Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
IlluminatisetĂ€? đđžđ©đ
Talvella tarvii rasvaa enempi luiden ympÀrille.
Vierailija kirjoitti:
Voin lahjoittaa viidestÀ kahdeksaan kiloa tarvitsevalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on karvoja. Ei ne kyllÀ riitÀ tosin.
Vierailija kirjoitti:
NÀitköhÀn sÀ, kun nÀpytin taas viestiÀ sinulle wa:ssa. Hitto, mikÀ pelkuri olen.
Heh, tuttu tunne.
Lahjan mukana tulee myös yhdet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin lahjoittaa viidestÀ kahdeksaan kiloa tarvitsevalle.
Ei auta. Ne tulevat heti vessassa ulos. Sivusta
JÀrki lÀhtee kun sinut nÀkee..
KylmÀ.
Kyl mÀ.
Kyl mÀ pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yökit ensin đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kukaan lÀhipiiristÀni ei ole painoon keskittyvÀ, arvot eivÀt ole pinnallisia.
Olis hirveetÀ jos kaivattu paljastuis joksikin ulkonÀkö- tai painokyttÀÀjÀks ja v*ttuilijaks.
Mulle on kerran (kauan sitten) sanottu, ettÀ jos lihon niin saan piiskaa.
Voisinkohan mennÀ jonnekin uhriutumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun jÀrki on jo kauan sitten kadonnut, jos sitÀ on koskaan ollutkaan, ainakaan kaipaamani suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun jÀrki on jo kauan sitten kadonnut, jos sitÀ on koskaan ollutkaan, ainakaan kaipaamani suhteen.
Minulle tuo on oikeastaan positiivinen tuntemus hÀntÀ kohtaan. Tekisi mieli olla vÀlittÀmÀttÀ muista paikalla olijoista ja tehdÀ se mitÀ sydÀn sanoo. Antaa vain mennÀ ja nÀyttÀÀ rakkaus.
JÀÀpalalla sua kiusoittelisin.YmpÀri kehoa kuljettelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, mitĂ€ tunnet. MitĂ€ tĂ€mĂ€ kaikki tarkoittaa.. voisitko kertoa minulle suoraan jos tunnet samoin. Anna jokin vihje. Voisiko meistĂ€ tulla enemmĂ€n.. kaipaan seuraasi. Kaipaatko sinĂ€? -naiselle đč
TÀmÀ olisi voinut olla minulta hÀnelle. Aika moni ilmeisesti samanlaisessa tilanteessa kaipaamansa suhteen.
Apua, punastun. Ihailijoita, voisiko olla. Ja olen vain nainen kengittÀ maailmassa.
Kaikki ihailevat lempeyttÀsi ja rauhallisuuttasi. Sivusta
Ne ominaisuudet auttavat siinÀ mitÀ teen. Milloin tapaamme? Uskallatko halata minua syvÀsti..metsÀssÀ..
Ei saa... Alan itkemÀÀn
Miksi et voi kertoa minulle.. TiedÀn ettÀ molempien tilanne on hankala. MeillÀ on tÀmÀ yksi elÀmÀ.. vuosien jÀlkeen tunnut niin tutulta ja oikealta. En voi lakata ajattelemasta sinua. Ei tÀmÀ voi olla vÀÀrin, ei jos tunteet ovat nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo on oikeastaan positiivinen tuntemus hÀntÀ kohtaan. Tekisi mieli olla vÀlittÀmÀttÀ muista paikalla olijoista ja tehdÀ se mitÀ sydÀn sanoo. Antaa vain mennÀ ja nÀyttÀÀ rakkaus.
Mun sydÀn sanoo, ettÀ mÀ haluaisin meille yhteisen elÀmÀn. Koita sitten viestiÀ, kun panokset on tollaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀitköhÀn sÀ, kun nÀpytin taas viestiÀ sinulle wa:ssa. Hitto, mikÀ pelkuri olen.
Heh, tuttu tunne.
Vaikka en tiedÀ mitÀ pelkÀÀn. Tunteitani vai sinun tunteitasi? MitÀ tapahtuisi, jos myönnÀmme tÀmÀn.. Voisimmeko tavata ja ottaa mittaa toisistamme..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydÀn sanoo, ettÀ mÀ haluaisin meille yhteisen elÀmÀn. Koita sitten viestiÀ, kun panokset on tollaset.
Jostain se on aloitettava. EnsimmÀisestÀ kosketuksesta, josta tietÀÀ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain se on aloitettava. EnsimmÀisestÀ kosketuksesta, josta tietÀÀ..
Pari viikkoa
Omg đđđ sivu