Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
28241/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tais olla pelkkÀÀ panttivankidraamaa koko juttu. 

Vierailija
28242/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaankohan me palattu vÀlitilaan?

Ei. Me emme ole palanneet mihinkÀÀn tilaan enÀÀ sen jÀlkeen mitÀ teit. EmmekÀ palaa. SinÀ voit halutessasi osoittaa omalla halullasi jos jotain haluat. Ja tÀllÀ kertaa en katso minkÀÀnlaista huonoa kÀytöstÀ tai ristiriitaisuutta hyvÀllÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28243/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei taideta halailla enÀÀ?

Vierailija
28244/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taideta halailla enÀÀ?

Aika yksipuolisia ovat olleet tÀhÀnkin saakka.

Vierailija
28245/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaivoin vaivalla puukon irti selÀstÀni, ei tule enÀÀ haleja ja tilaisuutta upottaa sitÀ uudelleen kylkiluiden vÀliin. Puukko on nyt pöydÀllÀ, enkÀ heitÀ sitÀ selkÀÀsi, jos et tee enÀÀ pahaa.

Vierailija
28246/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivoin vaivalla puukon irti selÀstÀni, ei tule enÀÀ haleja ja tilaisuutta upottaa sitÀ uudelleen kylkiluiden vÀliin. Puukko on nyt pöydÀllÀ, enkÀ heitÀ sitÀ selkÀÀsi, jos et tee enÀÀ pahaa.

Aika dramaattista. Toivottavasti mun kaivattu ei ole kokenut asioita noin. Itse hÀn koko sopan aiheutti.

Vierailija
28247/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika dramaattista. Toivottavasti mun kaivattu ei ole kokenut asioita noin. Itse hÀn koko sopan aiheutti.

MitÀ hÀn sit teki?

Vierailija
28248/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TiedÀn, ettÀ meidÀn kohtaaminen olisi varmaan aluksi todella kiusallinen, mutta haluaisin pÀÀstÀ sen yli ja itse asiaan, kuten sinÀkin.

Vierailija
28249/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TiedÀn, ettÀ meidÀn kohtaaminen olisi varmaan aluksi todella kiusallinen, mutta haluaisin pÀÀstÀ sen yli ja itse asiaan, kuten sinÀkin.

Juuri nÀin.

Vierailija
28250/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ hÀn sit teki?

Puhui loukkaavasti.

Vierailija
28251/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nÀin.

Ei.

Vierailija
28252/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvitse olla kiusallinen, ehkÀ hÀmmentÀvÀ pikemminkin. Saattaa olla, ettÀ molemmat kainoillaan. Minusta siinÀ ei ole mitÀÀn kiusallista vaan se on jopa somaa. Olisi aikamoista nÀhdÀ, ettÀ toisen rinnassa on samanlainen tuli kuin omassani.

Vierailija
28253/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ hÀn sit teki?

Puhui loukkaavasti.

Puhuitko sinĂ€ hĂ€nelle loukkaavasti ensin? Vai levititkö hĂ€nen asioitaan kiusaajille, jotka hoitivat likaisen työn? Menikö pupu pöksyyn, kun sait maistaa omaa lÀÀkettĂ€si? 

Vierailija
28254/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ hÀn sit teki?

Puhui loukkaavasti.

Puhuitko sinĂ€ hĂ€nelle loukkaavasti ensin? Vai levititkö hĂ€nen asioitaan kiusaajille, jotka hoitivat likaisen työn? Menikö pupu pöksyyn, kun sait maistaa omaa lÀÀkettĂ€si? 

En puhunut, eikÀ mitÀÀn tuollaista.

Vierailija
28255/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀistÀ toiveista tulee valitettavasti mieleen vain se liian pienissÀ pikkareissa poseerava vosu odottamassa lihakirveen kanssa. Not going to happen, sorry.

Vierailija
28256/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muistathan vielĂ€ lauluni? 

Olen tulossa luoksesi. 

Vierailija
28257/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Etenkin jos kaksi ulospĂ€insuuntautunutta kainostelee toisiaan, niin saattaa se jostain kertoa 💗

Vierailija
28258/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen koko ikÀni ollut epÀtoivoinen ja se jatkuu varmasti koko elÀmÀn lÀpi.

TiedÀn ettÀ rakkautta ei voi pakottaa.

Se sattuu kun ihastuu ja aina yksipuolisesti. SiinÀ on jÀÀnyt elÀmÀttÀ muukin elÀmÀ sivussa koska itsetunnon puute ja hÀpeÀ estÀÀ.

VÀlttelen nykyÀÀn ihan kaikkea.

Vierailija
28259/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan vielĂ€ lauluni? 

Olen tulossa luoksesi. 

Muistan.

Vierailija
28260/28822 |
02.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin jos kaksi ulospĂ€insuuntautunutta kainostelee toisiaan, niin saattaa se jostain kertoa 💗

Olen ambivertti ja uskoisin, ettÀ hÀnkin.

Ketju on lukittu.