Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvyys voittaa lopulta
MÀ uskon myös tÀhÀn ja se, ettÀ kohtelee kauniisti. ElÀmÀ tuo usein takaisin eteen sen pahan mitÀ muille on jakanut. Myös hyvyyden.
Toivotaan nÀin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ViimeistÀÀn nyt ei pitÀisi olla epÀselvyyttÀ, ettÀ kaipaan. Kirjoittaisitpa sinÀkin joskus niin, ettÀ minÀ tietÀisin saman sinusta.
No kyllĂ€hĂ€n tĂ€stĂ€ tietÀÀ jo moni. đ
SinÀhÀn neropatti olet.
KyllÀ se pysti menee sulle. ViimeistÀÀn nyt ei pitÀisi olla epÀselvyyttÀ, harhahörhö.
Viittasin ihan toiseen, tunnisteelliseen viestiin. Turhaan olettelet.
SelkeÀ viittaus oli joo sun tÀysin irrallinen viesti, ettÀ nyt pitÀisi jonkun tajuta jotain.
Relaa vÀhÀn, vedÀ happea.
Kuule en vedÀ, kun te sekot ootte pilanneet tÀn ketjun. TÀmÀ on muuttunut kahviosta psykoosipotilaiden odotustilaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvyys voittaa lopulta
MÀ uskon myös tÀhÀn ja se, ettÀ kohtelee kauniisti. ElÀmÀ tuo usein takaisin eteen sen pahan mitÀ muille on jakanut. Myös hyvyyden.
On kiva uskoa oikeudenmukaisuuteen, mutta maailmanhistoria ja nykyisyys osoittavat, ettÀ syyttömÀt joutuvat kÀrsimÀÀn vuosisadasta toiseen, eikÀ paha saa palkkaansa. Vaikkapa Stalin kuoli juhlittuna voittajana.
Sivu
Loppujen lopuksi minua ei nujerreta koska rakkaimmat ihmiset luovat minulle itsetuntoa ja toivoa siitÀ ettÀ asiat jÀrjestyvÀt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvyys voittaa lopulta
Millon on rakkauden aika? Ei enÀÀ esteitÀ
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi minua ei nujerreta koska rakkaimmat ihmiset luovat minulle itsetuntoa ja toivoa siitÀ ettÀ asiat jÀrjestyvÀt.
Kukahan sinua yrittÀÀ nujertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvyys voittaa lopulta
On kiva uskoa oikeudenmukaisuuteen, mutta maailmanhistoria ja nykyisyys osoittavat, ettÀ syyttömÀt joutuvat kÀrsimÀÀn vuosisadasta toiseen, eikÀ paha saa palkkaansa. Vaikkapa Stalin kuoli juhlittuna voittajana.
Sivu
NÀin se on mutta siltikin meidÀn on puututtava eikÀ alistuttava laittomuuksiin
Vierailija kirjoitti:
Lesboossa asuminen đ€Š
Tai Hanurissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvyys voittaa lopulta
Ei niin. Kun voi luottaa edes hieman tulevaisuuteen niin voi antautua rakkaudelle.
Huominen on aika merkittÀvÀ pÀivÀ mulle, ehkÀ vÀlillisesti myös sulle, jos minusta vÀlitÀt.
Vierailija kirjoitti:
MissÀ mÀit kaivattusi ensi kertaa?
PunatiilisessÀ 5-kerroksisessa rakennuksessa, jonka seinÀssÀ kasvoi villiviiniÀ.
Ajattelen lÀmmöllÀ, edelleen
Minulle tÀrkeitÀ asioita on sisÀinen herkkyys ja halu puhaltaa yhteen hiileen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvyys voittaa lopulta
Ei niin. Kun voi luottaa edes hieman tulevaisuuteen niin voi antautua rakkaudelle.
EhkÀ sitÀ luottamusta elÀmÀÀn syntyy myös sen myötÀ kun pÀÀttÀÀ vain heittÀytyÀ sille mahdolliselle rakkaudelle. YhdessÀ luottaen tulevaan
PelkÀÀn miestÀ, jota joskus rakastin.
Voi hyvÀ, tavat on.