Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Oletko varma, että se tilaisuus tulee, kun on tullakseen?
Oon runkannut tätä tilaisuutta vähän liikaa, ei luonnollinen kehityskulku, joten näkymät huonot.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että se tilaisuus tulee, kun on tullakseen?
Tilaisuus mihin?
Vierailija kirjoitti:
Voin ainoastaan toivoa kaiken tapahtuneen merkinneen sinulle jotain. Ajattelen sua päivittäin.
Merkityshän voi olla negatiivinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oon runkannut tätä tilaisuutta vähän liikaa, ei luonnollinen kehityskulku, joten näkymät huonot.
Runkannut? Mikä oli oikea sana?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi Kaisa
ai hahmo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että se tilaisuus tulee, kun on tullakseen?
Tilaisuus mihin?
Siihen, josta hän puhuu. Kohtaamiseen, jään murtamiseen.
Kaipasin sun seuraa, mun turvasatama, nm.
Eikö ole halua järjestää kohtaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon runkannut tätä tilaisuutta vähän liikaa, ei luonnollinen kehityskulku, joten näkymät huonot.
Runkannut? Mikä oli oikea sana?
Tarkotan siis, että olen vähän liikaa yrittänyt. Jos hän edes näkee yritykseni, hän on varmaan aivan kyllästynyt minuun.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole halua järjestää kohtaamista?
Sitä sun täytyy kysyä häneltä irl.
No niin. Keitä muita täällä on kuin juontaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon runkannut tätä tilaisuutta vähän liikaa, ei luonnollinen kehityskulku, joten näkymät huonot.
Runkannut? Mikä oli oikea sana?
Tarkotan siis, että olen vähän liikaa yrittänyt. Jos hän edes näkee yritykseni, hän on varmaan aivan kyllästynyt minuun.
Tuskin näkee, jos asia ei ole edistynyt.
Sä olit aika rohkea :) kun lähestyit.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Keitä muita täällä on kuin juontaja?
Tuomarit, jä ehkä juomarit.
Gallup:
Viesti kaivatulle tunnisteilla, joita vain te ymmärrätte.
Varaan lomamatkan.Väsyttää kylmyys ja pimeys.