Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö tänään?
Tänään ei ehdi, joku toinen kerta sitten.
Pietarille rakkaita terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Myyn samettitakki herrain malli koko SUUR
kukkopilli
Pannumyssyjä, kanaverkkoa patalaput kolme 2kpl, polsterit kuviollisena virkattu 1961.
Missähän näistä on myynti-ilmoitus?
T. kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Milloin nuo ovat täällä kaivanneet?
2023 - 2024
Ok
Vierailija kirjoitti:
Tuossa aamutoimia tehdessäni havaitsin ikkunasta kuinka poliisiauto tuli taas jälleen rappumme eteen. Mietin että mitähän täällä taas tapahtuu. Sitten hetkisen kuluttua ovipuhelin alkoi soimaan ja menin ihan panikkiin ja menin painamaan rapun oven auki. Samalla ajattelin että en ole kyllä ainakaan tehnyt mitään. Päätin myös heti avata ulko-oveni ja jäin ihan stressissä odottamaan tulevatko luokseni. Kohta menivät hissillä ohi. Sitten huojennuin ja alkoi naurattamaan koko tilanne. Laitoin oveni kiinni ja tiesin että minulla on traumoja. Hyvää huomenta.
Mullakin on. Kämppä pitäis olla siisti aina tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
2023 - 2024
Oliko sitä risun ja pikkuvaalean kiusaamista ennenkin kuin joulukuu 2024? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä mielenkiinnosta, kirjoitatko täällä vain yhdelle vai useammalle kaivatulle? Käytkö myös treffeillä muiden kanssa?
Vain yhdelle ainoalle kirjoitan täällä ja toivottelen hyvät yöt, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa aamutoimia tehdessäni havaitsin ikkunasta kuinka poliisiauto tuli taas jälleen rappumme eteen. Mietin että mitähän täällä taas tapahtuu. Sitten hetkisen kuluttua ovipuhelin alkoi soimaan ja menin ihan panikkiin ja menin painamaan rapun oven auki. Samalla ajattelin että en ole kyllä ainakaan tehnyt mitään. Päätin myös heti avata ulko-oveni ja jäin ihan stressissä odottamaan tulevatko luokseni. Kohta menivät hissillä ohi. Sitten huojennuin ja alkoi naurattamaan koko tilanne. Laitoin oveni kiinni ja tiesin että minulla on traumoja. Hyvää huomenta.
Kämppä kannattaa aina pitää siistinä, se lisää hyvinvointia. Mielestäni siisteys vaikuttaa mielenterveyteen hyvin paljon, jos on liikaa tavaraa niin sitä kannattaa karsia ja heti helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2023 - 2024
Ei ole ollut mitään kiusaamista, ihan kaikkea levottomuutta ei voi ottaa kiusaamisena. Elämää se vain on tämä ketjukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2023 - 2024
Ei ole ollut mitään kiusaamista, ihan kaikkea levottomuutta ei voi ottaa kiusaamisena. Elämää se vain on tämä ketjukin.
Todellakin oli hyvin ankaraa ja karkeaa kiusaamista. Taidat olla itse nyt osallinen pesemässä käsiään tuhmuuksistaan.
No mutta kyllähän tällä ketjulla omistaja on. Jokuhan tän koko idean keksi ja popularisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2023 - 2024
Todellakin oli hyvin ankaraa ja karkeaa kiusaamista. Taidat olla itse nyt osallinen pesemässä käsiään tuhmuuksistaan.
Eikä ollut enkä harrasta kiusaamista.
Joo, minäkin keksin ruokakaupassa käynnin, muut sitten seurasivat perässä. Ketjun perustaja ei vieläkään "omista" ketjua tai mielivaltaisesti päätä, että otsikosta huolimatta ketjun aihe onkin nyt pyykit ja tarjoukset.
Tulikin mieleeni että täytyy käydä ruokakaupassa taas tänään täydentämässä myös kuivatarvikkeita, olen ilmeisesti leiponut viime aikoina aika paljon. Täytyy myös ottaa hieman vaihtelua jääkaappiin. Moni asia on elämässä nautinnollista.
Normaali elämä on hyvä ja turvallinen. Lisää siihen omat mausteesi ja loista täyttä potentiaaliasi.
Ketään kiinnosta paskasi :)
Talokin pysyy paremmin ja varmemmin pystyssä kun siinä on hyvät perustukset.
Olen oppinut elämässäni paljon hyviä asioita joita olen sittemmin myös soveltanut. On turvallista olla fiksu ihminen. Pidä sinäkin perustuksistasi hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppä kannattaa aina pitää siistinä, se lisää hyvinvointia. Mielestäni siisteys vaikuttaa mielenterveyteen hyvin paljon, jos on liikaa tavaraa niin sitä kannattaa kars
Yleisellä tasolla totta, mutta jokaisella on oma tapansa elää ja miten omaan vointiin sopii. Tavaraa on jo valmiiksi suhteellisen vähän. Silti pienessä asunnossa tuntuu ettei mikään riitä ja koko aika saisi juosta sen perässä.
Nähdäänkö tänään?