Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me palattu vÀlitilaan?
Ei. Me emme ole palanneet mihinkÀÀn tilaan enÀÀ sen jÀlkeen mitÀ teit. EmmekÀ palaa. SinÀ voit halutessasi osoittaa omalla halullasi jos jotain haluat. Ja tÀllÀ kertaa en katso minkÀÀnlaista huonoa kÀytöstÀ tai ristiriitaisuutta hyvÀllÀ.
Ei taideta halailla enÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta halailla enÀÀ?
Aika yksipuolisia ovat olleet tÀhÀnkin saakka.
Kaivoin vaivalla puukon irti selÀstÀni, ei tule enÀÀ haleja ja tilaisuutta upottaa sitÀ uudelleen kylkiluiden vÀliin. Puukko on nyt pöydÀllÀ, enkÀ heitÀ sitÀ selkÀÀsi, jos et tee enÀÀ pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivoin vaivalla puukon irti selÀstÀni, ei tule enÀÀ haleja ja tilaisuutta upottaa sitÀ uudelleen kylkiluiden vÀliin. Puukko on nyt pöydÀllÀ, enkÀ heitÀ sitÀ selkÀÀsi, jos et tee enÀÀ pahaa.
Aika dramaattista. Toivottavasti mun kaivattu ei ole kokenut asioita noin. Itse hÀn koko sopan aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika dramaattista. Toivottavasti mun kaivattu ei ole kokenut asioita noin. Itse hÀn koko sopan aiheutti.
MitÀ hÀn sit teki?
TiedÀn, ettÀ meidÀn kohtaaminen olisi varmaan aluksi todella kiusallinen, mutta haluaisin pÀÀstÀ sen yli ja itse asiaan, kuten sinÀkin.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn, ettÀ meidÀn kohtaaminen olisi varmaan aluksi todella kiusallinen, mutta haluaisin pÀÀstÀ sen yli ja itse asiaan, kuten sinÀkin.
Juuri nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ hÀn sit teki?
Puhui loukkaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nÀin.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen tarvitse olla kiusallinen, ehkÀ hÀmmentÀvÀ pikemminkin. Saattaa olla, ettÀ molemmat kainoillaan. Minusta siinÀ ei ole mitÀÀn kiusallista vaan se on jopa somaa. Olisi aikamoista nÀhdÀ, ettÀ toisen rinnassa on samanlainen tuli kuin omassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ hÀn sit teki?
Puhui loukkaavasti.
Puhuitko sinÀ hÀnelle loukkaavasti ensin? Vai levititkö hÀnen asioitaan kiusaajille, jotka hoitivat likaisen työn? Menikö pupu pöksyyn, kun sait maistaa omaa lÀÀkettÀsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ hÀn sit teki?
Puhui loukkaavasti.
Puhuitko sinÀ hÀnelle loukkaavasti ensin? Vai levititkö hÀnen asioitaan kiusaajille, jotka hoitivat likaisen työn? Menikö pupu pöksyyn, kun sait maistaa omaa lÀÀkettÀsi?
En puhunut, eikÀ mitÀÀn tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
NÀistÀ toiveista tulee valitettavasti mieleen vain se liian pienissÀ pikkareissa poseerava vosu odottamassa lihakirveen kanssa. Not going to happen, sorry.
Muistathan vielÀ lauluni?
Olen tulossa luoksesi.
Etenkin jos kaksi ulospĂ€insuuntautunutta kainostelee toisiaan, niin saattaa se jostain kertoa đ
Olen koko ikÀni ollut epÀtoivoinen ja se jatkuu varmasti koko elÀmÀn lÀpi.
TiedÀn ettÀ rakkautta ei voi pakottaa.
Se sattuu kun ihastuu ja aina yksipuolisesti. SiinÀ on jÀÀnyt elÀmÀttÀ muukin elÀmÀ sivussa koska itsetunnon puute ja hÀpeÀ estÀÀ.
VÀlttelen nykyÀÀn ihan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan vielÀ lauluni?
Olen tulossa luoksesi.
Muistan.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos kaksi ulospĂ€insuuntautunutta kainostelee toisiaan, niin saattaa se jostain kertoa đ
Olen ambivertti ja uskoisin, ettÀ hÀnkin.
Tais olla pelkkÀÀ panttivankidraamaa koko juttu.