Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Tulevaisuus nÀyttÀÀ myös tyhjÀltÀ. Koko Suomi on jotenkin tyhjentynyt.
Kun meinaat alkaa jotakin, et pystykÀÀn. Homma tyssÀÀ ihan alkuunsa.
VÀlillÀ pyykit tuoksuvat melko voimakkaalle mutta samalla energia koko asunnossa tuntuu jotenkin raikkaammalta. Hajukin tasaantuu sitten.
Koitappa koklaa jos saisit sen imurin syvÀlle perseeseen.
Olin tuossa jo ihan paniikissa ettÀ kaikki vaatteeni ovat jotenkin pilalla ja haisevat pahalta mutta myöhemmin tulinkin toisenlaiseen pÀÀtelmÀÀn. Kaapissa olikin raikas tuoksu. Hyvin erikoista tÀmÀ elÀmÀ.
Vierailija kirjoitti:
Koitappa koklaa jos saisit sen imurin syvÀlle perseeseen.
Ei kiitos, nekin leikit saa ehdottaa jossakin muualla.
Sua rakastan ja tÀssÀ on lopputulos.
Olen kuulemma nössö. PidÀn silti pÀÀni. PidÀ sinÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Sua rakastan ja tÀssÀ on lopputulos.
Joo se paska tulee muualta kuin niistÀ vaatteista.
Kaikki leikit eivÀt sovi kaikille. Kaikkeen ei kannata suostua suosionkaan toivossa.
TÀytyisi ostaa silitysrauta ja lauta taas uudestaan. Onpas kummallisesti elÀmÀ muuttunut, ennen silitin aina kaikki pyykit.
Lupasin ostaa meille farkkutakit jotka voimme koristella mieluisiksi. Uniikkeja vaatteita kaipaisin kovasti.
Ihan kiva talvi ollut mutta odotan taas jo kevÀttÀ. Normaalisti en koskaan oikeastaan odota mitÀÀn. En tykkÀÀ tÀstÀ tilanteesta niin paljon.
Siskoni syntymÀpÀivÀ. Muistin onnitella heti aamusta. Vuokrakin on jo maksettu.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
Ekan tapaamisen jÀlkeen se sanoi ettÀ tÀmÀ voisi olla juuri minun tyyliseni mies.
Myöhemmin olen havainnut hÀnessÀ piirteitÀ, joiden johdosta intuitio alkoi sanoa EI.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ en oo tyhjentynyt koko vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
Ekan tapaamisen jÀlkeen se sanoi ettÀ tÀmÀ voisi olla juuri minun tyyliseni mies.
Myöhemmin olen havainnut hÀnessÀ piirteitÀ, joiden johdosta intuitio alkoi sanoa EI.
Ihan hyvÀ vastaus, kuuntelit ja opit lisÀÀ ihmisistÀkin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElÀmme yksilöllisesti ja eri sykleissÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ tykkÀÀt avautua nÀistÀ aina todella paljon. KyseessÀ ei ole niin sanotusti henkilökohtainen harjoitus, kuin itsenÀ nÀkeminen kurinalaisuuden kautta ja vuosi..
Oma mielipide asiaan on se, ettÀ se on ainakin terveydellisesti huonosti perusteltua. Mutta sehÀn ei tietenkÀÀn sinua estÀ tekemÀstÀ.
Aika tyhjÀ olo, ei ole oikeastaan minkÀÀnlaisia ajatuksiakaan. Kai sitÀ voisi vaikka sitten imuroida.