Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Keskusteltiin tÀnÀÀn tosi vakavia nykynuorisosta.
Vakavat asiat kannattaa ottaa vakavasti. Kasvaa aivokapasiteetti.
S-nainen ajatuksissani đđ
Arkkienkelit ovat kuvia asioille. Eri arkkienkelit kertovat tiettyjÀ asioita. Kun tunnet tietyn arkkienkelin lÀsnÀolon, juuri hÀnellÀ on aina yhteys asioihisi.
Jumalakin on kuva asioille. Jumala kuvastaa luojaa ja luoja on se joka meidÀt on luonut. Luojasta puhutaan ateistien kesken jos ei halua kÀyttÀÀ nimitystÀ Jumala. Luoja on kotimme ja alkulÀhteemme, tÀtÀkin nimitystÀ jotkut kÀyttÀvÀt.
Halusin vain tuoda totuutta. Ole tarkkana kun tutkit kaikkea runsautta elÀmÀssÀsi. Ota vakavasti mut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso muna
Kohtalotoverina mulla on kertoo sulle yks juttu. SitĂ€ pitĂ€isi sitten osata kĂ€yttÀÀ myösđ
Mutta kuka minÀ olen? Uskallan ottaa vakavasti enkÀ hÀpeÀ sitÀ. Se on ÀlykÀstÀ. Ota vakavasti mut niin rentoudutaan yhdessÀ.
Rentoudun tuulessa, kuusen oksikossa, olen herkkÀ kuin kuusenkerkkÀ, laske viiteen ja sujauta mut taskuusi.
Vierailija kirjoitti:
Olen hÀmmentynyt.
MikÀ sai hÀmmennyksiin?
Onko tÀmÀ tieto tuttu, tÀllainen Kylli-tÀdin yliluonnollinen juttu: Magic
Vierailija kirjoitti:
Jumalakin on kuva asioille. Jumala kuvastaa luojaa ja luoja on se joka meidÀt on luonut. Luojasta puhutaan ateistien kesken jos ei halua kÀyttÀÀ nimitystÀ Jumala. Luoja on kotimme ja alkulÀhteemme, tÀtÀkin nimitystÀ jotkut kÀyttÀvÀt.
TÀmÀ vielÀ nÀihin asioihin liittyen. Kuuntele vakavasti ajatellen.
HyvÀÀ illanjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tÀmÀ tieto tuttu, tÀllainen Kylli-tÀdin yliluonnollinen juttu: Magic
Hassu juttu. Kirjoitin eilen illalla ketjuun ettÀ I need magic ja olen odottanut pÀÀsevÀni maalaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opelta pusu ihanalle.
Bravo! Sinulla on tĂ€ytynyt viedĂ€ vuosia kerĂ€tĂ€ rohkeutta kirjoittaa tĂ€mĂ€ nimettömĂ€nĂ€ đ
The truth has been spoken. đ Sivusta
TÀmÀ on hullua, mielipuolista. Haluaisin koko ajan laitaa viestin, mutta en uskalla. PelkÀÀn liikaa vastausta. En tiedÀ mitÀ tehdÀ....
Vierailija kirjoitti:
Keskusteltiin tÀnÀÀn tosi vakavia nykynuorisosta.
Lel
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso muna
Mullakin. Henkinen, suurempi sillÀ tavoin kuin monen miehen. -lizDaLez-
Kumarrus vai pyllistys?