Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (22532)
Ei tee enÀÀ mieli tulla tÀnne. Saat pimputella yksinÀsi.
Introvertti tarkoittaa vain ihmistÀ joka ei ole kovin avoin ihminen. EkstroverttikÀÀn ei ole aina niin avoin ihminen mutta on enemmÀn ulospÀinsuuntautunut, rohkeampi ihminen. NÀissÀ ei ole mitÀÀn pahaa vaan ovat ihan normaaleja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, kaipaamani. Taas tajusin nerokkaasti, ettÀ sinÀ olet toisen ja tulet aina olemaan.
KyllÀ, olen työn oma.
Et koskaan kysynyt, miksi.
No, miksi olet työn oma, kuka lienetkin?
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusmaailmassa elÀminen voi tarkoittaa positiivista luovuutta ja pakenemista arjesta, mutta jos se on jatkuvaa ja haittaa elÀmÀÀ, se voi viitata eristÀytyvÀÀn persoonallisuushÀiriöön (skitsoidi) tai estyneeseen persoonallisuuteen, joissa ihminen vetÀytyy sosiaalisista suhteista ja uppoutuu omaan sisÀiseen maailmaansa vÀlttÀÀkseen ahdistusta tai riittÀmÀttömyyden tunteita. TÀllöin elÀmÀ on usein eristÀytynyttÀ ja tunteiden kokeminen voi olla rajoittunutta, eroten introverttiudesta, joka on yleensÀ positiivista yksinoloa.
MitÀ veikkaisit?
En tiedÀ, mitÀ pitÀisi veikata. TÀmÀ on sulle ilmeisesti jokin sivutodellisuus, joka kuuluu sinuun, mutta siinÀ olevien asioiden ei kuulukaan tai olekaan tarkoitus tulla oikeassa elÀmÀssÀ todeksi? Olen vain olio rinnakkaismaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee enÀÀ mieli tulla tÀnne. Saat pimputella yksinÀsi.
Tee, miten haluat. ĂlĂ€ kuitenkaan tee sivullisten kommenteista pÀÀtelmiĂ€ minusta.
Jos tarviit minua fantasiatodellisuudessa, se on ok, mutta minÀ tarvitsen oikeaa ihmistÀ, joten tilanne ei tyydytÀ minua. Onko sinusta hyvÀ tilanne se, ettÀ sinÀ saat tarvitsemasi, mutta minÀ en?
God morgon fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Miksi kiinnostua kakkuleista ihmisistÀ? Waste of time.
^Lainaus ei toiminut; mutta vastaus oli tuonne ettÀ kiinnostua ihmisistÀ ympÀrillÀnne tms.
Yksikin tuttu on kiinnostunut ihmisistÀ. Mutta vain niin ettÀ hÀn saa niiltÀ ihmisiltÀ jotakin. Ihailua, energiaa jne. Kaikki eivÀt kÀytÀ ihmisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostua kakkuleista ihmisistÀ? Waste of time.
Kakkuliutta ei tiedÀ etukÀteen, ja sellaisesta ihmisestÀ voi myös tykÀtÀ, vaikka hÀnessÀ olisi myös tuollaisia piirteitÀ.
Jos ihminen on estynyt, kysymys kuuluu miksi hÀn on estynyt?
Onko hÀn estynyt jostakin syystÀ? Kuka tahansa voi estyÀ joskus, se on tÀysin normaalia ja kuuluu elÀmÀÀn.
Vai onko hÀn ihmisenÀ estynyt persoonallisuuden puolesta, onko hÀn siis estynyt ihminen eli estynyt persoonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin tuttu on kiinnostunut ihmisistÀ. Mutta vain niin ettÀ hÀn saa niiltÀ ihmisiltÀ jotakin. Ihailua, energiaa jne. Kaikki eivÀt kÀytÀ ihmisiÀ.
IhmisistÀ kiinnostuminen on tÀysin normaali asia ja tavoitteellinen asia.
Jo lapsia pyritÀÀn sosialisoimaan jotta he pÀÀsisivÀt osaksi yhteiskuntaa ja kykenisivÀt muodostamaan kaverisuhteitakin.
Kiinnostuminen ihmisistÀ ei tarkoita ihmisten kÀyttÀmistÀ hyvÀkseen, tÀmÀ on jo eri asia. Narsistit kÀyttÀvÀt ihmisiÀ hyvÀkseen mutta eivÀt siltikÀÀn ole aina kiinnostuneita nÀistÀkÀÀn ihmisistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostusta ei voi pakottaa.
EihÀn kukaan tÀllaista edes oleta?
Vierailija kirjoitti:
Jos tarviit minua fantasiatodellisuudessa, se on ok, mutta minÀ tarvitsen oikeaa ihmistÀ, joten tilanne ei tyydytÀ minua. Onko sinusta hyvÀ tilanne se, ettÀ sinÀ saat tarvitsemasi, mutta minÀ en?
Semmoset harhat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EihÀn kukaan tÀllaista edes oleta?
KyllÀ löytyy olettajia sekÀ vaatijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset harhat
MitÀ muuhunkaan tÀÀllÀ voi pÀÀtyÀ? PelkkÀÀ harhaa koko ketju ja touhu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta
Ajattelen sinua, kaunis 46 vuotias nainen đ
đ€
Kivaa aamupÀivÀÀ kaivatulleni !