Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö nuoret naiset pidä mökkeilystä?

Vierailija
08.12.2025 |

Olen 36v parhaaseen tulodesiiliin kuuluva, akateemisesti koulutettu, pitkä, komea, mukava mies joka rakastaa mökkeillä. Vietän mm. kesälomat ja paljon pitkiä viikonloppuja Saimaan rantamökillä.

Huomaan, että tinderissä harva nainen listaa mökkeilyä kiinnostuksenkohteeksi, yleensä se kiinnostuslista ennemminkin viintä ja ulkomaan matkailua. En juuri kuluta alkoholia, liikunnasta kyllä pidän. Moni miespuolinen kaveri sanoo samaa, että heitä ei kiinnosta katella samoja lentokenttiä ja istua 12h kalliissa lentävässä pötkylässä vaan mökkeilisivät mieluusti vaikka koko ajan. Mistä tämä ero johtuu?

Kommentit (289)

Vierailija
281/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Mietaan näköönen ja kaikimpuolin kokooneen.

Mullon iso kassit ja järejettömän pitkä peenis!

Vierailija
282/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin lotossa miljoonapotin, niin lähtisin heti ensi talvena lomalle Uuteen-Seelantiin. Vuodenajat ovat siellä päinvastaiset. Kesä tammikuussa ja talvi heinäkuussa. Suomen synkkää talvea pääsee helposti pakoon kun lähtee mökkeilemään Uuteen-Seelantiin tammikuussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden-Seelannin miehet (maorit) on ihan komeita. Kaikki eivät ole tatuoituja heimopäälliköitä eikä lammasfarmareita. Siellä on ihan fiksuja tavallisia duunareita ja jopa korkeakoulutettuja. 

Vierailija
284/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja mökkeilin paljon ennen kuin tapasin nykyisen vaimoni. Vaimoni näytti minulle että matkustaa voi myös niin että minäkin siitä nautin, eli mökki tai huvila vuorilta, patikointisauvat mukaan ja pitkille päiväretkille. 

Mökkeily on jäänyt nykyään vähemmälle, vaikka yhä sielläkin jonkin verran aikaa vietämme. Molemmista voi tykätä. 

Vaimoni on parasta mitä minulle koskaan on tapahtunut, osasi vetää tällaisen hieman juron maalaismiehen kuorestaan ja näytti mitä kaikkea maailmalla on minullekin tarjota.

Me ollaan mökkeilty mm. Coloradon vuoristossa, miehellä sukua siellä päin. On upeat maisemat kerta kaikkiaan.

Vierailija
285/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden-Seelannin miehet (maorit) on ihan komeita. Kaikki eivät ole tatuoituja heimopäälliköitä eikä lammasfarmareita. Siellä on ihan fiksuja tavallisia duunareita ja jopa korkeakoulutettuja. 

Manu Bennett (näyttelijä) on aika hottis. Tuli vaan mieleen kun itse olen elokuvaharrastaja ja katsellut myös uusiseelantilaisia leffoja, missä vilisee maorisyntyisiä näyttelijöitä. 

Vierailija
286/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan mökkeilyä mutta en olekaan enää ihan nuori nainen. Mökki on vieläpä pikkuisessa saaressa kantovedellä. Sähkö tulee aurinkopaneeleista. Mökissä yksi huone ja sauna. Aivan ihana jossa mieli lepää.

N44

Punkkeja. Ei kiitos, ihoni on jo kananlihalla.  

Vierailija
287/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36-vuotias nainen ei ole nuori!

Ei ainakaan ole vanha.

Vierailija
288/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuljet väärässä seurassa. Mä olen aina rakastanut mökkeilyä, nyt on toinen mökki ja vesi kannetaan kaivosta, ulkohuusi, mäntymetsässä ja järven rannalla pohjoisessa. Sähköt laitettiin muutama vuosi sitten. Siellä menee 6kk äkkiä poropolkuja kulkiessa, kalastaessa, marjastaessa.. On hiljasta, tai no, kuikat pitää meteliä syksyllä kun nukkuvat rannassa.. On kettuja, pantasusi kulkee pihan poikki, porot ky pihassa ja kuukkelit, oravat ym.. Ei tarvi telkkaria katsella kun terassilla istuu..  Kohta taas sinne kun lumet vähenee.. 

Vierailija
289/289 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat nauttia elämästä, naiset haluavat lyödä toisten naisten somekuvat omillaan.

Ehkä se mökkeily ei ole naiselle nautintoa.

Ei se ainakaan minulle ole koskaan ollut mitään nautintoa. Se on ollut raskasta työtä, ötököitä, märässä metsässä rämpimistä, heikkoja peseytymismahdollisuuksia...

Se on ollut pelkästään selviytymistä.

Eikä mitään palveluja verrattuna hotellimatkoihin. Mökillä palvelu tarkoittaa, että nainen ylläpitää huushollin ja muonituksen. Kaukana lomailusta, kuka tuota haluaa kun on parempia vaihtoehtoja olemassa.