Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Tulevaisuus näyttää myös tyhjältä. Koko Suomi on jotenkin tyhjentynyt.
Kun meinaat alkaa jotakin, et pystykään. Homma tyssää ihan alkuunsa.
Välillä pyykit tuoksuvat melko voimakkaalle mutta samalla energia koko asunnossa tuntuu jotenkin raikkaammalta. Hajukin tasaantuu sitten.
Koitappa koklaa jos saisit sen imurin syvälle perseeseen.
Olin tuossa jo ihan paniikissa että kaikki vaatteeni ovat jotenkin pilalla ja haisevat pahalta mutta myöhemmin tulinkin toisenlaiseen päätelmään. Kaapissa olikin raikas tuoksu. Hyvin erikoista tämä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Koitappa koklaa jos saisit sen imurin syvälle perseeseen.
Ei kiitos, nekin leikit saa ehdottaa jossakin muualla.
Sua rakastan ja tässä on lopputulos.
Olen kuulemma nössö. Pidän silti pääni. Pidä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sua rakastan ja tässä on lopputulos.
Joo se paska tulee muualta kuin niistä vaatteista.
Kaikki leikit eivät sovi kaikille. Kaikkeen ei kannata suostua suosionkaan toivossa.
Täytyisi ostaa silitysrauta ja lauta taas uudestaan. Onpas kummallisesti elämä muuttunut, ennen silitin aina kaikki pyykit.
Lupasin ostaa meille farkkutakit jotka voimme koristella mieluisiksi. Uniikkeja vaatteita kaipaisin kovasti.
Ihan kiva talvi ollut mutta odotan taas jo kevättä. Normaalisti en koskaan oikeastaan odota mitään. En tykkää tästä tilanteesta niin paljon.
Siskoni syntymäpäivä. Muistin onnitella heti aamusta. Vuokrakin on jo maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä intuitiosi sanoo?
Ekan tapaamisen jälkeen se sanoi että tämä voisi olla juuri minun tyyliseni mies.
Myöhemmin olen havainnut hänessä piirteitä, joiden johdosta intuitio alkoi sanoa EI.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo tyhjentynyt koko vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä intuitiosi sanoo?
Ekan tapaamisen jälkeen se sanoi että tämä voisi olla juuri minun tyyliseni mies.
Myöhemmin olen havainnut hänessä piirteitä, joiden johdosta intuitio alkoi sanoa EI.
Ihan hyvä vastaus, kuuntelit ja opit lisää ihmisistäkin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämme yksilöllisesti ja eri sykleissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä tykkäät avautua näistä aina todella paljon. Kyseessä ei ole niin sanotusti henkilökohtainen harjoitus, kuin itsenä näkeminen kurinalaisuuden kautta ja vuosi..
Oma mielipide asiaan on se, että se on ainakin terveydellisesti huonosti perusteltua. Mutta sehän ei tietenkään sinua estä tekemästä.
Aika tyhjä olo, ei ole oikeastaan minkäänlaisia ajatuksiakaan. Kai sitä voisi vaikka sitten imuroida.