MITÄ siellä Brysselissä oikein oli, että Lassen oli pakko päästä sinne - sairaslomasta huolimatta?
Kommentit (85)
Mulle tuli tuosta hortoilusta mieleen Johanna Tukiaisen meno rautatieasemalla aikoinaan. Ei tiennyt kuka on ja minne on menossa. Seiska nappasi kanteensa kuvan, kun hän istui kadulla. Alkoholin aiheuttama psykoosi oli ja onneksi pääsi hoitoon. Sitä en tiedä toipuiko koskaan.
Mun mies oli väen väkisin lähtemässä Brysseliin psykoosissa. Jäätynyt kone esti matkamme, joutui suljetulle kaksi päivää sen jälkeen Suomessa. Hän oli itse sairauden tunnoton eikä kukaan uskonut minua.
Vaara ei tule aina kello kaulassa, eikä läheskään aina ihmiset lue oireita oikein. Siksi moni kuolee syöpäänkin kun ei mene ajoissa lääkäriin tai menehtyy kolarissa kun ei usko väsymystään riskiksi ja sit nukahtaa rattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä keskusteltiin LÄÄKKEIDEN HINNOISTA
Mutta turhaahan se tietenkin kelan asiakkaalle on, maksaa mitä maksaa
Palstan vassarieläteille on ihan turha yrittää kertoa työmatkojen sisällöstä. Ei heitä kiinnosta asiasisältö vaan mustamaalaaminen ja öyhöttäminen, sen pari viime päivää on osoittanut.
Lehtonen ei varsinaisesti loistanut esiintymisellään, vaan ulosanti jäi osallistuneiden mukaan tynkäsanaiseksi.
Se kela-johtajuus on tehnyt hänestä sellaisen ukkelimaisen, vatsakkaan setämiehen, no sexy!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tuosta hortoilusta mieleen Johanna Tukiaisen meno rautatieasemalla aikoinaan. Ei tiennyt kuka on ja minne on menossa. Seiska nappasi kanteensa kuvan, kun hän istui kadulla. Alkoholin aiheuttama psykoosi oli ja onneksi pääsi hoitoon. Sitä en tiedä toipuiko koskaan.
Lehdistön suuri nautinto on repiä kohuotsikoita psykoosi- ja maniapotilaista. Ikään kuin se sairaus ei olisi riittävän kauhea jo kantajalleen muutenkin, niin sitten viedään vielä ihmisarvo julkisesti mässäämällä. Sitten tekopyhänä tehdään tunteikkaita juttuja kun sitten joku ottaa itsensä hengiltä. Sairasta. Rip Tapio Suominen
Vierailija kirjoitti:
Se kela-johtajuus on tehnyt hänestä sellaisen ukkelimaisen, vatsakkaan setämiehen, no sexy!
Tai sairaus. Älykkäät ihmiset stressin alla on alttiimpia saamaan psykoosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansainväliset tapaamiset ja luennot voidaan siirtää, aikatauluttaa ja järjestää uudestaan. Tai hoitaa etänä. Näin toimivat nykyjohtajat. Lehtonen on muinaisjäänne. Hänelle oli sanottu, ettei saisi matkustaa sairaslomalla. Silti vanha jäärä tekee mitä lystää. Itse aiheutettu hässäkkä! Tältä olisi voitu välttyä.
Eikun on kiva lentää Finskin businessluokassa ja olla yötä luxushotellissa ja vähän bilettää ja shoppailla veronmaksajien piikkin. Niin rankkaa ollut tuo Lassen duuni tuossa Kelan pomon hommassa, kun on joutunut simettamssn ja kaikkea.
Olen ihan tavan mamma, joka joutuu matkustamaan työn vuoksi paljon ja voin kertoa ettei ne hienot hotellit, illalliset ja muut tuota mitään iloa. Mieluummin olisin kotona. Vaan kun on pakko tuoda leipä pöytään niin teen just niin kuin pomo käskee ja hoidan noita reissuja, joita kaikki vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan vassarieläteille on ihan turha yrittää kertoa työmatkojen sisällöstä. Ei heitä kiinnosta asiasisältö vaan mustamaalaaminen ja öyhöttäminen, sen pari viime päivää on osoittanut.
Eikö asiasisältö ollut se, että ukko on hengaillu lentokentällä yön yli. Eihän se muuten olisi päässyt sinne takas ilman lippuja. Millainen fyysinen sairaus aiheuttaa tällaisen hengailun.. Äkkiä herää epäilys, että vähintään jotain psykosomaattista on taustalla.
Mitä helvettiä? Eihän se, että näkee jonkun jossain kahtena peräkkäisenä päivänä tarkoita että tyyppi olisi ollut siellä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö asiasisältö ollut se, että ukko on hengaillu lentokentällä yön yli. Eihän se muuten olisi päässyt sinne takas ilman lippuja. Millainen fyysinen sairaus aiheuttaa tällaisen hengailun.. Äkkiä herää epäilys, että vähintään jotain psykosomaattista on taustalla.
Mitä helvettiä? Eihän se, että näkee jonkun jossain kahtena peräkkäisenä päivänä tarkoita että tyyppi olisi ollut siellä koko ajan.
Kyllä se tässä tarkoitti, kun ei hänellä ollut lippua toiselle lennolle. Periaatteessa poliisiasia on hukatut matkatavaratkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tässä tarkoitti, kun ei hänellä ollut lippua toiselle lennolle. Periaatteessa poliisiasia on hukatut matkatavaratkin.
Eihän tuo ole mitenkään aukottomasti noin. On voinut vaikka poistua ja ostaa uuden lipun seuraavalle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, siellä oli 4 teemaa:
A. Crisis preparedness and cross-border cooperation will examine how the EU can enhance its capacity to address transnational health threats
B. The One Health approach will delve into the interconnected challenges affecting human, animal, and environmental health
C. Advancing affordable, accessible, and innovative medicines will explore the need for innovation within the EU pharmaceutical sector
D. Leveraging the European Health Data Space will explore the vast potential of interoperable health data to revolutionise healthcare delivery and research
Teema C siis tutkii innovaatioiden tarvetta EU:n pharma-sektorilla, mitä tulee kohtuuhintaisten ja saavutettavien lääkkeiden saamiseen. Lehtonen oli kaiketi kiinnitetty tähän osioon.
Ainakaan vielä ei löydy videota mistään, ehkä se jossain vaiheessa striimataan.
Mikä sitten on se prioriteetti? Kyllähän esim. palavereihin tulisi osallistua, mutta kaikille on joskus tullut este.
Vierailija kirjoitti:
Kansainväliset tapaamiset ja luennot voidaan siirtää, aikatauluttaa ja järjestää uudestaan. Tai hoitaa etänä. Näin toimivat nykyjohtajat. Lehtonen on muinaisjäänne. Hänelle oli sanottu, ettei saisi matkustaa sairaslomalla. Silti vanha jäärä tekee mitä lystää. Itse aiheutettu hässäkkä! Tältä olisi voitu välttyä.
Se oli tapahtuma, jossa on hän oli mm. paneelikeskustelussa esiintyjänä. Ei tällaisia voi siirtää, toki pois voi olla pakottavista syistä.
en mainitse nimiä lakisyistä, mutta yksi kuntapoliitikko(mies) käy saksassa koko ajan.palaa perse kipeänä suomeen.epäilen että poliitikkojen ulkomaan asunnot, "työmatkat" jne on salaista elämää. kyseessä varattu miespari.
se elämä ei kestä auringon valoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli tapahtuma, jossa on hän oli mm. paneelikeskustelussa esiintyjänä. Ei tällaisia voi siirtää, toki pois voi olla pakottavista syistä.
Esiintyjä engl. "performer" on ehkä vähän hassu ilmaisu?
Puhuja, voi olla oikeampi sana. Ainakin toivon että nuo summitit ei ole mitään itsetarkoituksellisia esiintymisareenoita profiilin korottamiseen.
Mutta anyhows, onko pakko mennä itse jos on nuppi jumissa? Eikö voi delegoida jollekin toiselle? No ehkä Kelassa tätä CARE summitia ei ole katsottu niin tärkeäksi, tai se ei kuulu lukujärjestykseen tms.
Mutta kyllä Kelassa on ainakin niin raskas kaksiportainen johto, ja varmasti yhtä sun toista asiantuntijaa hirveä liuta, että olisi varmasti voinut irrottaa.
Vai onko se niin jäykkää että siellä pitää olla justiin se tietty läskipää oratoimassa?
Vierailija kirjoitti:
Lehdet lopulta lopettivat Tukiaisen riistämisen. Mielisairaita suoraan sanottuna käytetään loputtomana viihteen lähteenä kaikissa medioissa.
oon samaa mieltä että mt ongelmaisten julkinen kiusaus on tuomittavaa,mutta lasse onkin johtaja ja samoin suomen päättäjät on johtajia,heillä on vastuu meille,eli kansalle. varmaan selviää kohta mistä kyse lentokentällä.
lasse ei ole altavastaaja, mitä nykänen ja johanna ehkä olivat kuitenkin ammattiensa perusteella.
joulusuklaat, luksus kaupat jne.belgialla kuitenkin aika kammottava historia esim,kongo aika ei vaikuta kovin kivalta maalta.hyytävä maa.
Ilmaista viinaa vaimolta ja äidiltä salassa.
Se on sit Lehtolasse seuraava, joka avautuu, ett on kirjolla. Vaikka onkin narsku. Jääräpää ja kiusaaja. Tunnevajakki kokkare.