Eikö nuoret naiset pidä mökkeilystä?
Olen 36v parhaaseen tulodesiiliin kuuluva, akateemisesti koulutettu, pitkä, komea, mukava mies joka rakastaa mökkeillä. Vietän mm. kesälomat ja paljon pitkiä viikonloppuja Saimaan rantamökillä.
Huomaan, että tinderissä harva nainen listaa mökkeilyä kiinnostuksenkohteeksi, yleensä se kiinnostuslista ennemminkin viintä ja ulkomaan matkailua. En juuri kuluta alkoholia, liikunnasta kyllä pidän. Moni miespuolinen kaveri sanoo samaa, että heitä ei kiinnosta katella samoja lentokenttiä ja istua 12h kalliissa lentävässä pötkylässä vaan mökkeilisivät mieluusti vaikka koko ajan. Mistä tämä ero johtuu?
Kommentit (231)
Jaa, taas on joku mies kertomassa että naisten jutut ovat huonompia ja vähempiarvoisia kuin miesten.
#naisvihanäkyväksi
Naiset tykkää vain viinin juonnista ja matkustelusta-hullu on aloittanut taas yhden jankutusketjun
Näitä ruikutuksia pimpin pesusta ymv kun lukee, tulee mieleen, ettei pieni pommitus tekisi tännekään pahaa. Sähköt ja juokseva vesi pois pari kuukautta yhtä soittoa, niin alkaisi jyvät erottua akanoista.
Itse myös siihen ylimpään tulodesiiliin kuuluva ja pidän toisaalta itseni fyysisestä sekä henkisestä haastamisesta - kuten kokemukseni mukaan moni muukin siinä joukossa.
Tuota primadonna leikkiä vasten kannatan myös, ettei naisille tule yleistä asevelvollisuutta. Pelkkää painolastia valtaosa prinsessoista.
- N39, res.kapt.
"Haluan miehen, jolla on utelias luonne näkemään ja kokemaan muutakin maailmaa kuin sen oman mökin."
Eiköhän aika moni halua. Siksi otinkin miehen joka viihtyy niin mökillä kuin oopperassa, pikkukaupungin torilla kuin Lontoon kulttuuririennoissakin. Nämä eivät ole toisiaan poissulkevia.
Se on itse asiassa juuri sitä uteliaisuutta että ei sulje mitään elämän ja maailman puolia itseltään pois.
Kahvilahullu taitaa olla tämä. Kun ei raaski käyttää rahaa edes kahvikuppiin niin kyllähän se toki pahalta tuntuu jos muut matkustelevat.
Mökeillä viihtyvät naiset ovat oma rotunsa. Rauhaa rakastavia. Niitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat nauttia elämästä, naiset haluavat lyödä toisten naisten somekuvat omillaan.
Te miehet voitte nauttia sitten ihan keskenänne elämästänne, ette tarvitse naisia siihen. Tehän nautitte elämästä kilpailemalla siitä, että kenellä on paras ja isoin, auto, grilli, vene, moottoripyörä, kyr** .....
Vierailija kirjoitti:
Näitä ruikutuksia pimpin pesusta ymv kun lukee, tulee mieleen, ettei pieni pommitus tekisi tännekään pahaa. Sähköt ja juokseva vesi pois pari kuukautta yhtä soittoa, niin alkaisi jyvät erottua akanoista.
Itse myös siihen ylimpään tulodesiiliin kuuluva ja pidän toisaalta itseni fyysisestä sekä henkisestä haastamisesta - kuten kokemukseni mukaan moni muukin siinä joukossa.
Tuota primadonna leikkiä vasten kannatan myös, ettei naisille tule yleistä asevelvollisuutta. Pelkkää painolastia valtaosa prinsessoista.
- N39, res.kapt.
Miksi et itse mene jonnekin kuusen alle asumaan ilman vettä ja suihkua jos sitä pidät niin hienona.
Minusta jyvät akanoista erottuu siinä, kuka ymmärtää käyttää moderneja elämää helpottavia asioita, akanoita ovat ne jäärät jotka kykkivät jossain pusikossa sääskien syötävänä paskalla.
"Näkemään ja kokemaan maailmaa."
Tarkoittaa, että mennään niin samoihin iänikuisiin turistirysiin, samoihin iänikuisiin museoihin, samoihin iänikuisiin kahviloihin... Kaikkea, missä ei tarvitse vaivata itseään millään tavalla. Minkä seurauksena ei myöskään kehity millään tavalla ihmisenä, tiedollisesti tai taidollisesti.
Valtaosa mm. museokävijöistä ei sieltä tultuaan osaa kuvata laisinkaan, mitä juuri katsoi. Eikä ihme, kun ei ole luettu edes yhden kirjan verran sisältöä mistään siellä nähdystä aiemminkaan.
Kahvilassa istukseminen on jotain laiskuuden ja avuttomuudon epäpyhää ristiriitosta. Ihmisille, jotka eivät osaa paneutua ruuan laittamiseen, tai leipomiseen, makaronilaatikon lämimttämistä enempää. Puhdasta laiskuutta.
Ymmärrän kyllä matkustelun, jos mennään tekemään jotain fyysisesti kehittävää, tai mennään perehtymään tarkemmin asiaan, mistä ollaan ensin tehty ns. läksyt huolella. 99,99% naisten lomamatkoista ei mene tähän kategoriaan vaan on pelkkää fyysistä sekä älyllistä laiskuutta.
Siihen nähden mies, joka hakkaa mökillä edes yhden varvin halkoja, nostaa pari haukea ruuaksi ja lueskelee kirjaa takkatulen ääressä on suorastaan renessanssinero.
Ei ap ole oikeasti sitä mitä sanoo viestissään olevamme. Ap on oikeasti työtön ja kouluttautumaton incel luuseri joka asuu killwriyksiössö Kontulassa. Ap on käynyt vain Tallinnassa ,ja sielläkin vain SuoerAlkossa. Ap haaveilee nöistö InstaPyllistel7jlistö, joilla on rahaa ja kielitaitoa matkustaa, mutta kun ao:n taso, rahat, kielitaito, osaaminen ja uskaltaminen ei riitä nohin naisiin ja matkustamiseen, niin sen sijaan ap on katkera ja haukkuu noita naisia aamusta iltaan täällä. Sitten illalla runk... niiden Instakuville.
Vierailija kirjoitti:
- N39, res.kapt.
Se, ettei halua elää kivikaudella ei tarkoita etteikö haastavassakin tilanteessa kuitenkin pärjäisi. Minä pärjään oikein hyvin telttaolosuhteissa, en vain halua sinne. Olen hyvinkin erätaitoinen.
Se, että haukut naisia siitä että haluavat olla puhtaita ja lämpimiä ei saa sinua vaikuttamaan kovin mukavalta.
Usko nyt, kukaan ei sinne sun kuppaiselle mökille tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat nauttia elämästä, naiset haluavat lyödä toisten naisten somekuvat omillaan.
Ehkä se mökkeily ei ole naiselle nautintoa.
Ei se ainakaan minulle ole koskaan ollut mitään nautintoa. Se on ollut raskasta työtä, ötököitä, märässä metsässä rämpimistä, heikkoja peseytymismahdollisuuksia...
Se on ollut pelkästään selviytymistä.
Suomessa mökkeily on ihanaa muutamana päivänä vuodessa. Loppuvuosi ankeeta, kylmää kosteaa.
N37
Vierailija kirjoitti:
"Haluan miehen, jolla on utelias luonne näkemään ja kokemaan muutakin maailmaa kuin sen oman mökin."
Eiköhän aika moni halua. Siksi otinkin miehen joka viihtyy niin mökillä kuin oopperassa, pikkukaupungin torilla kuin Lontoon kulttuuririennoissakin. Nämä eivät ole toisiaan poissulkevia.
Se on itse asiassa juuri sitä uteliaisuutta että ei sulje mitään elämän ja maailman puolia itseltään pois.
Ja vastaamassasi kirjoituksessa ei sellaista väitettykään.
AP:lle tärkeintä kertoa tuloistaan. Hyi olkoon.
Riippuu mökistä. Kaikilla mukavuuksilla on ok.
Kiitos kysymystä. Menenkin, n. 2 viikkoa vuodesta, kertahausharjoituksissa (käsketyt ja vapaaehtoiset). Ei ole ollut mitään ongelmaa tässä ketjussa mainittujen asioiden kanssa.
Vastaavasti muuten asustelen ihan mukavasti perheen kanssa uudehkossa omakotitalossa, ja välistä vietämme aikaa mökilläkin. Ankeimmillaankin sehän on suorastaan ns. suklaamajoitus inttitermein. Käymme myös miehen kanssa lyhyempiä ja pidempiä vaelluksia kotimaassa ja ulkomailla, välistä teini mukana. Oikein mukavaa tekemistä.
Mutta kukin tyylillään. Itseäni kyllä stressaisi olla niin avuton, että yhteiskunnan epäjatkuvuustilanteessa olisi heti muiden armoilla. Ts. "prinsessana".
- N39, res.kapt.
PS: Enpä ole ennen kuullutkaan, että on vahvuus käyttää "elämää helpottavia" asioita ja heikkous selvitä vähemmällä :D Varmaan tässäkin joku prinsenssalogiikka on takana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ole oikeasti sitä mitä sanoo viestissään olevamme. Ap on oikeasti työtön ja kouluttautumaton incel luuseri joka asuu killwriyksiössö Kontulassa. Ap on käynyt vain Tallinnassa ,ja sielläkin vain SuoerAlkossa. Ap haaveilee nöistö InstaPyllistel7jlistö, joilla on rahaa ja kielitaitoa matkustaa, mutta kun ao:n taso, rahat, kielitaito, osaaminen ja uskaltaminen ei riitä nohin naisiin ja matkustamiseen, niin sen sijaan ap on katkera ja haukkuu noita naisia aamusta iltaan täällä. Sitten illalla runk... niiden Instakuville.
Punnittua puhetta.
Mä voin lähteä mökkeilemään vaikka Alpeille.
Luganojärven rannassa on ihania huviloita, ja huippuja ulkoilureittejä, pari kertaa sillä suunnalla käynyt. Triglavin kansallispuisto Sloveniassa on myös upea, hieman edullisempi vaihtoehto.
Suomessa viihdyn mökillä lähinnä syksyisin sienestysaikaan, muulloin siellä ei oikein ole tekemistä tällaiselle aktiiviselle ihmiselle. Kesäisin haluan mieluummin olla kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
- N39, res.kapt.
Jos et ole joku täysin harvinainen ylimmän tulodesiilin edustaja niin kyllä sinullakin alkaa kova parku ja valitus heti jos vaikka verottaja vie kympinkin enemmän sinulta kuussa. Harvoin tapaa niin herkkähipiäisiä ja eduistaan viimeiseen asti kiinni pitäviä ihmisiä kuin hyvätuloisimmissa.
Kaikki naiset ovat sama ihminen -hullu