Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
No mammat. MitÀs on jumpattu tÀnÀÀn? Muutakin kuin kÀttÀ suuhun.
Ihan asiallinen vastaus: lenkkeilty, lumen luontia, tanssiaskelia.
Vierailija kirjoitti:
TyöllÀ rikastuminen on ÀlykÀstÀ, suuri työmÀÀrÀ ei.
Ylimielisyys on suuri koetinkivi. Kannattaa hioa ajatusmaailmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaamani on kivan kokoinen joka paikasta. TykkÀÀn! đ„°
Mies joka ei saa naista mÀrÀksi ei ole mies eikÀ mikÀÀn.
Kemiasta kiinni.
Kun hÀn tuli ekan kerran puhumaan mulle, niin olin aikalailla sulaa vahaa ja olisin voinut suunnilleen laueta siihen paikkaan! Todella voimakkaat vÀrinÀt, ei ole koskaan aiemmin kÀynyt noin kun joku tullut puhumaan.Milloin tuo tapahtui? Sivusta
On siitÀ jo useampi kuukausi.
MÀkin oon ihan sulaa vahaa kaipaamani edessÀ. Jos hÀn koskis mua, niin oisin ihan tÀpinöissÀni. Ja tekisi mieli rakastella hÀntÀ, mitÀÀn muuta mietikÀÀn enÀÀ. Huokaus. -ap
Vierailija kirjoitti:
Evvvk. Arvostan ennemmin nöyrÀÀ työmiestÀ/yrittÀjÀÀ, kuin jotain pallejaan kaivelevaa heeboa joka miettii vain miten saada mahdollisimman helpolla mahdollisimman paljon rahaa. Haaveilee jostain Porschesta, beibe-naisista ja on sÀÀlittÀvÀ epÀmaskuliini mies.
Loogisuus auttaa ymmÀrtÀmÀÀn kaikkea paremmin. Halu olla oikeassa auttaa jÀsentelemÀÀn ajatuksia ja luopumaan mielenkin rajoitteista. Jos en ole oikeassa, kysyn itseltÀni, miksi en pÀÀse totuuteen kiinni ja saa sitÀ ymmÀrrykseeni?
Mammat nÀköjÀÀn aivan kuumana. Kissatappelua jo menossa.
Tekisi mieli pussata, kun sut nÀkee.
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammaiset toistaa itseÀÀn jatkuvasti kuin pienen pieni mukula.
Oletko sinÀ kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli pussata, kun sut nÀkee.
MinĂ€kin haluisin pussailla kaipaamani kanssa! HĂ€n on niin ihana! đ
Vierailija kirjoitti:
Numerot taas osuu kohdalle oikein olan takaa irl. Ihan hullu universumi.
Universumi on ÀlykÀs, kannattaa arvostaa sitÀ.
KyllĂ€ Ă€iti universumi đđŒđŹ
No nÀhdÀÀn lisÀÀ ja pussataan...
Vierailija kirjoitti:
Hullu paljon töitÀ tekee, viisas pÀÀsee vÀhemmÀllÀ.
TÀmÀ on todistettu miljoonia kertoja vÀÀrÀksi. VÀhemmÀllÀ pÀÀsevÀ ei ole viisas. Se on vaan patalaiska, tieteelliseltÀ nimeltÀ lorvi katarri.
Olet oikeassa. Tuo sanonta onkin tullut laiskojen suusta, ei sitÀ ole tarkoitettukaan yleispÀtevÀksi sÀÀnnöksi joten se ei sovi kaikille.
Tai herkkÀ ja ylikuormittunut. Omien energioiden optimointi on viisasta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammaiset toistaa itseÀÀn jatkuvasti kuin pienen pieni mukula.
Oletko sinÀ kehitysvammainen?
KyllÀ olen.
Vierailija kirjoitti:
Universumi on sama asia kuin Jumala.
Akaasia-kirjasto on tÀysin sama asia.
Tarinoista ei tule tehdÀ uusia totuudesta poikkeavia totuuksia.
Universumista emme saavuta itse yhtÀÀn mitÀÀn, kaikki se minkÀ onnistumme saavuttamaan on meille suotua, sallittua. Joskus meille jopa ihan annetaan syliin asioita ja silloin meiltÀ kysytÀÀn arvostusta. Ei ole ilmaisia lounaita.
Kannattaa muistaa, ettÀ tÀmÀ on lopulta vain sinun tulkintasi myös. Kukaan meistÀ ei oikeasti tiedÀ mitÀ hittoa tÀÀllÀ kummallisessa maailmassa tapahtuu. Sivu
Rattoisaa alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universumi on sama asia kuin Jumala.
Akaasia-kirjasto on tÀysin sama asia.
Tarinoista ei tule tehdÀ uusia totuudesta poikkeavia totuuksia.
Universumista emme saavuta itse yhtÀÀn mitÀÀn, kaikki se minkÀ onnistumme saavuttamaan on meille suotua, sallittua. Joskus meille jopa ihan annetaan syliin asioita ja silloin meiltÀ kysytÀÀn arvostusta. Ei ole ilmaisia lounaita.
Kannattaa muistaa, ettÀ tÀmÀ on lopulta vain sinun tulkintasi myös. Kukaan meistÀ ei oikeasti tiedÀ mitÀ hittoa tÀÀllÀ kummallisessa maailmassa tapahtuu. Sivu
Voit ajatella myös niin, se on vain sinulta pois.
Gotta be calm before the storm đ©
YmmÀrrÀtkö mitÀ eri sanonnat tarkoittavat?
Esimerkiksi: Pilkka osuu omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Gotta be calm before the storm đ©
TÀytyy valmistautua huolellisesti. Ihminen on tehty taistelemaan ja selviytymÀÀn tarvittaessa. TÀytyy siis keskittyÀ hyvissÀ ajoin tiedossa olevaan tapahtumaan.