Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Alkoi jo etukÀteen jÀnnittÀÀ, miten se tuleva ja odotettu kohtaaminen menisi. Muillakin siis samanlaista epÀvarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi jo etukÀteen jÀnnittÀÀ, miten se tuleva ja odotettu kohtaaminen menisi. Muillakin siis samanlaista epÀvarmuutta.
Hyvin se menee. Siis jos kohtaaminen on tulossa. Mulle ei ole. Sivu.
Hissin ihana herrasmies.
Rakastan sua.
En halua miettiÀ. Oon extempore.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos kaksi ulospĂ€insuuntautunutta kainostelee toisiaan, niin saattaa se jostain kertoa đ
KetÀ kainostelet?
Ihmisen arvo mÀÀritellÀÀn työn ja sosiaalusen statuksen kautta.
Jos ei ole kumpaakaan nÀistÀ niin sitten ulkonÀön ja seurallisuuden kautta.
Terveisin joku jolla ei ole mitÀÀn nÀistÀ.
Olen merkityksetön.
Kai luonteella ja vuorovaikutuksellakumin (ja tekemisillÀ) jokin rooli on. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos kaksi ulospĂ€insuuntautunutta kainostelee toisiaan, niin saattaa se jostain kertoa đ
Olen ambivertti ja uskoisin, ettÀ hÀnkin.
KetÀ kainostelet?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen arvo mÀÀritellÀÀn työn ja sosiaalusen statuksen kautta.
Jos ei ole kumpaakaan nÀistÀ niin sitten ulkonÀön ja seurallisuuden kautta.
Terveisin joku jolla ei ole mitÀÀn nÀistÀ.
Olen merkityksetön.
Olet silti ylemmÀllÀ tasolla arvoasteikossa kuin joku itseÀÀn myyvÀ tai muu rikollinen.
Hajoaakohan meillÀ kaikki kÀsiin? PÀÀstÀÀnkö ikinÀ siihen, ettÀ voitais nÀhdÀ. Huoh!
Ihanaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
YstÀvÀlleni halaus. Olet rakas ja korvaamaton.
Hetki jolloin tajusin anopin lemmikkinsÀ olevan ketÀÀn muuta tÀrkeÀmpi. Saa jopa purra vauvaa ja se ei ole mutulutulutukaisen syy vaan vauvan jonka anoppi työnsi sen eteen ja antoi tarttua siihen v..un lutumutukaiseen.
MitÀs kynsissÀ.Uutta vÀriÀ vai kuviota ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YstÀvÀlleni halaus. Olet rakas ja korvaamaton.
Hetki jolloin tajusin anopin lemmikkinsÀ olevan ketÀÀn muuta tÀrkeÀmpi. Saa jopa purra vauvaa ja se ei ole mutulutulutukaisen syy vaan vauvan jonka anoppi työnsi sen eteen ja antoi tarttua siihen v..un lutumutukaiseen.
Miten tÀmÀ liittyy ystÀvÀÀni?
HyvÀÀ ja ihanaa huomenta myöhÀssÀ ja iltapÀivÀÀ rakkaalle naiselle. PitkÀt halit ja pusut. Rakastan sua ikuisesti.
Kullan kallis đ