Aika täydellinen kroppa naisten 100m juoksun hopemitalistilla
Tuollainen se naisen vartalon tulee olla. Kivat 'keuhkot' ja pakaroiden muoto täydellinen.
Kommentit (32)
Tosi ärsyttävä, mm-kisoista voittaja viime vuodelta
On sopivan lihaksikas ja tosiaan rintavarustus näyttää suuremmalta kuin lajissa yleensä.
Valitettavasti näyttää tulleen crack-luolasta riutuneine kasvoineen ja runsaine tatuointeineen.
Kaikki urheilijat ovat itsekkäitä kusipäitä.
Kuiva orava. Ei mitään naisellista. M38
Vierailija kirjoitti:
Näin tvssä uintikilpailussa kreikkalaisen nuoren miehen, jolla oli komean kauniit kasvot ja täydellinen uimarin vartalo. Suomessa ei ole yhtään niin upean näköistä miestä. Sellainen miehen pitää olla.
Sellaisesta voi vain unelmoida. T. Pekka
Paitsi, että on sutannut nahkansa. Mulla lerpahtais.
Vierailija kirjoitti:
Näin tvssä uintikilpailussa kreikkalaisen nuoren miehen, jolla oli komean kauniit kasvot ja täydellinen uimarin vartalo. Suomessa ei ole yhtään niin upean näköistä miestä. Sellainen miehen pitää olla.
Monella mies uimarilla on sopusuhtainen vartalo, kyllä kelpaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisuimarit ovat myös todella upeavartaloisia, mutta ovatko nuo uikkarit niin jumalattoman tiukkoja kuin miltä näyttävät?
Mun mielestä se Puolalainen 100m pinkoja on ihan hirmu sexy, namnamnam.
Taitaa olla silikonit, jos sillä on mitään merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Ai Svoboda? Ulkonäöstä en tiedä, mutta harmi kun ei päässyt finaaliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Svoboda? Ulkonäöstä en tiedä, mutta harmi kun ei päässyt finaaliin
Juu hän, on hirmu söötti plikka.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koskettava-video-mm-stadionin-uumen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisuimarit ovat myös todella upeavartaloisia, mutta ovatko nuo uikkarit niin jumalattoman tiukkoja kuin miltä näyttävät?
Oli mitallien jako ja ne naisuimarit jäivät palloilemaan sinne yleisön eteen aika pitkäksi aikaa. Niin selostaja ja kommentaattori (Jani Sievinen) sanoivat ettei tuolla yhdellä ole näköjään mitään kiirettä vaikka kohta on uuden matkan erät edessä. Sanoivat ettei uimapukuakaan saa edes mituutissa päälle kun ovat niin piukeita.
Vastaus kysymykseesi. Uimapuvut ovat jumalattoman tiukkoja.