Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
MikÀhÀn vois olla se perjantai-illan herkku?
Nutella tai muu pÀhkinÀsuklaalevite.
Joku tuossa jo ehdottikin köyhiÀ ritareita ja sitten on aina ne letut tai pannari, pirtelö, banaanilÀttyset tai muunlainen pancake.
Niin ja mutakakku. Kermavaahtoa jotkut ilmeisesti laittavat pÀÀlle tai jÀÀtelöÀ kylkeen.
Suolaisen nÀlkÀÀn tekee nopeasti sÀmpylöitÀ ja vaikka vain voita tai muuta levitettÀ pÀÀlle jos ei ole pÀÀllysteitÀ.
Rakastan itse rahkaleivonnaisia ja nyt huomasin Instagramissa ettÀ nekin alkavat palata taas isommin. Tekisi mieli tehdÀ kakku niin ettÀ tulisi kevyempi keksipohja (vaaleita keksejÀ ilman tÀytettÀ) ja tÀytteeksi tekisin rahkaisen tÀytteen johon tulisi mandariinilohkoja.
MikÀ jukurtti ja rahka vasullisille puppia-ketju? MissÀ kaipaus?
Tuorejuustokakut ovat aivan ihania. Voi tehdÀ pienenkin kakun, aina ei ole pakko tehdÀ niin isoa.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ jukurtti ja rahka vasullisille puppia-ketju? MissÀ kaipaus?
ElÀ omaa elÀmÀÀsi, olet rasittavan ÀrsyttÀvÀ hahmo. Vain idiootit puuttuvat koko ajan toisten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ oot kokonaan mun
Sanoin sulle niin sillon, ettÀ haluaisin olla. Ne on minun sanat. Halusin olla kokonaan sun.
mitÀ antaisinkaan kun oisin, kun sanoisit noi sanat mulle
( halusin tarttua sua kÀsistÀ, halusin tarttua suhun niin kovasti. Tuntea miltÀ tuoksut, muistaa miltÀ tunnut -)
Eikun oikeesti nÀmÀ kakkukeskustelut omaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa, ei ketÀÀn kiinnosta oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vielĂ€ jutella. Kaikesta. Tulla yöksi sun viereen. Suudella ja aloittaa alusta. TykkÀÀn niin paljon ettĂ€ sattuu. đđ
VielÀ ei oo liian myöhÀstÀ. MÀ rakastan sua. Et halua kuulla sitÀ tai usko sitÀ. Mut rakastan. Edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu makaamassa valkoisilla hotellilakanoilla rintsikoissa ja Pikkareissa. MinÀ saisin tutkia.
ĂlĂ€ unohda syötĂ€ mua.
Vierailija kirjoitti:
đ đđ
Kuka toinen Kalat on lÀÀpÀllÀÀn minun Oinaaseen, kysyy Oinaan kanssa ikuisesti naimisissa oleva Kalat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistÀ pidÀt? NÀin mututuntumalla jos haluat makeannÀlkÀÀn helpotusta niin vaikka köyhÀtritarit mansikkahillolla.
KöyhÀt ritarit - sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa, ei ketÀÀn kiinnosta oikeesti.
KiviÀ kiinnostaa joten olet vÀÀrÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun pipari kuorrutettuna, suudelmin silityksin viimeistelynÀ.
Vierailija kirjoitti:
KinuskijÀÀtelöÀ Kaihon karavaania kuunnellen. Kunpa kaivattukin olisi vielÀ siinÀ lÀhellÀ nauttimassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vielĂ€ jutella. Kaikesta. Tulla yöksi sun viereen. Suudella ja aloittaa alusta. TykkÀÀn niin paljon ettĂ€ sattuu. đđ
Miksi kohtelit minua niin huonosti?
Riippuu mistÀ pidÀt? NÀin mututuntumalla jos haluat makeannÀlkÀÀn helpotusta niin vaikka köyhÀtritarit mansikkahillolla.