Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Aivan, annetaan inuiittien vaihteeksi opettaa jotta opimme palstalla taas hieman lisÀÀ. Siirryn sivummalle. HyvÀÀ pÀivÀÀ kaikille.
aah tekis mieli paskoa suihkun alla
Vierailija kirjoitti:
TerveisiÀ aikuiselle lapselleni. Toivottavasti kuulet opetukseni mielessÀsi aina tarpeen vaatiessa. Puhe saattaa mennÀ joskus ohi korvien mutta jÀÀkin kiinni tajuntaan. SieltÀ se sitten palautuu joskus ajallaan.
Se olen minĂ€! Mulla ja mun Ă€idillĂ€ on kÀÀnteinen rooli đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaruusromun sijainti mietitytÀÀ.
Hupsis, siis mietityttÀÀ.
LÀhteellÀ. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaruusromun sijainti mietitytÀÀ.
Hupsis, siis mietityttÀÀ.
LÀhteellÀ. :D
MissÀ lÀhteellÀ? En ole nÀhnyt tietoa asiasta.
Menen paskalle. Terveiset tutuille!
Vierailija kirjoitti:
Menen paskalle. Terveiset tutuille!
KÀvin jo pian herÀÀmisen jÀlkeen. En lÀhettÀnyt asiasta terveisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
En kadu rakastumistani, pÀinvastoin.
Myös samoin. Se leijaileva onnen tunne edelleenkin, eivÀtkÀ myrskytkÀÀn ole pudottaneet vielÀ maan pinnalle. Kaikki aistit avoimina ja tunnen olevani jÀlleen elossa kevÀttÀ odottaen.
Noi linnut on me ohistelijat pÀivÀllÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös samoin. Se leijaileva onnen tunne edelleenkin, eivÀtkÀ myrskytkÀÀn ole pudottaneet vielÀ maan pinnalle. Kaikki aistit avoimina ja tunnen olevani jÀlleen elossa kevÀttÀ odottaen.
MielestÀni tuo on hullaantuneisuutta eikÀ rakastumista ihmiseen.
Astuin paskaan SiilenjÀrvellÀ.
Kari
Vierailija kirjoitti:
Astuin paskaan SiilenjÀrvellÀ.
Kari
Minulla jÀi kenkien pohjiin isoja kiviÀ hiekoituksen johdosta. Pikkukivet ovat ehkÀ parempi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
TerveisiÀ aikuiselle lapselleni. Toivottavasti kuulet opetukseni mielessÀsi aina tarpeen vaatiessa. Puhe saattaa mennÀ joskus ohi korvien mutta jÀÀkin kiinni tajuntaan. SieltÀ se sitten palautuu joskus ajallaan.
KyllÀ. Muistan oikein hyvin inhottavan, ilkeÀn ja rakkaudettoman puheesi. Teen kaiken aikaa parhaani oppiakseni siitÀ pois, ettei se viitoittaisi elÀmÀÀni enÀÀ yhtÀÀn pidemmÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MielestÀni tuo on hullaantuneisuutta eikÀ rakastumista ihmiseen.
Kaksi nimitystÀ samalle ilmiölle. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
On jo kumma jos ei laihdu kun jÀttÀÀ aika paljon ruokia pois.
Ei se merkitsee paljonko syö ,vaan mitÀ suuhunsa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kamala morkkis taas tÀnÀkin aamuna, tulipas taas puhuttua.
Puhetta mahtuu tÀhÀn maailmaan.
Ihminen voi ihastua vaikka joka pÀivÀ. Hienoja ihmisiÀ kohtaa, ei niiden tarvitse edetÀ minnekÀÀn.
Anteeksi kuinka?