Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
HyvÀÀ yötÀ halein suukoin elÀmÀin elosalle ihmenaiselle mieheltÀ mitÀttömÀltÀ 30km ja parin pitÀjÀrajan kurjemmalta puolta. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, myönnÀn. Olin suhun aika kovasti ihastunut parisen vuotta sitten. Sitten tapahtui kaikkea sekoilua, etÀÀntymistÀ, vÀÀrinymmÀrryksiÀ, ehkÀ mustasukkaisuuttakin. Olet minulle tÀrkeÀ, mutta ei mulla ole aikomuksia viedÀ tÀtÀ pidemmÀlle. NÀin haluaisin sulle joskus sanoa irl.
m->n
Luuletko ettÀ sillÀ toisella on tai oli tarkoitus. Laimeita tekstiÀ joka tapauksessa, kuulostaa tylsÀlle jutulle.
Defenssit ovat ihan luonnollinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ
IkÀvÀ sittenkin peruutettu!
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
HyvÀÀ huomenta sinnekin ja lÀmpimiÀ ajatuksia tÀlle pÀivÀlle.
Vierailija kirjoitti:
EtÀÀllÀ odottelen ettÀ oot valmis tulemaan vastaan
Kun olen lÀhempÀnÀ, tulen vastaan.
Huomenta
Ajattelen sinua, kaunis 46 vuotias nainen đ
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan jos et halua.
Haluan!
Huomenta, kaipaamani. Taas tajusin nerokkaasti, ettÀ sinÀ olet toisen ja tulet aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ kolmikirjaimiselle naiselle, josta laitoin tÀnne muutama pÀivÀ sitten tosi tunnisteellisen viestin.
Ei kukaan muista edes eilistÀ
TĂ€nne hukkuu
IkÀvÀt
ja ihmiset
NiinhÀn se on. ElÀn jossain pilvessÀ kun luulen, ettÀ tÀmÀ on ok. En minÀ ennen ollut tÀllainen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, kaipaamani. Taas tajusin nerokkaasti, ettÀ sinÀ olet toisen ja tulet aina olemaan.
KyllÀ, olen työn oma.
Et koskaan kysynyt, miksi.
Mielikuvitusmaailmassa elÀminen voi tarkoittaa positiivista luovuutta ja pakenemista arjesta, mutta jos se on jatkuvaa ja haittaa elÀmÀÀ, se voi viitata eristÀytyvÀÀn persoonallisuushÀiriöön (skitsoidi) tai estyneeseen persoonallisuuteen, joissa ihminen vetÀytyy sosiaalisista suhteista ja uppoutuu omaan sisÀiseen maailmaansa vÀlttÀÀkseen ahdistusta tai riittÀmÀttömyyden tunteita. TÀllöin elÀmÀ on usein eristÀytynyttÀ ja tunteiden kokeminen voi olla rajoittunutta, eroten introverttiudesta, joka on yleensÀ positiivista yksinoloa.
MitÀ veikkaisit?
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusmaailmassa elÀminen voi tarkoittaa positiivista luovuutta ja pakenemista arjesta, mutta jos se on jatkuvaa ja haittaa elÀmÀÀ, se voi viitata eristÀytyvÀÀn persoonallisuushÀiriöön (skitsoidi) tai estyneeseen persoonallisuuteen, joissa ihminen vetÀytyy sosiaalisista suhteista ja uppoutuu omaan sisÀiseen maailmaansa vÀlttÀÀkseen ahdistusta tai riittÀmÀttömyyden tunteita. TÀllöin elÀmÀ on usein eristÀytynyttÀ ja tunteiden kokeminen voi olla rajoittunutta, eroten introverttiudesta, joka on yleensÀ positiivista yksinoloa.
MitÀ veikkaisit?
Kannattaa lopettaa maailman vihaaminen ja elÀÀ myös maailmassa. SisÀiseen mielikuvituksellisuuteen ei vielÀ liity luovuus, se on asia erikseen. Kaikesta epÀedullisesta ei kannata tehdÀ edullista, hienoa ja jotakin parempaa. Kiinnostukaa muistakin ihmisistÀ ja elÀmÀstÀ ympÀrillÀnne.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ veikkaisit?
Hmm... Veikkaan, ettÀ tÀmÀ ei kuulu tÀnne.
Ei ole mitÀÀn intressiÀ diagnosoida itseÀni patologisoituneen ihmiskunnan miltei mielivaltaisesti keksimien luokkien ja termein, joiden tarkoitus ei ole edistÀÀ aitoa hyvinvointia vaan hoitaa "ongelmakohdat" pois materialistisen yhteiskunnan pÀivÀjÀrjestyksestÀ.
...Ding-dong