Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20215)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Olkaapa ahkeria.
On ahkeroitu, on. Pihamaa laastu, ja kohta voisi pyöritellÀ vaikka lumipalloja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi toteutua oikeus? Yksi pÀÀsee kuin koira verÀjÀstÀ ja vain toisesta tehdÀÀn syyllinen, joka joutuu kantamaan seuraukset. Miksi pienten tÀytyy kÀrsiÀ isojen kommervenkeistÀ?
KyllÀ se oikeus on mahdollista toteutua, jos rohkeasti puhuu asiat oikeille tahoille.
Virkkausviestit aamulta
ei minulta. 0 kommenttia
tÀÀltÀ, paitsi tÀmÀ.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀkö pepun olla karvaton?
Ei pidÀ, mutta suosittelen silti lÀmpimÀsti.
Mulla on varmaan suomen karvasin. En valehtele đ
đŽ
*Ko. virkkausteemaiset:
ketjun sivulla 1008.
En kirjoita mtn ilman
signeerausta Vauva.fi +
Kaksplus.fi alustoilla.
> > >
'đ' handuemojia
en enÀÀ kÀytÀ
tr0llaamisen takia.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kÀydÀ sokeroinnissa. Ja sen jÀlkeen valkaisussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YksikÀÀn aikuinen nainen ei ole karvaton lapsi setÀmiehet. Jos tÀmÀ tuntuu vaikealta hyvÀksyÀ, kannattaa pysÀhtyÀ miettimÀÀn, mistÀ omat odotukset ovat perÀisin ja kenen etua ne palvelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan kÀy. Ei ole mun juttuni. Olen ihmisen kanssa, joka hyvÀksyy minut sellaisena kuin olen (nÀitÀkin on ollut) tai sitten olen yksin.
Sheivata voin satunnaisesti.
Jos on itsellÀ minkÀÀnlaisia toiveita tai odotuksia kumppanille, ei loogisesti ajateltuna pitÀisi olla nokan koputtamista toisten toiveisiin. Ahdasta ja hölmöÀ ajatella, ettÀ on ok toivoa niitÀ ominaisuuksia, joita itselle kokee mieluisaksi, ja samaan aikaan jeesustella muiden toiveista.
Miksi jotkut pelkÀÀvÀt pakkeja niin kovasti ja itsetunto on vaarassa romuttua torjunnasta? Teille itsellenekÀÀn ei kelpaa 99,99% ihmisistÀ, mutta loukkaannutaan, jos ei olekaan jollekin se kaikkein paras ihminen. On eri asia joutua pettymÀÀn kuin olla osaamatta ottaa pettymyksiÀ vastaan. Jos pelko on ainoa syy olla tekemÀttÀ aloitetta, se on sukupuoleen katsomatta luuseriutta. Muita syitÀ voi olla, mutta pelkoa ei kannata yrittÀÀ selitellÀ millÀÀn tekosyyllÀ, ei miehillÀ, mutta ei naisillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on itsellÀ minkÀÀnlaisia toiveita tai odotuksia kumppanille, ei loogisesti ajateltuna pitÀisi olla nokan koputtamista toisten toiveisiin. Ahdasta ja hölmöÀ ajatella, ettÀ on ok toivoa niitÀ ominaisuuksia, joita itselle kokee mieluisaksi, ja samaan aikaan jeesustella muiden toiveista.
Miksi jotkut pelkÀÀvÀt pakkeja niin kovasti ja itsetunto on vaarassa romuttua torjunnasta? Teille itsellenekÀÀn ei kelpaa 99,99% ihmisistÀ, mutta loukkaannutaan, jos ei olekaan jollekin se kaikkein paras ihminen. On eri asia joutua pettymÀÀn kuin olla osaamatta ottaa pettymyksiÀ vastaan. Jos pelko on ainoa syy olla tekemÀttÀ aloitetta, se on sukupuoleen katsomatta luuseriutta. Muita syitÀ voi olla, mutta pelkoa ei kannata yrittÀÀ selitellÀ millÀÀn tekosyyllÀ, ei miehillÀ, mutta ei naisillakaan.
Sinulla on tÀysi oikeus toiveisiisi. MinÀ en ole niitÀ arvostellut. MinÀ en vain tule muuttamaan tÀtÀ osaani minussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tÀssÀ on loukkaantunut pakeista ja kykenemÀtön ottaa pettymyksiÀ vastaan? Ihme tulkintoja.
Ja mitÀ tulee aloitteen tekemisen pelkoon, siihen voi liittyÀ paljon muutakin kuin vain se, ettÀ tulisi torjutuksi. EikÀ liity mitenkÀÀn "loukkaantumiseen", huonoon itsetuntoon tai epÀrealistisiin odotuksiin.
IkÀvÀÀ olisi saada pakit ihmiseltÀ, jonka kanssa joutuu olemaan jatkossakin tekemisissÀ usein. Eri asia jonkun tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ alkavaa viikonloppua, 46 vuotias nainen đ€
đ€
Super ihanaa pÀivÀÀ ja viikonloppua rakkaalle naiselle. SinÀ, vain sinÀ, alusta asti ikuisuuteen. Kirjoitellaan tÀÀllÀ ja yritetÀÀn nÀhdÀ unissa ja koska vaan mun ovi on auki sulle.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀÀ olisi saada pakit ihmiseltÀ, jonka kanssa joutuu olemaan jatkossakin tekemisissÀ usein. Eri asia jonkun tuntemattoman kanssa.
Niin, ja ikÀvÀÀ voisi olla myös epÀmukava tilanne, jos asetelma on sellainen, ettÀ toinen voi kokea sen hÀirintÀnÀ. Joskus seuraukset voivat olla ihan konkreettisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja ikÀvÀÀ voisi olla myös epÀmukava tilanne, jos asetelma on sellainen, ettÀ toinen voi kokea sen hÀirintÀnÀ. Joskus seuraukset voivat olla ihan konkreettisia...
KyllÀ, ja tÀllaisessa tapauksessa on syytÀ vÀlttÀÀ tekemisissÀ olemista. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ alkavaa viikonloppua, 46 vuotias nainen đ€
đ€
đč
Ihanaa iltapÀivÀÀ maailman komeimmalle miehelle.
"Oh, I know that I can't live without you.
But this world will keep turning if you do. "