Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
Vierailija kirjoitti:
Mut pitÀis ampuu
đŠ
MitÀ ihmettÀ??
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut pitÀis ampuu
đŠ
MitÀ ihmettÀ??
Oon liian syvĂ€llĂ€ tĂ€ssĂ€ paskassa. đŠđ
MÀ olen oikeasti tosi kiltti ja herkkÀ mutta joskus on pakko pitÀÀ palopuhe kovinkin sanoin kun itseÀ kohdellaan vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut pitÀis ampuu
đŠ
MitÀ ihmettÀ??
Oon liian syvĂ€llĂ€ tĂ€ssĂ€ paskassa. đŠđ
No? Kaipauksessa vai ylipÀÀnsÀ elÀmÀssÀ?
Iltaa vauvoille. Nainen luotiin miehelle ja miestÀ varten.
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen oikeasti tosi kiltti ja herkkÀ mutta joskus on pakko pitÀÀ palopuhe kovinkin sanoin kun itseÀ kohdellaan vÀÀrin.
Se on vaikeeta mutta kannattaa.
Mulla on liikaa tunteita sitÀ naista kohtaan vaikka ei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa.
Sinua on hankala auttaa, kun et taida suostua avuntarjouksiin tai pyytÀmÀÀn itse apua.
MĂ€ heitin vahingossa ton edelin roskiin.
KestÀÀkö se omakanta sen tarkastelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvyys voittaa lopulta
Millon on rakkauden aika? Ei enÀÀ esteitÀ
Ei niin. Kun voi luottaa edes hieman tulevaisuuteen niin voi antautua rakkaudelle.
EhkÀ sitÀ luottamusta elÀmÀÀn syntyy myös sen myötÀ kun pÀÀttÀÀ vain heittÀytyÀ sille mahdolliselle rakkaudelle. YhdessÀ luottaen tulevaan
Nuorena sen jaksaa paremmin toivoa tÀynnÀ.
Vierailija kirjoitti:
KestÀÀkö se omakanta sen tarkastelun?
Kuinka niin? MitÀ sieltÀ pitÀisi löytyÀ? Hyvin kestÀÀ. Olen kertonut hÀnelle kipukohdistani.
Vierailija kirjoitti:
Olen haukkunut pystyyn itseÀni vÀÀrinkohdelleet kun kamelin selkÀ on katkennut.
Miksi kenenkÀÀn omakanta kenellekÀÀn kuuluisi?
Kuule en vedÀ, kun te sekot ootte pilanneet tÀn ketjun. TÀmÀ on muuttunut kahviosta psykoosipotilaiden odotustilaksi.
SĂ€ oot riidankylvĂ€jĂ€. Aloitat jankkaamaan ja kinaamaan tuntemattoman viestiin ja syytĂ€t muita psykoosipotilaiksi đ Miten meni niinku omasta mielestĂ€? đ
PÀÀsisinpÀ syliisi, mutta tÀssÀ kohtaa tÀmÀ on vain epÀtoivoista ruinaamista ja varmaankin vÀhintÀÀnkin epÀmiellyttÀvÀÀ tai jopa vastenmielistÀ. w
Mut pitÀis ampuu
đŠ