Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että nuori mies ja nainen matkustelevat kahdestaan vain kavereina?

Vierailija
07.12.2025 |

Olen vanhanaikainen, mutta hämmästelen parikymppisen poikani tapaa matkustella naispuolisten kaverien kanssa. Yöpyvät samassa huoneessa, koska on halvempaa. Ja ovat kuulemma vain kavereita. Ei hän tätä sentään silloin ole tehnyt, kun on seurustellut, tuskin moni tyttöystävä sellaista hyväksyisi. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itekkin joskus sinkkuna tein niin. Yhden kanssa tosin tuli vähän muhinoituakin, mutta oli silti vain Kaveri. 

M44

Vierailija
42/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut miespuolisten ystävieni kanssa matkustelun, kun se aiheuttaa ilmeistä epämukavuutta nykyiselle kumppanilleni. Kumppani ei ole tätä pyytänyt, mutta minulla ei ole mitään tarvetta aiheuttaa hänelle epämukavaa oloa. Oma valintani, jolla koen kunnioittavani kumppaniani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lopettanut miespuolisten ystävieni kanssa matkustelun, kun se aiheuttaa ilmeistä epämukavuutta nykyiselle kumppanilleni. Kumppani ei ole tätä pyytänyt, mutta minulla ei ole mitään tarvetta aiheuttaa hänelle epämukavaa oloa. Oma valintani, jolla koen kunnioittavani kumppaniani.

Hirveä tarve sinulla selitellä, että oma valinta on, vaikka oikeasti kyse on siitä, että alistut mustasukkaisen kumppanin tahtoon, koska et uskalla ottaa riskiä, että hän jättäisi sinut. Toki valinta se on tuokin. 

Vierailija
44/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti aina lukiossa, kun seksihullut eivät millään suostuneet käsittämään, että tyttö ja poika voivat olla ihan vain kavereita ilman ripaustakaan seksuaalista värinää. Kyseinen poika on edelleen ystäväni eikä vieläkään 30 vuoden jälkeen ole käynyt edes mielessä, että menisin hänen kanssaan sänkyyn muuten kuin nukkumaan. Hän on minulle kuin veli. 

Juuri näin. Siinä kohtaa, kun nainen pelaa tuon "Olet minulle kuin veli, jota en koskaan saanut"- kortin, tietää olevansa friendzonella for good. 

Kun näin sinulle sanoo nainen, tiedät että elämässäsi on seonnut akka. Varsinkin jos sinulla jo oli sellainen.

Vierailija
45/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä tarve sinulla selitellä, että oma valinta on, vaikka oikeasti kyse on siitä, että alistut mustasukkaisen kumppanin tahtoon, koska et uskalla ottaa riskiä, että hän jättäisi sinut. Toki valinta se on tuokin. 

Miestenkin kuuluu saada pettää työmatkoillaan 😁

Vierailija
46/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei sun tartte Ritva kaikkea ajatella niin pervosti.

Vierailija
47/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Enempään en mielelläni naisten kanssa haluaisikaan, mutta naiset tahtovat olla sellaisia että kohta kuitenkin kutsuvat muruksi jne. M40

Vierailija
48/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kärpäseksi kattoon, niin sitten tiedät. Miten tämä asia edes sinulle kuuluu tai kiinnostaa muuten?

Vierailija
49/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelevat? Siis tuhoavat kahdestaan maailmaa päästöillään.

Vierailija
50/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Enempään en mielelläni naisten kanssa haluaisikaan, mutta naiset tahtovat olla sellaisia että kohta kuitenkin kutsuvat muruksi jne. M40

Onko vaimosi yhtä tyytyväinen kun kännäät naistuttujesi kanssa?

Vierailija
51/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär oli 16v kun lähti kuukaudeksi reissuun luokan nörteimmän pojan kanssa. Poika toimi hyvin "henkivartijana" muttei uskaltanut yrittää mitään. 

Itsekin olen reissannut miespuolisten ystävien kanssa ilman ongelmia

Vierailija
52/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei ole normaalia niin sun typerät kysymykset.

Vierailija
53/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi yhtä tyytyväinen kun kännäät naistuttujesi kanssa?

En häneltä kysy voinko olla jonkun naisen kaveri. Jos ei hyväksy nii suksikoot suolle. M40

Vierailija
54/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia. Mä tein samaa tosin kaikkien kanssa kyl paneskeltiin

Vierailija
55/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ei ole normaalia. Ehkä jos miehellä tosi heikko libido.

Panetko kaikkia ystäviäsi? Kuulostaa aika oudolle. 

Vierailija
56/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Yleensä sovitaan pelisäännöt, jos jommalla kummalla natsaa reissussa ja on seksihommia siinä hotellihuoneessa. Että toinen ei pelmahda sisään kesken kaiken. DND lappu oveen, wa viesti, tai jotain vastaavaa..

Vierailija
57/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

friends with benefits

Noin minäkin tietysti ajattelin, mutta kun olen kysynyt pojalta, onko matkaseuralainen hänen tyttöystävänsä, hän vain tuhahtaa ja pyörittelee silmiään. Ei tietenkään, he ovat vain kavereita.

Niin ,koska tyttö ei anna pimpsaa, mitta poika toivoo, että antaisi. Koska ei se muuten olisi sen kaa. Toivoo että tulee tilanne että pääsee vetämään. 

Vierailija
58/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Ei miehet tarvitse naisia, kuin yhteen asiaan, koska ei naisilla riitä kapasiteetti muuhun. Vain haarojen levittämiseen ja synnyttämään ja tekemään kotityöt. Ei naisista ole ystäviksi , bänaiset ovat tyhmiä ja tylsiä. 

Vierailija
59/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista eikä tarvitse olla edes mitään friends with benefits juttua.

Kyllä minäkin matkustan sisaren lasten ja vanhempieni kanssa ja olen jo 36 vuotta.

Ja sekin on ihan tavallista.

Ei kaikesta aina tarvitse tehdä niin suurta numeroa.

Vierailija
60/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ei ole normaalia. Ehkä jos miehellä tosi heikko libido.

Sun käsityksen mukaan miehet eivät siis pysty olemaan ajattelematta sksiä? Hohhoijjaa taas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi