Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Herran tÀhen siÀ olet nainen kaunis, sisÀltÀ ja ulkoa. Oispa miulla mahollisuus.
Vierailija kirjoitti:
love me tender đ€
HyvÀÀ yötÀ
Ei siihen paljoa tarvita, et meikÀlÀinen on mustasukkainen. Oon sitÀ esim. koko ajan kaipaamani suhteen. Koitan vaan olla miettimÀttÀ koko asiaa.
Ennen olin literally hulluna suhun. EnÀÀ en tiedÀ, mitÀ ajattelen. Mutta kyllÀ minÀ tÀnne ketjuun silti aina palaan, vain sinun vuoksesi. <3 ww
Olin toisilla pÀivillÀ mutta tuleehan niitÀ lisÀÀ.. :D
Ei ehkÀ ole ihan otsikon mukaista mutta kuitenkin.
Miksi sitÀ sitten kutsuu jos haluaa arpaa rapsutella.
" you lift me up where we belong"
NÀmÀ kortit on katsottava :)
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan joutua/pÀÀstÀ elÀkkeelle loppuvuodesta. MitÀ mieltÀ asiasta.
Ei minun asiani. MitÀ itse ajattelet?
SelkeyttÀisi kyllÀ asioita, ei tarvitsisi arpoa. Olisin mielellÀin vielÀ pari vuotta työssÀ kartuttamassa työelÀkettÀ. SairaselÀke kÀytÀnnössÀ pakottaisi muuttamaan ylemmÀs sisÀmaahan jossa halvempaa.
Niinkin paljon, kun olen vuosien aikana kaivannut Sinua, niin viimeaikoina olen tuntenut enenevissÀ mÀÀrin turtuneisuutta. Kaipuun pÀÀlle on alkanut kerrostua asfalttia. Tuntuu ja samalla ei tunnu. Tuntuu, ettei enÀÀ vÀliÀ. Vanha kyynisyys, piittaamattomuus ja vÀlinpitÀmÀttömyys houkuttelevat takaisin omaan kuplaansa. MitÀ vÀliÀ tÀllÀ on. Katsokaa tuupista universum size comparison. IkÀvintÀ, ettÀ tÀssÀ tunneaiheessa tunnen olevani pisara meressÀ. MitÀ vÀliÀ. VoileipÀ ja nukkumaan.
IkÀvÀ sinua ja suru siksi, ettÀ on vaikea uskoa, ettÀ sinua tavoittaisin. EhkÀ jonakin pÀivÀnÀ selviÀÀ, onko aika puolellamme.
Universumiko toi meidÀt yhteen jo kerran.
Vierailija kirjoitti:
MisaÀ jatkot?
MeillÀ
Koskaan enÀÀ vastaani ei voi tulla tĂ€ydellistĂ€ miestĂ€. Se on surullinen totuus jonka kanssa vietĂ€n loppuelĂ€mĂ€ni ja olen asiasta katkera. Otan kenet vaan mutta vain hetkeksi kerrallaan. Kiitos ettĂ€ olet silti aina olemassa. Muutit elĂ€mĂ€ni tavalla jonka en olisi uskonut koskaan olevan mahdollista. Haavekuvani sai viimein kasvot ja sain katkeruuteni joka tuo minulle nautintoa. Katkeruuteni istuu minuun ja tuo minulle turvaa koko loppuelĂ€mĂ€ni ajan. Ja sinĂ€ olet olemassa, kiusaat minua katkeruudellani, vain sinĂ€ osaat sen. VielĂ€ me tavataan, siihen on luottaminen koska minĂ€ kuulen sinua ja sitĂ€ kaikkea missĂ€ sinĂ€ olet. Vain sinĂ€ saat minut nauramaan sillĂ€ tavalla kuin minĂ€ olen naurattanut ihmisiĂ€. Vain sinussa asui sitĂ€ vahvuutta jota halusin odottaa. Sinussa nĂ€in kaiken sen mistĂ€ vain aina haaveilin, sen kaiken tĂ€ydellisyyden. NĂ€in heti sinusta sen mistĂ€ haaveilen. đ€
Semmonen mies