Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20267)
Teen aloitteen 10 vuoden pÀÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
đđ ois aika traagista
Vierailija kirjoitti:
TyöelÀmÀ vie nykyÀÀn naisilta kaiken ilon elÀmÀstÀ.
Se onkin miesten/yhteiskunnan tehtÀvÀ elÀttÀÀ nainen
Onkohan kaivattu asunu joskus punavuoressa..
Oon 10v pÀÀstÀ vanha kurppa, nyt ois vielÀ tilaisuus saada freesiÀ ja raikasta. Kaivattu sen sijaan pysyy varmaan kauniina vielÀ 90v..
Vierailija kirjoitti:
Ei iloa, mutta ison osan energiasta.
Opin just et kahvisuodatinpusseissa on lyijyÀ, tÀssÀ siis tyhmenee vuosi vuodelta kun juo kahvia, kiva
Vierailija kirjoitti:
Haudalla?
"Miksi elÀt kun hautaamme sinut halvalla." (Haustaustoimiston mainos)
Kerrohan mitÀ ajattelet tÀstÀ, en pÀÀse kun sun ajatusten nurkkiin kiinni, niin ettÀ raa'an rehellisesti vaan, anna tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haudalla?
Ei, en kaipaa elÀkelÀistÀ. Vaan eipÀ sitÀ tiedÀ mitÀ elÀmÀssÀ sattuu.
MÀ haluan elÀkkeelle, en jaksa eikÀ ole motivaatiota mihinkÀÀn suorittamiseen, niin ettÀ jos voitan lotossa enemmÀn kun 5⏠niin elÀke kutsuu
Noin muuten opiskelen juristiksi niin ettÀ jos joku vielÀ hyökkÀÀ mun tai mun lÀheisten kimppuun jollain tavalla niin pieksen ne lain kouralla niin pahasti ettÀ toivoo ettei ois koskaan mua tavanneetkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi elÀt kun hautaamme sinut halvalla." (Haustaustoimiston mainos)
"Hautaustoimisto lupaa halvan hautauksen, mutta Suomen hallitus ala Riikka Purra ja Petteri Orpo tarjoaa samat kuolontuskat jo budjettiriihessÀ."
"Hautaaminen on tosiaan suomessa kallista, mutta hallituksen pÀÀtökset tarjoavat ilmaiseksi sen tunteen, ettÀ hyvinvointivaltion loppu on lÀhellÀ.
*En kai nyt yöllĂ€ treffeille lĂ€hde höhlĂ€. Just sovin treffit đđ
Idiootti, sĂ€ oot aina tÀÀllĂ€đ*
Ellet itse olisi tÀÀllĂ€ aina, et vois vĂ€ittÀÀ noin đđ
Vierailija kirjoitti:
LÀhivuosina törmÀÀt ehkÀ hautakiveeni. Olen vakavasti sairas ja aikaa ei ole. Nyt keho hyökkÀÀ uudestaan pahemmin itseÀÀn vastaan lÀÀkityksestÀ huolimatta. EhkÀ meistÀ ei tullut mitÀÀn sen vuoksi ettÀ aikani oli loppumassa. Olisi ollut kaikille liikaa muutoksia. Nyt ennÀtÀn jÀttÀÀ hyvÀstit ja lohduttaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan mitÀ ajattelet tÀstÀ, en pÀÀse kun sun ajatusten nurkkiin kiinni, niin ettÀ raa'an rehellisesti vaan, anna tulla
En mÀ ajattele muuta kuin sitÀ miksi en jaksa enÀÀ mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀ ajattele muuta kuin sitÀ miksi en jaksa enÀÀ mitÀÀn.
En tiedÀ mitÀ sanoa, onko noin huonosti asiat?