Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Alkoi jo etukäteen jännittää, miten se tuleva ja odotettu kohtaaminen menisi. Muillakin siis samanlaista epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi jo etukäteen jännittää, miten se tuleva ja odotettu kohtaaminen menisi. Muillakin siis samanlaista epävarmuutta.
Hyvin se menee. Siis jos kohtaaminen on tulossa. Mulle ei ole. Sivu.
Hissin ihana herrasmies.
Rakastan sua.
En halua miettiä. Oon extempore.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos kaksi ulospäinsuuntautunutta kainostelee toisiaan, niin saattaa se jostain kertoa 💗
Ketä kainostelet?
Ihmisen arvo määritellään työn ja sosiaalusen statuksen kautta.
Jos ei ole kumpaakaan näistä niin sitten ulkonäön ja seurallisuuden kautta.
Terveisin joku jolla ei ole mitään näistä.
Olen merkityksetön.
Kai luonteella ja vuorovaikutuksellakumin (ja tekemisillä) jokin rooli on. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos kaksi ulospäinsuuntautunutta kainostelee toisiaan, niin saattaa se jostain kertoa 💗
Olen ambivertti ja uskoisin, että hänkin.
Ketä kainostelet?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen arvo määritellään työn ja sosiaalusen statuksen kautta.
Jos ei ole kumpaakaan näistä niin sitten ulkonäön ja seurallisuuden kautta.
Terveisin joku jolla ei ole mitään näistä.
Olen merkityksetön.
Olet silti ylemmällä tasolla arvoasteikossa kuin joku itseään myyvä tai muu rikollinen.
Hajoaakohan meillä kaikki käsiin? Päästäänkö ikinä siihen, että voitais nähdä. Huoh!
Ihanaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Ystävälleni halaus. Olet rakas ja korvaamaton.
Hetki jolloin tajusin anopin lemmikkinsä olevan ketään muuta tärkeämpi. Saa jopa purra vauvaa ja se ei ole mutulutulutukaisen syy vaan vauvan jonka anoppi työnsi sen eteen ja antoi tarttua siihen v..un lutumutukaiseen.
Mitäs kynsissä.Uutta väriä vai kuviota ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävälleni halaus. Olet rakas ja korvaamaton.
Hetki jolloin tajusin anopin lemmikkinsä olevan ketään muuta tärkeämpi. Saa jopa purra vauvaa ja se ei ole mutulutulutukaisen syy vaan vauvan jonka anoppi työnsi sen eteen ja antoi tarttua siihen v..un lutumutukaiseen.
Miten tämä liittyy ystävääni?
Hyvää ja ihanaa huomenta myöhässä ja iltapäivää rakkaalle naiselle. Pitkät halit ja pusut. Rakastan sua ikuisesti.
Kullan kallis đź’ť