Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
MistÀ keskustelitte kaivattusi kanssa viimeksi wa:ssa? HÀnen/sinun viimeinen sana?
En enÀÀ muista, mitÀ kirjoitin silloin. Olen poistanut viestit. Kaivattu varmaan muistaisi, muttei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa olla lyhyt ja rumanaamainen nainen :(
MitÀ iloa naiselle on pituudesta? Ei naisilla ole tarvetta pullistella koollaan kuten miehillÀ. Ruma naamakin on ihan makuasia, jota fiksut ihmiset ei edes mieti.
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta halailla enÀÀ?
Halaillaan joskus lÀhitulevaisuudessa. Rakkaudessa, rakkaudella. Onko se sulle liian pelottavaa paikka, vaikka lupaisisin pitÀÀ susta kiinni ja huolta silloinkin kun horjut?
Ajat pihaan, avaat kotioven ja kaikki on kuten ennenkin. MinÀ kaipaan sinua, vaikka asiassa ei ole tolkun hÀivÀÀkÀÀn.
Jos lapsia ei olisi, voisin jÀÀdÀ tÀnne. En ainakaan olisi hÀiriöksi niillÀ nurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ iloa naiselle on pituudesta? Ei naisilla ole tarvetta pullistella koollaan kuten miehillÀ. Ruma naamakin on ihan makuasia, jota fiksut ihmiset ei edes mieti.
Johan oli köyhÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai luonteella ja vuorovaikutuksellakumin (ja tekemisillÀ) jokin rooli on. Eikö?
On. Sellaista ihmistÀ kÀytetÀÀn egon buustaamiseen ilman oikeita aikeita.
HyvÀ ihminen ei kÀytÀ toista vÀlineenÀ. Ja huonoa ei kannata edes harkita.
SitÀ mieltÀ minÀkin. Mutta olenkin tuo vÀline. Nykyisin roskiskamaa kun ihastuin.
HyvÀt ihmiset ovat harvassa pahassa maailmassa, eivÀtkÀ missÀÀn nimessÀ mitÀÀn roskiskamaa.
Onpa kauniisti sanottu kaikille hyville ihmisille!
sivusta
LÀhinnÀ vain totuus.
MitÀs siinÀ toljotat?
SĂ€ oot historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Anaalitappi perseeseen ja hymy huulilleđ
Ei multa vaikka virnistÀÀkin...
Vierailija kirjoitti:
Iloa ja lÀmpimiÀ ajatuksia alkaneeseen viikkkoon
t
Oon odottanut tĂ€tĂ€ jaksoa niin kauan đż
Ei multa ruikutukset. Oon mielellÀÀn roskiskamaa sulle đ tai siis sillee... You know
Vierailija kirjoitti:
Ajat pihaan, avaat kotioven ja kaikki on kuten ennenkin. MinÀ kaipaan sinua, vaikka asiassa ei ole tolkun hÀivÀÀkÀÀn.
Miksi ei ole tolkkua? Tunteet ovat aina oikeita.
Ăh sanoin taas liikaa đ€Š
Vierailija kirjoitti:
MistÀ keskustelitte kaivattusi kanssa viimeksi wa:ssa? HÀnen/sinun viimeinen sana?
Juttu/huomenna
.
EhkÀ ihmisen arvoa ei mitata työllÀ, mutta kyllÀ se työttömyys siltikin itsetuntoa heikentÀÀ, ainakin minulla. MitÀ pidempÀÀn kestÀÀ, sitÀ enemmÀn se nakertaa itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ ihmisen arvoa ei mitata työllÀ, mutta kyllÀ se työttömyys siltikin itsetuntoa heikentÀÀ, ainakin minulla. MitÀ pidempÀÀn kestÀÀ, sitÀ enemmÀn se nakertaa itseluottamusta.
Minulla se ei heikennÀ itseluottamusta mutta kieltÀmÀttÀ masentaa vÀlillÀ ja huolestuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se ei heikennÀ itseluottamusta mutta kieltÀmÀttÀ masentaa vÀlillÀ ja huolestuttaakin.
KyllÀ se muakin huolestuttaa tÀllÀ rahatilanteella. Osa ihmisistÀ vielÀ kuvittelee, ettÀ tÀssÀ nÀin oikein nautitaan siitÀ, ettei ole töitÀ. No ei se ihan niin kuitenkaan ole. Aina ei jaksa alkaa vastaankaan sanomaan, vaikka mieli tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan oli köyhÀÀ.
EipÀ vaan ihan asiaa.
MeillÀ se oli "Kiitti"