Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
No mammat. Mitäs on jumpattu tänään? Muutakin kuin kättä suuhun.
Ihan asiallinen vastaus: lenkkeilty, lumen luontia, tanssiaskelia.
Vierailija kirjoitti:
Työllä rikastuminen on älykästä, suuri työmäärä ei.
Ylimielisyys on suuri koetinkivi. Kannattaa hioa ajatusmaailmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaamani on kivan kokoinen joka paikasta. Tykkään! 🥰
Mies joka ei saa naista märäksi ei ole mies eikä mikään.
Kemiasta kiinni.
Kun hän tuli ekan kerran puhumaan mulle, niin olin aikalailla sulaa vahaa ja olisin voinut suunnilleen laueta siihen paikkaan! Todella voimakkaat värinät, ei ole koskaan aiemmin käynyt noin kun joku tullut puhumaan.Milloin tuo tapahtui? Sivusta
On siitä jo useampi kuukausi.
Mäkin oon ihan sulaa vahaa kaipaamani edessä. Jos hän koskis mua, niin oisin ihan täpinöissäni. Ja tekisi mieli rakastella häntä, mitään muuta mietikään enää. Huokaus. -ap
Vierailija kirjoitti:
Evvvk. Arvostan ennemmin nöyrää työmiestä/yrittäjää, kuin jotain pallejaan kaivelevaa heeboa joka miettii vain miten saada mahdollisimman helpolla mahdollisimman paljon rahaa. Haaveilee jostain Porschesta, beibe-naisista ja on säälittävä epämaskuliini mies.
Loogisuus auttaa ymmärtämään kaikkea paremmin. Halu olla oikeassa auttaa jäsentelemään ajatuksia ja luopumaan mielenkin rajoitteista. Jos en ole oikeassa, kysyn itseltäni, miksi en pääse totuuteen kiinni ja saa sitä ymmärrykseeni?
Vierailija kirjoitti:
Mammat näköjään aivan kuumana. Kissatappelua jo menossa.
Kehitysvammaiset toistaa itseään jatkuvasti kuin pienen pieni mukula.
Oletko sinä kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli pussata, kun sut näkee.
Minäkin haluisin pussailla kaipaamani kanssa! Hän on niin ihana! 😍
Vierailija kirjoitti:
Numerot taas osuu kohdalle oikein olan takaa irl. Ihan hullu universumi.
Universumi on älykäs, kannattaa arvostaa sitä.
Kyllä äiti universumi 🙇🏼🐬
Vierailija kirjoitti:
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Tämä on todistettu miljoonia kertoja vääräksi. Vähemmällä pääsevä ei ole viisas. Se on vaan patalaiska, tieteelliseltä nimeltä lorvi katarri.
Olet oikeassa. Tuo sanonta onkin tullut laiskojen suusta, ei sitä ole tarkoitettukaan yleispäteväksi säännöksi joten se ei sovi kaikille.
Tai herkkä ja ylikuormittunut. Omien energioiden optimointi on viisasta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat näköjään aivan kuumana. Kissatappelua jo menossa.
Kehitysvammaiset toistaa itseään jatkuvasti kuin pienen pieni mukula.
Oletko sinä kehitysvammainen?
Kyllä olen.
Vierailija kirjoitti:
Universumi on sama asia kuin Jumala.
Akaasia-kirjasto on täysin sama asia.
Tarinoista ei tule tehdä uusia totuudesta poikkeavia totuuksia.
Universumista emme saavuta itse yhtään mitään, kaikki se minkä onnistumme saavuttamaan on meille suotua, sallittua. Joskus meille jopa ihan annetaan syliin asioita ja silloin meiltä kysytään arvostusta. Ei ole ilmaisia lounaita.
Kannattaa muistaa, että tämä on lopulta vain sinun tulkintasi myös. Kukaan meistä ei oikeasti tiedä mitä hittoa täällä kummallisessa maailmassa tapahtuu. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universumi on sama asia kuin Jumala.
Akaasia-kirjasto on täysin sama asia.
Tarinoista ei tule tehdä uusia totuudesta poikkeavia totuuksia.
Universumista emme saavuta itse yhtään mitään, kaikki se minkä onnistumme saavuttamaan on meille suotua, sallittua. Joskus meille jopa ihan annetaan syliin asioita ja silloin meiltä kysytään arvostusta. Ei ole ilmaisia lounaita.
Kannattaa muistaa, että tämä on lopulta vain sinun tulkintasi myös. Kukaan meistä ei oikeasti tiedä mitä hittoa täällä kummallisessa maailmassa tapahtuu. Sivu
Voit ajatella myös niin, se on vain sinulta pois.
Ymmärrätkö mitä eri sanonnat tarkoittavat?
Esimerkiksi: Pilkka osuu omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Gotta be calm before the storm 🌩
Täytyy valmistautua huolellisesti. Ihminen on tehty taistelemaan ja selviytymään tarvittaessa. Täytyy siis keskittyä hyvissä ajoin tiedossa olevaan tapahtumaan.