when I needed a savior... jne luki mormonikirkon esitteessĂ€ tÀÀllĂ€ Utahissa. On menty kai tĂ€ysi ympyrĂ€ kun se olit sinĂ€ eikĂ€ sinun jĂ€ljiltĂ€si. Kiitos kaikesta hyvĂ€sydĂ€minen ihmislukija. Onnekkaita he joilla on sinĂ€ elĂ€mĂ€ssÀÀn, ja onnekas minĂ€ pienen hetken ajan đđđ oon kĂ€yttĂ€nyt kaiken mobiilidatan ja mun netti katkee nyt. M-iehelle rakkaat terveiset ikuisesti <3 todennĂ€köisyyksiĂ€ vastaan jo aivan iloiselta ja hyvinvoivalta naiselta joka fiksumpi tulevaisuudessa đ đ
Vierailija kirjoitti:
Gallup
VÀlinpitÀmÀttömÀsti ja neutraalisti ottaen asian faktana. KyllÀ se suututtaisi ja pettymys olisi aikansa lÀsnÀ ja jonkinlaisia surun tunteita potisin. Ei olisi kuitenkaan eka ero joten varmasti vÀhÀn lievempi shokki tÀllÀ kertaa kuin aiemmin. SinÀnsÀ jÀtetyksi tuleminen on tavallaan jo ilmass leijuva tosiasia kuin nousevat tummat pilvet joiden tietÀÀ kohta satavan. Vain ajoitus on epÀselvÀ. TÀssÀ suhteessa on jo uhattu erolla ja sitÀ jo tehty niin monesti ettÀ se on tavallaan oletusarvoinen lopputulema. Roikun mukana vain niin pitkÀÀn kuin toinen kokee mut hyödylliseksi. HÀn on luonteeltaan konmarittaja ja siivoaa heti pois vaikka puolison, kun ei enÀÀ saa tÀstÀ iloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi etukÀteen tietÀÀ, kuka olisi se, joka ajattelee, ettÀ "jos minÀ en saa, ei kukaan muukaan". Kun ihminen tulee haavoitetuksi ja loukatuksi, mieleen voi tulla kaikenlaista. Eri asia sitten on, toimiiko niiden mukaan. Miehelle jÀtetyksi tuleminen tuntuu toisinaan olevan ylitsepÀÀsemÀtöntÀ ja voi menettÀÀ elÀmÀnhallinnan jne.
Tuollaisen miehen ei ehkÀ kannata mennÀ parisuhteeseen ollenkaan, jos koko elÀmÀ romahtaa siihen ettÀ suhde loppuu. KyllÀ ihmisen pitÀÀ pÀrjÀtÀ yksinÀÀnkin.
ElelepÀs hyvin mies, tietokone ranteessa ei pelasta.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nÀÀn olisi mahdollisuus nĂ€hdĂ€ sinut ja ihana hymysi đ„° On vain niin stressi ja vĂ€symys ettĂ€ en tiedĂ€ kykenenkö ja ehdinkö
Et ehtiny nÀköjÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PĂ€ivĂ€ kun kuvittelee saavan silmÀÀ iskien pillua netin kautta đ€
MinÀ nainen pokasin exÀni nÀin, silmÀniskulla deittisovelluksessa ja siitÀ meidÀn rakkaustarina alkoi. sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Viimeksi kun seurustelin, niin mies totesi ettÀ ei tÀstÀ taida tulla mitÀÀn. Ja minÀ totesin siihen ettÀ ei niin. Se oli sillÀ selvÀ. En jaksaisikaan mitÀÀn draamailijaa erossa enkÀ suhteessa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nÀÀn olisi mahdollisuus nĂ€hdĂ€ sinut ja ihana hymysi đ„° On vain niin stressi ja vĂ€symys ettĂ€ en tiedĂ€ kykenenkö ja ehdinkö
Et ehtiny nÀköjÀÀ.
Totta, sori. Olisin halunnut ehtiÀ.
Vierailija kirjoitti:
I k À v À
Laita viestiĂ€ mies đ
Lupasit mennÀ!