Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀrki lÀhtee kun sinut nÀkee..
Mun jÀrki on jo kauan sitten kadonnut, jos sitÀ on koskaan ollutkaan, ainakaan kaipaamani suhteen.
Minulle tuo on oikeastaan positiivinen tuntemus hÀntÀ kohtaan. Tekisi mieli olla vÀlittÀmÀttÀ muista paikalla olijoista ja tehdÀ se mitÀ sydÀn sanoo. Antaa vain mennÀ ja nÀyttÀÀ rakkaus.
NĂ€ytĂ€ se sitten.. đč
Vierailija kirjoitti:
KylmÀ.
Kyl mÀ.
Kyl mÀ pystyn.
Mihin pitÀÀ pystyÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun jÀrki on jo kauan sitten kadonnut, jos sitÀ on koskaan ollutkaan, ainakaan kaipaamani suhteen.
Minulle tuo on oikeastaan positiivinen tuntemus hÀntÀ kohtaan. Tekisi mieli olla vÀlittÀmÀttÀ muista paikalla olijoista ja tehdÀ se mitÀ sydÀn sanoo. Antaa vain mennÀ ja nÀyttÀÀ rakkaus.
Mun sydÀn sanoo, ettÀ mÀ haluaisin meille yhteisen elÀmÀn. Koita sitten viestiÀ, kun panokset on tollaset.
M..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀitköhÀn sÀ, kun nÀpytin taas viestiÀ sinulle wa:ssa. Hitto, mikÀ pelkuri olen.
Heh, tuttu tunne.
Vaikka en tiedÀ mitÀ pelkÀÀn. Tunteitani vai sinun tunteitasi? MitÀ tapahtuisi, jos myönnÀmme tÀmÀn.. Voisimmeko tavata ja ottaa mittaa toisistamme..
Hitto, et mÀ haluisin nÀhdÀ kaipaamani ja saada painautua hÀnen lÀmpimÀÀn syliin. Nyt en mitÀÀn muuta pysty miettimÀÀnkÀÀn. -ap
Huomioin, ettÀ kalju mies ajoi pussin perÀlle ihan huvikseen. MitÀpÀ kÀvit kyttÀÀmÀssÀ?
Lol, minĂ€pĂ€ kyttĂ€sin pussin perĂ€llĂ€ kukasiellĂ€ huvikseen kĂ€yđ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
"Miksi et voi kertoa minulle.. TiedÀn ettÀ molempien tilanne on hankala. MeillÀ on tÀmÀ yksi elÀmÀ.. vuosien jÀlkeen tunnut niin tutulta ja oikealta. En voi lakata ajattelemasta sinua. Ei tÀmÀ voi olla vÀÀrin, ei jos tunteet ovat nÀin."
Aika kryptistÀ tÀÀllÀ. Voit hyvin olla hÀn tai aivan joku muu. Olen nainen ja kaipaan naista. KyllÀ hÀn sen jo tietÀÀ. LÀhetin aikanaan viestiÀkin. Olen koskettanut ja halaillut puita. YksinÀisyydessÀni mieltÀnyt kaivattuni joiksikin puiksi ja joskus siitÀ maininnutkin tÀÀllÀ. TÀhÀn on liittynyt myös erikoisia sattumia. Joten tulkitsin kommenttiasi sen kautta, mutta ehkÀ tarkoitit aitoa tapaamista metsÀssÀ kaivattusi kanssa.
TÀmÀ ei ole N-N.
Aidompaakin aidompi tapaaminen..
- Vuosien takaa
Mun hammasharja on kĂ€ynnistynyt itsekseen monta kertaa tĂ€nÀÀn. Ekan kerran olin puhelimessa, kun ihmettelin, mikĂ€ surisee. Meni aikaa, kun tajusin. YrittÀÀkö universumi hammasharjan kautta ilmaista jotakin? đ€Łđ€Łđ€Ł (En sentÀÀn noin sekaisin ole, ettĂ€ oikeasti edes kuvittelisin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydÀn sanoo, ettÀ mÀ haluaisin meille yhteisen elÀmÀn. Koita sitten viestiÀ, kun panokset on tollaset.
Jostain se on aloitettava. EnsimmÀisestÀ kosketuksesta, josta tietÀÀ..
TietÀÀkö siitÀ? Kun musta tuntuu, et mÀ tiedÀn jo ennen kosketustakin.
GALLUP.
MitÀ samoja kirjaimia on sinun ja kaipaamasi etunimessÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi et voi kertoa minulle.. TiedÀn ettÀ molempien tilanne on hankala. MeillÀ on tÀmÀ yksi elÀmÀ.. vuosien jÀlkeen tunnut niin tutulta ja oikealta. En voi lakata ajattelemasta sinua. Ei tÀmÀ voi olla vÀÀrin, ei jos tunteet ovat nÀin."
Aika kryptistÀ tÀÀllÀ. Voit hyvin olla hÀn tai aivan joku muu. Olen nainen ja kaipaan naista. KyllÀ hÀn sen jo tietÀÀ. LÀhetin aikanaan viestiÀkin. Olen koskettanut ja halaillut puita. YksinÀisyydessÀni mieltÀnyt kaivattuni joiksikin puiksi ja joskus siitÀ maininnutkin tÀÀllÀ. TÀhÀn on liittynyt myös erikoisia sattumia. Joten tulkitsin kommenttiasi sen kautta, mutta ehkÀ tarkoitit aitoa tapaamista metsÀssÀ kaivattusi kanssa.
TÀmÀ ei ole N-N.
Aidompaakin aidompi tapaaminen..- Vuosien takaa
VÀhÀn arvelinkin niin. JÀÀn vain jumiin nÀihin sattumiin. Onnea sinulle tapaamiseen!
Vierailija kirjoitti:
GALLUP.
Yksi I
Miten me voidaan olla nÀin saamattomia, kun tykÀtÀÀn toisistamme? Jos sÀ tykkÀÀt yhtÀ paljon kuin minÀ, niin on enemmÀn kuin sÀÀli, jos me ei saada tÀtÀ juttua etenemÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Hae mut jo syliin. Lupaan olla kiva ja kiltisti.
đą
NiinpÀ niin.
<TietÀÀkö siitÀ? Kun musta tuntuu, et mÀ tiedÀn jo ennen kosketustakin. >
Edellinen oli sivusta, eiköhÀn me kummatkin hÀn ja minÀ tiedetÀ.
Kunpa olisin tarpeeksi vikkelÀ, ettei kaivattuni saisi kiinni ja antaisi lumipesua tai laittaisi lunta niskaan.
PitÀiskö minusta tuntua pahalta, ettÀ ensimmÀinen asia mitÀ ajattelen kun sain puhelimen pÀÀlle olet sinÀ, eikÀ hÀn..
T..
Vierailija kirjoitti:
GALLUP.
E on ainoa. Mulla viimeinen, hÀnellÀ toinen.
Super hyvÀÀ ja unelmallista huomenta myöhÀssÀ ja super hyvÀÀ ja ihanaa iltapÀivÀÀ rakkaalle naiselle. Vain sinÀ, ikuisesti. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Miten me voidaan olla nÀin saamattomia, kun tykÀtÀÀn toisistamme? Jos sÀ tykkÀÀt yhtÀ paljon kuin minÀ, niin on enemmÀn kuin sÀÀli, jos me ei saada tÀtÀ juttua etenemÀÀn.
Jos kyse olisi saanattomuudesta, muuttaisin asiaintilan heti.
Sivusta