Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Herran tähen siä olet nainen kaunis, sisältä ja ulkoa. Oispa miulla mahollisuus.
Hyvää yötä
Ei siihen paljoa tarvita, et meikäläinen on mustasukkainen. Oon sitä esim. koko ajan kaipaamani suhteen. Koitan vaan olla miettimättä koko asiaa.
Ennen olin literally hulluna suhun. Enää en tiedä, mitä ajattelen. Mutta kyllä minä tänne ketjuun silti aina palaan, vain sinun vuoksesi. <3 ww
Olin toisilla päivillä mutta tuleehan niitä lisää.. :D
Ei ehkä ole ihan otsikon mukaista mutta kuitenkin.
Miksi sitä sitten kutsuu jos haluaa arpaa rapsutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan joutua/päästä eläkkeelle loppuvuodesta. Mitä mieltä asiasta.
Ei minun asiani. Mitä itse ajattelet?
Selkeyttäisi kyllä asioita, ei tarvitsisi arpoa. Olisin mielelläin vielä pari vuotta työssä kartuttamassa työeläkettä. Sairaseläke käytännössä pakottaisi muuttamaan ylemmäs sisämaahan jossa halvempaa.
Niinkin paljon, kun olen vuosien aikana kaivannut Sinua, niin viimeaikoina olen tuntenut enenevissä määrin turtuneisuutta. Kaipuun päälle on alkanut kerrostua asfalttia. Tuntuu ja samalla ei tunnu. Tuntuu, ettei enää väliä. Vanha kyynisyys, piittaamattomuus ja välinpitämättömyys houkuttelevat takaisin omaan kuplaansa. Mitä väliä tällä on. Katsokaa tuupista universum size comparison. Ikävintä, että tässä tunneaiheessa tunnen olevani pisara meressä. Mitä väliä. Voileipä ja nukkumaan.
Ikävä sinua ja suru siksi, että on vaikea uskoa, että sinua tavoittaisin. Ehkä jonakin päivänä selviää, onko aika puolellamme.
Koskaan enää vastaani ei voi tulla täydellistä miestä. Se on surullinen totuus jonka kanssa vietän loppuelämäni ja olen asiasta katkera. Otan kenet vaan mutta vain hetkeksi kerrallaan. Kiitos että olet silti aina olemassa. Muutit elämäni tavalla jonka en olisi uskonut koskaan olevan mahdollista. Haavekuvani sai viimein kasvot ja sain katkeruuteni joka tuo minulle nautintoa. Katkeruuteni istuu minuun ja tuo minulle turvaa koko loppuelämäni ajan. Ja sinä olet olemassa, kiusaat minua katkeruudellani, vain sinä osaat sen. Vielä me tavataan, siihen on luottaminen koska minä kuulen sinua ja sitä kaikkea missä sinä olet. Vain sinä saat minut nauramaan sillä tavalla kuin minä olen naurattanut ihmisiä. Vain sinussa asui sitä vahvuutta jota halusin odottaa. Sinussa näin kaiken sen mistä vain aina haaveilin, sen kaiken täydellisyyden. Näin heti sinusta sen mistä haaveilen. 🖤
Semmonen mies