Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Ei tee enää mieli tulla tänne. Saat pimputella yksinäsi.
Pimputella? Ovikelloa pimputellaan
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos tarviit minua fantasiatodellisuudessa, se on ok, mutta minä tarvitsen oikeaa ihmistä, joten tilanne ei tyydytä minua. Onko sinusta hyvä tilanne se, että sinä saat tarvitsemasi, mutta minä en?
Pystyn hyväksymään myös tämän, mutta olisihan se kiva, että pääsisimme juttuun irl. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostua kakkuleista ihmisistä? Waste of time.
Not from me. Okay, this is getting impossible.
Vierailija kirjoitti:
^Lainaus ei toiminut; mutta vastaus oli tuonne että kiinnostua ihmisistä ympärillänne tms.
Sittenkin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee enää mieli tulla tänne. Saat pimputella yksinäsi.
Tee, miten haluat. Älä kuitenkaan tee sivullisten kommenteista päätelmiä minusta.
Et tule irl. Se on se juju.
Aha. Sano aika ja paikka, niin tulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostusta ei voi pakottaa.
Eihän kukaan tällaista edes oleta?
Se liittyi tuohon erääseen keskusteluun. En vain pystynyt lainaamaan kommenttia vauvan tyhmän bugituksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarviit minua fantasiatodellisuudessa, se on ok, mutta minä tarvitsen oikeaa ihmistä, joten tilanne ei tyydytä minua. Onko sinusta hyvä tilanne se, että sinä saat tarvitsemasi, mutta minä en?
Semmoset harhat
Semmoset harhat sulla! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee enää mieli tulla tänne. Saat pimputella yksinäsi.
Pimputella? Ovikelloa pimputellaan
Sivusta
Niin juuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee enää mieli tulla tänne. Saat pimputella yksinäsi.
Tee, miten haluat. Älä kuitenkaan tee sivullisten kommenteista päätelmiä minusta.
Et tule irl. Se on se juju.
Aha. Sano aika ja paikka, niin tulen.
Se mikä viimeksi meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee enää mieli tulla tänne. Saat pimputella yksinäsi.
Tee, miten haluat. Älä kuitenkaan tee sivullisten kommenteista päätelmiä minusta.
Et tule irl. Se on se juju.
Aha. Sano aika ja paikka, niin tulen.
Se mikä viimeksi meni pieleen?
Tarkenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarviit minua fantasiatodellisuudessa, se on ok, mutta minä tarvitsen oikeaa ihmistä, joten tilanne ei tyydytä minua. Onko sinusta hyvä tilanne se, että sinä saat tarvitsemasi, mutta minä en?
Semmoset harhat
Semmoset harhat sulla! Sivusta
Luotatko aisteihisi? Ei kannata. Uusi tutkimus paljastaa, että se maailma, jonka näet, on vain aivojesi luomaa harhaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee enää mieli tulla tänne. Saat pimputella yksinäsi.
Tee, miten haluat. Älä kuitenkaan tee sivullisten kommenteista päätelmiä minusta.
Et tule irl. Se on se juju.
Aha. Sano aika ja paikka, niin tulen.
Se mikä viimeksi meni pieleen?
Onko se siis joku sellainen paikka, jossa pimputellaan ovikelloa?
Sivusta
sininen hohto, sieluni sokaisee
sydän kurkussa tuijotan
käänteistä onnennumeroani
Jees, vihdoinkin pääsin yöllä hopeisella lentävällä matolla lennolle. Mattoa hallitsi ja ohjaili taikuri. Lentounet on parhaita. Lennon jälkeen kiirehdin saamaan sille jonkun muunkin, ennenkuin matto jatkaa seuraavaan kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
🤦🏼
Moi blondi mies vai androgyyni? Mikä sua hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦🏼
Moi blondi mies vai androgyyni? Mikä sua hävettää?
Ei mikää. Turhautunut vain joskakin. Ei toimi naispuolinen versio kyseisestä emojista. Olen tumma blondi tai jotain, nainen. :)
Vierailija kirjoitti:
sininen hohto, sieluni sokaisee
sydän kurkussa tuijotan
käänteistä onnennumeroani
sininen sähkö, sormeni käristää
sydän rytmistä sekoaa
ja letut jäävät kääntämättä
Et tule irl. Se on se juju.