Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Voisin vaikka heti nuolla suihkunraikastasi vieden sut nautinnon vesien alkulÀhteille ja antaa lasketella purot, joet ja kosket aina kuohuvaan valtamereen saakka.
Oon vÀsyny tÀhÀn kummalliseen asiaan ja olemaan ilman sua
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaikka heti nuolla suihkunraikastasi vieden sut nautinnon vesien alkulÀhteille ja antaa lasketella purot, joet ja kosket aina kuohuvaan valtamereen saakka.
MÀ en tykkÀÀ ettÀ mua nuollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ nuolen wc-ankkaa poikamiesboxissani
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en tykkÀÀ ettÀ mua nuollaanMÀ nuolen wc-ankkaa poikamiesboxissani
Sinkkumies
Nuole siellÀ sivussa vaan ÀlÀkÀ esitÀ ap:tÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀkÀÀn nyt hirveÀsti vÀlitÀ, mutta riippuu kuka ja miten sen toteuttaa. :) sivu
En vaihda aluetta. TÀÀllĂ€ veden ja metsĂ€n ÀÀrellĂ€ on hyvĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Joko sĂ€ suunnittelet muuttoa mua lĂ€hemmĂ€s?đ Vaihdan kyl kesĂ€llĂ€ ehkĂ€ aluetta mut joo
mitÀpÀ sitÀ kotoa lÀhtee
Vierailija kirjoitti:
Parhaimpia paikkoja juuri tuollainen. Haluaisin itse vaihtaa taajamasta metsÀn keskelle joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sĂ€ suunnittelet muuttoa mua lĂ€hemmĂ€s?đ Vaihdan kyl kesĂ€llĂ€ ehkĂ€ aluetta mut joo
mitÀpÀ sitÀ kotoa lÀhtee
Eli et tykkÀÀ musta tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimpia paikkoja juuri tuollainen. Haluaisin itse vaihtaa taajamasta metsÀn keskelle joskus.
Ei tÀmÀ ihan metsÀnkeskellÀ ole. ;) kehÀkolmosen sisÀpuolelle silti mahtuu, mutta nyt menee jo liian spesifiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitÀpÀ sitÀ kotoa lÀhtee
KesÀllÀ vaihdat maisemaa? Kuulostaa hyvÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tuumasta toimeen. KĂ€yn eka lenkillĂ€ pakkaslenkillĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rakas.
MistÀ kiitÀt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitÀpÀ sitÀ kotoa lÀhtee
KesÀllÀ vaihdat maisemaa? Kuulostaa hyvÀltÀ.
EtelÀmmÀksi
Friendzonetan itteni, ei tÀstÀ mitÀÀn tuu. Rupeen ettimÀÀn laastaria.
SÀ et halua riittÀvÀsti ja mÀ en jaksa enÀÀ ponnistella omien tunteitteni ja kaiken hankaluuden kanssa, en vaan jaksa.
Pariisinpoika