Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, arvostatko miestä joka on tekniikan tohtori?

Vierailija
08.12.2025 |

Mitä tunteita herää? Jos deitti kertoo olevansa tekniikan tohtori 

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se että on tekniikan tohtori toki kertoo että mies on ainakin pitkäjänteinen ja kunnianhimoinen. Ne ei itsessään kuitenkaan vielä riitä pääsemään jatkoon, vaikka positiivisia piirteitä miehessä ovatkin.

Pitää olla myös avoin, lempeä, ystävällinen, hauska, eläinrakas, lapsirakas, suvaitsevainen ja älykäs. Nämä piirteet kun miehestä löytyy, ei hänen ammatillaan ole mitään merkitystä. 

Itse olen lääkäri, muttei se kerro minusta juuri muuta kuin sen, että olen hyvä luonnontieteissä.

Mitä höpiset? Ei lääkäreiden opintoihin kuuluu matematiikkaa, fysiikkaa tai kemiaa

Mutta pääsykokeisiin kuuluu.  Ja suurimmalla osalla hakijoista se niihin kaatuu. Sen jälkeen lääkis itsessään on vain ulkoa opettelua.

Vierailija
82/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se että on tekniikan tohtori toki kertoo että mies on ainakin pitkäjänteinen ja kunnianhimoinen. Ne ei itsessään kuitenkaan vielä riitä pääsemään jatkoon, vaikka positiivisia piirteitä miehessä ovatkin.

Pitää olla myös avoin, lempeä, ystävällinen, hauska, eläinrakas, lapsirakas, suvaitsevainen ja älykäs. Nämä piirteet kun miehestä löytyy, ei hänen ammatillaan ole mitään merkitystä. 

Itse olen lääkäri, muttei se kerro minusta juuri muuta kuin sen, että olen hyvä luonnontieteissä.

Mitä höpiset? Ei lääkäreiden opintoihin kuuluu matematiikkaa, fysiikkaa tai kemiaa

Mutta pääsykokeisiin kuuluu.  Ja suurimmalla osalla hakijoista se niihin kaatuu. Sen jälkeen lääkis itsessään on vain ulkoa opettelua.

Pieruhousu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tekniikan tohtori ja naiset ihailee. Sinä et ole. Et pystyisi olemaan. Älykkäät nänniset viihtyy mun seurassa, mun seurassa ja me nauretaan sulle. Aivan.

-ap

Vierailija
84/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet esimerkki meille kaikille 💕

Vierailija
85/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan hyvää varustelua

Vierailija
86/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi on tekniikan tohtori eikä ihmisenä mitään muuta, niin en arvosta. Tohtorin paperit on hyvä lisä, mutta jos ei mitään muuta mielenkiintoista löydy niin aika heikkoa on arvostusta saada.

Mitä muuta?

Mitenkä olisi vaikka: kiinnostava persoona? mukava seuramies? miellyttävät käytöstavat? jonka kanssa voi keskustella asioista? jonka kanssa on mukava tehdä asioita yhdessä? jolla on kiinnostuksen kohteita enemmän kun erityisalansa (varsinkin jos on eri alalla kuin minä)? eli asioita, jotka yleensä tekevät ihmisten välisestä kanssakäymisestä miellyttävää. 

Tutkinto on vähän kuin kerroin, 10*0 on vieläkin 0.

Yritä "lääkäri" keskittyä. Ei tohtorin tutkinto ole ammatti.

Ja ammatiksi väitin tohtorin tutkintoa missä? 

Vierailija
87/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yhden DI-alan tohtorin tavannut, oli kuukauden töissä samassa työpaikassa. Sai koeajalta potkut koska ei saanut siinä koko kuukaudessa tehtyä sellaista työtä, mihin normaalilla alan korkeakoulutetulta ihmisellä menee päivä, max kaksi. Oli tehnyt töitä vain tutkijan ennen sitä, ei pystynyt ns. alan oikeisiin töihin.

Sosiaaliset taidot myös ihan nollassa.

Teoreetikot eivät yleensä ole tekijöitä. Harva on molempia

Toinen juttu tuo sosiaaliset taidot. Ja sitten vielä parisuhteessa ja naisten kanssa tarvitsee eri taitoja kuin miesten kanssa toimeen tullakseen. Jos käyttää kaiken aikansa ja energiansa uraan, niin sitten pitää rakentaa teoreettinen, tekninen tyttöystävä johonkin tutkimuspaperiin. Elävien olentojen kanssa toimiminen on erilaista

Kullin lutkuttaja hiljaa!

Oliko tämä tekniikan tohtorin mielipide? 

Vierailija
88/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko tämä tekniikan tohtorin mielipide?"

- joo oli

Vierailija
89/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja ammatiksi väitin tohtorin tutkintoa missä?"

- sun viestissä

Vierailija
90/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun hyvin neutraalisti TkT-tutkintoon. 

Vierailija
91/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi olla tekniikan tohtori, mutta meneekö näyttävät flashit karatepotkut ja esimerkiksi voltti takapihalla?

Se tekee vaikutuksen. Tekniikan tohtori on ihan ok boonus siihen päälle, mutta mitä muuta osaa?

Osaako tapella ja pitää huolen terveydestään? Nää on ne speksit mitä katotaan, ennen mitään papereita.

Vierailija
92/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kateellisesti kirjoitettu

😂

Vierailija
93/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas kateellisesti kirjoitettu

😂

Tai sitten ei. Olen tekn. yliopistolla töissä ja arvaapa mikä on koulutukseni. Suhtaudun kollegoihin siis neutraalisti. Osasta pidän tietenkin enemmän kuin toisista. 

Vierailija
94/94 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja ammatiksi väitin tohtorin tutkintoa missä?"

- sun viestissä

Ei. Hallusinoitko?