Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
26101/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Miksi et voi kertoa minulle..  TiedĂ€n ettĂ€ molempien tilanne on hankala. MeillĂ€ on tĂ€mĂ€ yksi elĂ€mĂ€.. vuosien jĂ€lkeen tunnut niin tutulta ja oikealta. En voi lakata ajattelemasta sinua. Ei tĂ€mĂ€ voi olla vÀÀrin, ei jos tunteet ovat nĂ€in."

Aika kryptistÀ tÀÀllÀ. Voit hyvin olla hÀn tai aivan joku muu. Olen nainen ja kaipaan naista. KyllÀ hÀn sen jo tietÀÀ. LÀhetin aikanaan viestiÀkin. Olen koskettanut ja halaillut puita. YksinÀisyydessÀni mieltÀnyt kaivattuni joiksikin puiksi ja joskus siitÀ maininnutkin tÀÀllÀ. TÀhÀn on liittynyt myös erikoisia sattumia. Joten tulkitsin kommenttiasi sen kautta, mutta ehkÀ tarkoitit aitoa tapaamista metsÀssÀ kaivattusi kanssa.

Vierailija
26102/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÀrki lÀhtee kun sinut nÀkee..

Mun jÀrki on jo kauan sitten kadonnut, jos sitÀ on koskaan ollutkaan, ainakaan kaipaamani suhteen.

Minulle tuo on oikeastaan positiivinen tuntemus hĂ€ntĂ€ kohtaan. Tekisi mieli olla vĂ€littĂ€mĂ€ttĂ€ muista paikalla olijoista ja tehdĂ€ se mitĂ€ sydĂ€n sanoo. Antaa vain mennĂ€ ja nĂ€yttÀÀ rakkaus. 

NĂ€ytĂ€ se sitten.. đŸŒč

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26103/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KylmÀ.

Kyl mÀ.

Kyl mÀ pystyn.

Mihin pitÀÀ pystyÀ?

Vierailija
26104/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun jÀrki on jo kauan sitten kadonnut, jos sitÀ on koskaan ollutkaan, ainakaan kaipaamani suhteen.

Minulle tuo on oikeastaan positiivinen tuntemus hĂ€ntĂ€ kohtaan. Tekisi mieli olla vĂ€littĂ€mĂ€ttĂ€ muista paikalla olijoista ja tehdĂ€ se mitĂ€ sydĂ€n sanoo. Antaa vain mennĂ€ ja nĂ€yttÀÀ rakkaus. 

Mun sydĂ€n sanoo, ettĂ€ mĂ€ haluaisin meille yhteisen elĂ€mĂ€n. Koita sitten viestiĂ€, kun panokset on tollaset. 

M.. 

Vierailija
26105/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NĂ€itköhĂ€n sĂ€, kun nĂ€pytin taas viestiĂ€ sinulle wa:ssa. Hitto, mikĂ€ pelkuri olen. 

Heh, tuttu tunne. 

Vaikka en tiedĂ€ mitĂ€ pelkÀÀn. Tunteitani vai sinun tunteitasi? MitĂ€ tapahtuisi,  jos myönnĂ€mme tĂ€mĂ€n.. Voisimmeko tavata ja ottaa mittaa toisistamme.. 

Hitto, et mÀ haluisin nÀhdÀ kaipaamani ja saada painautua hÀnen lÀmpimÀÀn syliin. Nyt en mitÀÀn muuta pysty miettimÀÀnkÀÀn. -ap

Vierailija
26106/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomioin, ettĂ€ kalju mies ajoi pussin perĂ€lle ihan huvikseen. MitĂ€pĂ€ kĂ€vit kyttÀÀmĂ€ssĂ€? 
Lol, minĂ€pĂ€ kyttĂ€sin pussin perĂ€llĂ€ kukasiellĂ€ huvikseen kĂ€yđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
26107/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi et voi kertoa minulle..  TiedĂ€n ettĂ€ molempien tilanne on hankala. MeillĂ€ on tĂ€mĂ€ yksi elĂ€mĂ€.. vuosien jĂ€lkeen tunnut niin tutulta ja oikealta. En voi lakata ajattelemasta sinua. Ei tĂ€mĂ€ voi olla vÀÀrin, ei jos tunteet ovat nĂ€in."

Aika kryptistÀ tÀÀllÀ. Voit hyvin olla hÀn tai aivan joku muu. Olen nainen ja kaipaan naista. KyllÀ hÀn sen jo tietÀÀ. LÀhetin aikanaan viestiÀkin. Olen koskettanut ja halaillut puita. YksinÀisyydessÀni mieltÀnyt kaivattuni joiksikin puiksi ja joskus siitÀ maininnutkin tÀÀllÀ. TÀhÀn on liittynyt myös erikoisia sattumia. Joten tulkitsin kommenttiasi sen kautta, mutta ehkÀ tarkoitit aitoa tapaamista metsÀssÀ kaivattusi kanssa.

TĂ€mĂ€ ei ole N-N. 
Aidompaakin aidompi tapaaminen.. 

- Vuosien takaa 

Vierailija
26108/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun hammasharja on kĂ€ynnistynyt itsekseen monta kertaa tĂ€nÀÀn. Ekan kerran olin puhelimessa, kun ihmettelin, mikĂ€ surisee. Meni aikaa, kun tajusin. YrittÀÀkö universumi hammasharjan kautta ilmaista jotakin? đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł (En sentÀÀn noin sekaisin ole, ettĂ€ oikeasti edes kuvittelisin.)

Vierailija
26109/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydĂ€n sanoo, ettĂ€ mĂ€ haluaisin meille yhteisen elĂ€mĂ€n. Koita sitten viestiĂ€, kun panokset on tollaset. 

Jostain se on aloitettava. EnsimmÀisestÀ kosketuksesta, josta tietÀÀ..

TietÀÀkö siitĂ€? Kun musta tuntuu, et mĂ€ tiedĂ€n jo ennen kosketustakin. 

Vierailija
26110/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

GALLUP. 

MitĂ€ samoja kirjaimia on sinun ja kaipaamasi etunimessĂ€? 

Vierailija
26111/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ ei ole N-N. 
Aidompaakin aidompi tapaaminen.. 

- Vuosien takaa 

VÀhÀn arvelinkin niin. JÀÀn vain jumiin nÀihin sattumiin. Onnea sinulle tapaamiseen!

Vierailija
26112/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GALLUP. 

Yksi I 

Vierailija
26113/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten me voidaan olla nÀin saamattomia, kun tykÀtÀÀn toisistamme? Jos sÀ tykkÀÀt yhtÀ paljon kuin minÀ, niin on enemmÀn kuin sÀÀli, jos me ei saada tÀtÀ juttua etenemÀÀn.

Vierailija
26114/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae mut jo syliin. Lupaan olla kiva ja kiltisti.

😱

NiinpÀ niin.

Vierailija
26115/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

<TietÀÀkö siitÀ? Kun musta tuntuu, et mÀ tiedÀn jo ennen kosketustakin. >

Edellinen oli sivusta, eiköhĂ€n me kummatkin hĂ€n ja minĂ€ tiedetĂ€. 

Vierailija
26116/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kunpa olisin tarpeeksi vikkelĂ€, ettei kaivattuni saisi kiinni ja antaisi lumipesua tai laittaisi lunta niskaan. 

Vierailija
26117/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitĂ€iskö minusta tuntua pahalta, ettĂ€ ensimmĂ€inen asia mitĂ€ ajattelen kun sain puhelimen pÀÀlle olet sinĂ€, eikĂ€ hĂ€n.. 

T.. 

Vierailija
26118/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GALLUP. 

E on ainoa. Mulla viimeinen, hĂ€nellĂ€ toinen. 

Vierailija
26119/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Super hyvÀÀ ja unelmallista huomenta myöhÀssÀ ja super hyvÀÀ ja ihanaa iltapÀivÀÀ rakkaalle naiselle. Vain sinÀ, ikuisesti. Rakastan.

Vierailija
26120/28822 |
28.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten me voidaan olla nÀin saamattomia, kun tykÀtÀÀn toisistamme? Jos sÀ tykkÀÀt yhtÀ paljon kuin minÀ, niin on enemmÀn kuin sÀÀli, jos me ei saada tÀtÀ juttua etenemÀÀn.

Jos kyse olisi saanattomuudesta, muuttaisin asiaintilan heti.

Sivusta

Ketju on lukittu.