Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Halein suukoin hyvÀÀ yötÀ elÀmÀin ihmenaiselle 30km ja rajain taa. Huomiseen rakas.
Huomenta ketjuun. PÀivÀn viestit lukematta vielÀ.
HyvÀÀ sunnuntaita suloinen..
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ kortit on katsottava :)
Aika harvoin voittoon riittÀÀ se, ettÀ vain passiivisesti katsoo. PitÀisi uskaltaa panostaa myös
Olisin mieluumin loppuelĂ€mĂ€n yksin kuin suhteessa jonkun seksiristeilyllĂ€ kĂ€vijĂ€n kanssađ€ź "virukset kuuluvat elĂ€mÀÀn"?. Joopa joo! Ei mun elĂ€mÀÀn. Hyi saata....
Palelen kuin pieni makaki! Tahdon peiton alle toisen makakin kanssa!
HyvÀÀ huomenta sinulle salarakas tÀÀllÀ Hyrynsalmella, ikÀvÀ on valtava vaikka yhteistÀ elÀmÀÀ ei tullut.
Huomenta hymyilijÀ. Olen ihastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mieluumin loppuelĂ€mĂ€n yksin kuin suhteessa jonkun seksiristeilyllĂ€ kĂ€vijĂ€n kanssađ€ź "virukset kuuluvat elĂ€mÀÀn"?. Joopa joo! Ei mun elĂ€mÀÀn. Hyi saata....
Ihmiset ovat itseasiassa bakteereja ja viruksia eli ne ovat osa meitÀ. Kaikki ei tietenkÀÀn ole hyvÀksi ihmiselle. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö
Ne on tympeitÀ, jos vain 1 yö. HerÀÀ liian aikaisin, ettÀ kerkiÀt aamupalalle ja luovuttamaan huone..liian aikaisin. Siksi en tykkÀÀ! Mielummin kÀyn viikon lomia muualla.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ sunnuntaita suloinen..
Kuin myös hÀnelle..
Vierailija kirjoitti:
PitkÀ harha sulla.
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Helmikuun viestit lukemattađ
Ihastuin myös hymyilijÀÀn, ja pelkÀÀn hymyn hyytyvÀn ajan kuluessa, jos jos kaikki olikin vain ohikiitÀviÀ hetkiÀ.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Samoin sinnekin kaikkea hyvÀÀ tÀlle pÀivÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vÀlinpitÀmÀttömyydestÀ sukupuolitauteja kohtaan. Flunssan voi saada vaikka tekisi mitÀ vÀltellÀkseen, mutta sukupuolitautia harvoin.
Pakaroiden esittelijÀt parhaita!
Hotelliyö