Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HĂ€n ei ainakaan halua jos pystyy olemaan vuosia tapaamatta.
EikÀ hÀnkÀÀn kun ei eroa vaimostaan.
En olekkaan vielÀ, kun ei ole pyydetty eroamaan.sivusta
SÀÀliksi kÀy vaimoketta. Eri
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen röllipeikko ja aina ihan metsÀssÀ.
On huomattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy olla. Toisilla on kiireitÀ, esteitÀ tai itsekuria. Kaikki eivÀt halua tai pysty sÀntÀilemÀÀn impulsiivisesti kaiken haluamansa perÀÀn.
EipÀ ole kovin tÀrkeÀ olo.
No se on oma asiasi. Sinun olosi ovat omassa vallassasi eivÀtkÀ kerro toisen tunteista tms.
Niin ja jos hÀn haluaa mulle sellaisen olon etten merkkaa mitÀÀn niin se kertoo varmaan hÀnen tunteistaan.
Aika iso jos. Moni ei ymmÀrrÀ, ettÀ se, miten jokin on, ei kerro mitÀÀn siitÀ, mitÀ joku haluaa.
Joku ongelmahan siinÀ on jos pystyy ohittamaan toisen toiveet ja tunnekokemuksen systemaattisesti.
Joku ongelmahan siinÀ on jos pystyy ohittamaan toisen toiveet ja tunnekokemuksen systemaattisesti.
Varmasti ainakin se, ettei hÀnellÀ voi olla hajuakaan sinun tunnekokemuksistasi ja toiveistasi ellette ole vuosiin nÀhneet tai niistÀ muuten puhuneet.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ainakin se, ettei hÀnellÀ voi olla hajuakaan sinun tunnekokemuksistasi ja toiveistasi ellette ole vuosiin nÀhneet tai niistÀ muuten puhuneet.
TietÀÀ, ettÀ oon jatkuvasti halunnut nÀhdÀ.
Vierailija kirjoitti:
Noin ajattelee ihminen, joka ei itse hallitsemaan tekemisiÀÀn. LentÀÀ vaan muiden mukana.
Pystyn erittÀin hyvin tuohon. Jos nÀen, ettÀ ihmisellÀ on ongelmia, hÀn on suhteessa tai juuri eronnut.
Sivusta
E rakas, kaipaan kultaista suihkuasi !
T. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen röllipeikko ja aina ihan metsÀssÀ.
On huomattu
Toi ei ollut mÀ! :/ sivu
ElÀmÀ on nykyÀÀn kilpajuoksua kohti maalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ haluan rakkautta ja fyysistÀ lÀmpöÀ, sÀ haluat vanhuuden turvaa. EipÀ ihme ettei suju.
MÀ voin olla myös vanhuuden turva kaivatulle. Haluaisin kovasti.
Mulle sopii nuo 3 yhdessĂ€ paketissa. Ripaus leikkisyyttĂ€ đ
Toinen sivusra
Luovutan mutta en kyllÀ tajua mikÀ tarkotus tÀllÀ viiden vuoden helvetillÀ taas oli. Ihan kun elÀmÀ ois muutenkaan pÀÀstÀnyt helpolla.
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀ on nykyÀÀn kilpajuoksua kohti maalia.
VillissÀ lÀnnessÀ voittaa nopeimmat
PelkÀÀn, ettei mikÀÀn oo totta. đ„
Turkulaistunut upea opettajanainen on đ„
SÀ halut et ollaan ikuisesti jotain kummallisia etÀystÀviÀ nii ollaan sitten, mulla on loppunut voimat jo ajat sitten
Vierailija kirjoitti:
Oon vÀsyny tÀhÀn kummalliseen asiaan ja olemaan ilman sua
Ota yhteyttÀ ja sano nuo sanat.
Aika iso jos. Moni ei ymmÀrrÀ, ettÀ se, miten jokin on, ei kerro mitÀÀn siitÀ, mitÀ joku haluaa.