Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21707)
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin oikeesti jonkun lÀÀkityksen. En halua enÀÀ uskoa harhoihin.
Ei. Ne lÀÀkkeet on ihan s**tanasta. En voi suositella. Olen ollut niillÀ. Mieluummin raikas lenkki ulkona, treeni, kylmÀÀ vettÀ, jotain uutta tekemistÀ, tavoitteita, uusia ihmisiÀ jne.
En löytÀnyt yhtÀ viestiÀni minÀ lÀhetin vastaukseksi hÀpeÀÀn, mutta joku oli vastannut siihen suurinpiirtein ettÀ hÀnkin hÀpeÀisi jos olisi se, jonka kuuluisi hÀvetÀ, mutta seksi onnistuisi pimeÀssÀ.
Mulla alkoi vaan naisena kuvottamaan ajatus edes koskea mieheen siinÀ mielessÀ, jos se mies hÀpeÀisi minua. Mutta, noh, jos tuntee tarvetta noin ajatella, ettÀ hÀpeÀisi jos olisi se toinen, niin mene ja hÀpeÀ. Ps. HÀpeÀ kuuluu syntisille.
Oon ollu yksin ajatusteni kanssa 20 vuotta.
Joo, se on totta, ettÀ sydÀmeen voi pÀÀstÀ, vaikkei ois koskaan fyysisesti tavannut.
- - naiselta naiselle-
Vierailija kirjoitti:
Senkun koputtaa niin avataan
Jos ei nyt ihan kaikille koputtelijoille,
mutt' yhdelle komialle ainakin. đđ
Pupu, oot tosi söpö! đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
En löytÀnyt yhtÀ viestiÀni minÀ lÀhetin vastaukseksi hÀpeÀÀn, mutta joku oli vastannut siihen suurinpiirtein ettÀ hÀnkin hÀpeÀisi jos olisi se, jonka kuuluisi hÀvetÀ, mutta seksi onnistuisi pimeÀssÀ.
Mulla alkoi vaan naisena kuvottamaan ajatus edes koskea mieheen siinÀ mielessÀ, jos se mies hÀpeÀisi minua. Mutta, noh, jos tuntee tarvetta noin ajatella, ettÀ hÀpeÀisi jos olisi se toinen, niin mene ja hÀpeÀ. Ps. HÀpeÀ kuuluu syntisille.
Ei kaikessa hÀpeÀssÀ ole kyse mistÀÀn aidosta synnistÀ. Joskus ihmiset vain hÀpeÀvÀt omasta asemastaan ja normeistaa kÀsin...
Harmi kun en kelvannut Riikalle đ
Mieli syötti harhoja jotta jaksaisin selviytyÀ eteenpÀin. Nyt kun tiedÀn ettÀ mikÀÀn ei ollut totta, en tiedÀ miksi enÀÀ nÀhdÀ asioiden eteen vaivaa. MitÀ mÀ tÀllÀ elÀmÀllÀ edes teen.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Miks me ei olla yhdessÀ, pohdin.
Mihin pÀÀtelmiin tulit pohdinnoissasi?
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu yksin ajatusteni kanssa 20 vuotta.
Sama. Aina vaan hÀn ajatuksissani vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikessa hÀpeÀssÀ ole kyse mistÀÀn aidosta synnistÀ. Joskus ihmiset vain hÀpeÀvÀt omasta asemastaan ja normeistaa kÀsin...
Totta kyllÀ, toi olikin vanha sanonta. Mutta silti, ei se vie sitÀ tunnetta pois, jos tietÀÀ toisen hÀpeÀvÀn. En kyllÀ itse pystyisi edes ajatuksen tasolla kuvittelemaan ilman etoomisen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun en kelvannut Riikalle đ
MinÀ en kelvannut myöskÀÀn kaipaamalleni. MeitÀ on tÀÀllÀ monia, jos yhtÀÀn lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks me ei olla yhdessÀ, pohdin.
NÀiden kaipausvuosienkin ajan joka pÀivÀ olet valinnut hÀnet.
No jep. PysyÀ avioliitossaan on valinta, joka varsin tehokkaasti estÀÀ mitÀÀn tapahtumasta tai etenemÀstÀ kenenkÀÀn toisen kanssa. Siis jos ei halua olla pettÀvÀ lurjus. Ensin voisi erotakin, mutta mitÀÀn oikeita haluja siihen ei ole minunkaan kaivatulla ollut kun yhÀkin on vaimonsa kanssa.
Minulle ihan sama, kelpasinko hÀnelle koskaan. Siltikin tykkÀsin tosi paljon. Ja nÀemmÀ edelleen mietin hÀntÀ nn
Mua seuraa semmoinen kelpaamattomuuden varjo.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama, kelpasinko hÀnelle koskaan. Siltikin tykkÀsin tosi paljon. Ja nÀemmÀ edelleen mietin hÀntÀ nn
Sama. Jos kaivattu tietÀisi mitÀ kaikkea olen hÀnen vuokseen tehnyt ja tunaroinut tunteissani ja harhoissani niin... Niin... En tiedÀ.
TÀÀ on oikeesti surullista.