Nainen, arvostatko miestä joka on tekniikan tohtori?
Mitä tunteita herää? Jos deitti kertoo olevansa tekniikan tohtori
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Ei se noin mene, ap. Jos tyyppi on mulccu, ei tutkinto sitä muuta. Ja jos tyyppi on mahtava, ei haittaa vaikka olisi sähköasentaja.
Sähköasentajaksi ei tyhmä pääse😁
Tekniikan tohtori on naisista hyvin sexy mies
Vierailija kirjoitti:
Nam 👄
Vierailija kirjoitti:
Niin 😻
Olen yhden DI-alan tohtorin tavannut, oli kuukauden töissä samassa työpaikassa. Sai koeajalta potkut koska ei saanut siinä koko kuukaudessa tehtyä sellaista työtä, mihin normaalilla alan korkeakoulutetulta ihmisellä menee päivä, max kaksi. Oli tehnyt töitä vain tutkijan ennen sitä, ei pystynyt ns. alan oikeisiin töihin.
Sosiaaliset taidot myös ihan nollassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhden DI-alan tohtorin tavannut, oli kuukauden töissä samassa työpaikassa. Sai koeajalta potkut koska ei saanut siinä koko kuukaudessa tehtyä sellaista työtä, mihin normaalilla alan korkeakoulutetulta ihmisellä menee päivä, max kaksi. Oli tehnyt töitä vain tutkijan ennen sitä, ei pystynyt ns. alan oikeisiin töihin.
Sosiaaliset taidot myös ihan nollassa.
Höpö höpö pikku nassu
Ensimmäisestä seulasta heittämällä läpi ja hyvät alkupisteet (esim. eläkeläinen ja kokemusasiantuntija jäisivät rannalle).
Tekniikan tohtori on kultainen ihminen, köyhän paskasakin ympärillä. Niin komea ja viisas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut, että urani pitäisi olla vahvuus deittailumarkkinoilla ja vastakkaisen sukupuolen silmissä. Sen olen luonut itseni vuoksi.
Voi lässyn lässyn lää
Älä vikise!
Vemputa sitä kättä vaan loppuelämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin koulutuksen osalta, kyllä.
Ajattelisitko, että on fiksu ja älykäs?
Ajattelisin, että on riittävän älykäs ja aikaansaava tehdäkseen väitöskirjan. Vaivannäköähän sellainen yleensä edellyttää.
Fiksuus on laajempi asia. Väitöskirja ei kerro siitä kovinkaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisestä seulasta heittämällä läpi ja hyvät alkupisteet (esim. eläkeläinen ja kokemusasiantuntija jäisivät rannalle).
On läpäissyt tiukan seulan
💕Ajattelisin, että on riittävän älykäs ja aikaansaava tehdäkseen väitöskirjan. Vaivannäköähän sellainen yleensä edellyttää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
💕Ajattelisin, että on riittävän älykäs ja aikaansaava tehdäkseen väitöskirjan. Vaivannäköähän sellainen yleensä edellyttää.
-eri
Niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskisi arvostusta, koska siinä alkaa vaikuttaa siltä, että tyyppi on vain työnsä, ja sen työ on sen koko persoona. Työ on oikeastaan vain ihmisen "tekninen ominaisuus". Ne tärkeät jutut on jotain ihan muuta.
Kade
Juu ei. Itse asiassa olen tekniikan tohtori. Ja tunnen useamman tekniikan tohtorin. Osa meistä on ihan vtn urpoja. Osaa suunnitella fuusioreaktorin, mutta kahvin keittäminen ei suju. Sosiaaliset taidot huonommat kuin keskivertopersulla. Eli aika rasittavaa porukkaa.
Itse asiassa olen tekniikan tohtori. Sensuelli. Tyylikäs. Herrasmies.
Frakki
Nahkahanskat
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen tekniikan tohtori. Sensuelli. Tyylikäs. Herrasmies.
Frakki
Nahkahanskat
Mokkakengät
Ei mitään. Mies on valinnut käyttää paljon aikaa koulutukseen ja uraansa, ja saa siitä henkilökohtaiset hyödyt itselleen. Ei kosketa minua millään tavalla.
Niin sexyjä, että ihan tikahdun. Missä he on? Kaipaako jo mua
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Mies on valinnut käyttää paljon aikaa koulutukseen ja uraansa, ja saa siitä henkilökohtaiset hyödyt itselleen. Ei kosketa minua millään tavalla.
Sexy sexy sexy 🥰
Turpa kiinni, incel. Sinä täällä huoraat enkä minä. Sulla ei näköjään kauppa käy.