Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Saapas tyhmĂ€ ukkeli! đ€Šđ€Š
Nainen.
Pyykit peseytyvÀt koneessa. Ajatella ettÀ joskus on pesty kÀsipelillÀ.
LisÀys vielÀ Àskeiseen vuodatukseen. Se tÀssÀ on hullua, ettÀ elÀmÀni oli hyvÀÀ.
Rakastuin; ja elÀmÀstÀni tuli tuskaa!!!
MitÀ hyvÀÀ (yksipuolisessa) rakastumisessa on. Ei mitÀÀn. ElÀmÀnlaatu huononee merkittÀvÀsti. Tunnet yhtÀkkiÀ itsesi ja elÀmÀsi merkityksettömÀksi. Tajuat ettÀ kaipaat rakkautta ja kosketusta sittenkin vaikka olet ollut tyytyvÀinen ilman suhdetta.TÀmÀn pÀÀlle; et sitÀ saa.
TĂ€tĂ€ tuskan ja turhautumisen mÀÀrÀÀ. Paluu tunteeseen kun en ollut rakastunut, kiitos NYT!!!! đ
TerveisiÀ aikuiselle lapselleni. Toivottavasti kuulet opetukseni mielessÀsi aina tarpeen vaatiessa. Puhe saattaa mennÀ joskus ohi korvien mutta jÀÀkin kiinni tajuntaan. SieltÀ se sitten palautuu joskus ajallaan.
Rakastuminen on joskus kipeÀÀ mutta se on aina parantavaa. Rakkaudella ei voida aiheuttaa mitÀÀn pahaa. EthÀn miellÀ asioita aina oman mielesi mukaiseksi.
En kadu rakastumistani, pÀinvastoin.
En voi rakastua enÀÀ uudelleen. Tai voin mutta se on erilaista, silti riittÀvÀÀ minulle.
Voit vielÀ nauttia elÀmÀstÀ paremmin. Nyt sinulla on vain hieman ikÀvÀÀ oloa. Aikansa kutakin vaihetta.
Avaruusromun sijainti mietitytÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Avaruusromun sijainti mietitytÀÀ.
Hupsis, siis mietityttÀÀ.
HyvÀ olla, sun syy hellÀ mies.
Uutiset ovat ala-arvoisia, sisÀltöÀ lisÀÀ. TÀssÀ olivat aamun terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Samoin sinnekin aurinkoa, pakkassumun keskeltÀ vielÀ odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on joskus kipeÀÀ mutta se on aina parantavaa. Rakkaudella ei voida aiheuttaa mitÀÀn pahaa. EthÀn miellÀ asioita aina oman mielesi mukaiseksi.
Sinulla on totuus, ja muut mieltÀvÀt asiat oman mielensÀ mukaiseksi? Kasva vÀhÀn.
HyvÀÀ huomenta ja ihanaa pÀivÀÀ rakkaalle naiselle.
Olin kauan tyytyvÀinen ilman suhdetta. Rakastuin sitten aikalailla ensi silmÀyksellÀ. Maailma on ihan hullu. Kuinka monta ihmistÀ me pÀivittÀin kohdataan eikÀ suuri osa herÀtÀ sen kummempia tunteita.
Sitten yksi kaunis kesÀpÀivÀ, BOOM. Sen jÀlkeen, mitÀ enemmÀn hÀntÀ nÀen, sen rakastuneempi olen.
Se on ihan tajuton tunne minkÀ pelkÀstÀ hÀnen lÀheisyydestÀÀn saa. Se inspiroi, se tunne on kuin jotain huumetta.
Mutta nyt kaikki inspiraatio on mennyttÀ, jÀljellÀ vain onnettomampi ja taas vÀhÀn rikkinÀisempi ihminen.
NÀiden lasien lÀpi kun katson, ajattelen kaikkien olevan rakastuneita hÀneen. HÀn on minulle jotain niin erityistÀ, koska tunteet.
Todellisuudentaju hÀmÀrtyy. Pakko saada tÀmÀ tunne pois jotta elÀmÀnlaatu paranee takaisin. Tunteet ovat minulle yhtÀaikaa parasta ja pahinta.
TÀytyy valjastaa nÀmÀ tunteet johonkin mutta inspiraationi on mennyttÀ.
Auttaako remontti myös pieruongelmaasi?