Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että nuori mies ja nainen matkustelevat kahdestaan vain kavereina?

Vierailija
07.12.2025 |

Olen vanhanaikainen, mutta hämmästelen parikymppisen poikani tapaa matkustella naispuolisten kaverien kanssa. Yöpyvät samassa huoneessa, koska on halvempaa. Ja ovat kuulemma vain kavereita. Ei hän tätä sentään silloin ole tehnyt, kun on seurustellut, tuskin moni tyttöystävä sellaista hyväksyisi. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasssi on jotain häikkiä? Joko se on homo, tai sitten sen naisen homokaveri, joka on vielä säälittävämpää. Toivotaan, että kyseessä on vain myöhästynyt puberteetti, ja kaveri oppii intissä miesten tavoille.

Vierailija
22/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä painetaan menemään klunssi turvoksissa. 

Mutta mitä sitten? Ei varmaan ole sinun asiasi, kun poika on täysi-ikäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on se, mikä on normi, eli tavallista, tavanomaista, yleistä.

Joten ei ole, muttei mahdotontakaan.

Vierailija
24/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ihmisestä kiinni. Jotkut ovat kavereita sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
25/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on varmaan homo. Ei naisen ystävyydellä ole mitään arvoa, käyttävät vain hyväkseen.

Vierailija
26/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja oli jo viime vuosisadallakin 

Vierailija
27/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

friends with benefits

Noin minäkin tietysti ajattelin, mutta kun olen kysynyt pojalta, onko matkaseuralainen hänen tyttöystävänsä, hän vain tuhahtaa ja pyörittelee silmiään. Ei tietenkään, he ovat vain kavereita.

Kyllä, kavereita seksillä varustettuna. Ihan hyvä yhtälö.

Vierailija
28/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan normaalia.

Normaali mutta harvinaista.

Ihminen voi olla toisen kaveri, sukupuolesta riippumatta.

Yleensä näin ei kuitenkaan ole ja 98% näistä tapauksista päättyy, kun jompi kumpi kertookin "yllätyksenä" joko tunteistaan tai seksuaalisista haluistaan.

Vierailija
29/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on vanhemmat, joille ei kannata ihan kaikkea "heti" suhteen laadusta ja syvällisyydestä kertoa mitään On parempi vain sanoa, että ollaan kavereita tms. Tai muutoin alkaa piinaaminen kyselyillä häsitä, lasten saannista, yhteen muutosta....

Sinkkumies

TÄMÄ!!!

Vierailija
30/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia että kaverit matkustavat kavereina sukupuolesta riippumatta 

Vierailija
31/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereitakin voi panna. Eli ihan normaalia siis.

Vierailija
32/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ystävyys on täysin normaalia. Surullista, että sinä et ole sellaista elämääsi saanut koskaan ja siksi et tiedä sen olevan normaali osa elämää. 

Vierailija
33/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ei ole normaalia. Ehkä jos miehellä tosi heikko libido.

Normaalit miehet ei raiskaile kavereitaan.

Vierailija
34/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan normaalia.

Normaali mutta harvinaista.

Ihminen voi olla toisen kaveri, sukupuolesta riippumatta.

Yleensä näin ei kuitenkaan ole ja 98% näistä tapauksista päättyy, kun jompi kumpi kertookin "yllätyksenä" joko tunteistaan tai seksuaalisista haluistaan.

Kaikki ei pane jokaisa lähelle sattuvaa naista, vaikka sinä niin teet. 

Vierailija
35/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojasssi on jotain häikkiä? Joko se on homo, tai sitten sen naisen homokaveri, joka on vielä säälittävämpää. Toivotaan, että kyseessä on vain myöhästynyt puberteetti, ja kaveri oppii intissä miesten tavoille.

Jos miesten tavat on tuota tasoa, haluan jatkossakin armeijan käymättömän 😉

Vierailija
36/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti aina lukiossa, kun seksihullut eivät millään suostuneet käsittämään, että tyttö ja poika voivat olla ihan vain kavereita ilman ripaustakaan seksuaalista värinää. Kyseinen poika on edelleen ystäväni eikä vieläkään 30 vuoden jälkeen ole käynyt edes mielessä, että menisin hänen kanssaan sänkyyn muuten kuin nukkumaan. Hän on minulle kuin veli. 

Vierailija
37/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pojastasi on varmaan ihkua, ja jännää kuunnella, kun se naiskaveri kertoo miesystävistään? Ja kenet se tapasi missäkin, ja mitä se aikoo tehdä kenenkin kanssa, ja kenen suhteen ei ole vielä tehnyt päätöstään, että miten edetään? Sun poikasi voi auttaa valitsemaan ja olla makutuomarina? Jokainen mies kadehtisi sun poikasi roolia tuossa "ystävyyssuhteessa".

Vierailija
38/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti aina lukiossa, kun seksihullut eivät millään suostuneet käsittämään, että tyttö ja poika voivat olla ihan vain kavereita ilman ripaustakaan seksuaalista värinää. Kyseinen poika on edelleen ystäväni eikä vieläkään 30 vuoden jälkeen ole käynyt edes mielessä, että menisin hänen kanssaan sänkyyn muuten kuin nukkumaan. Hän on minulle kuin veli. 

Juuri näin. Siinä kohtaa, kun nainen pelaa tuon "Olet minulle kuin veli, jota en koskaan saanut"- kortin, tietää olevansa friendzonella for good. 

Vierailija
39/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Siinä kohtaa, kun nainen pelaa tuon "Olet minulle kuin veli, jota en koskaan saanut"- kortin, tietää olevansa friendzonella for good. 

Kyllä minä olen saanut useammankin veljen. Ei tarvinut mitään kortteja pelata, kun kumpikaan ei yksinkertaisesti tunne mitään seksuaalista vetoa toista kohtaan. 

Vierailija
40/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hah jumaläytä eri tarina, me pojat aikoinaan  matkustettiin nuorina  mm. kanariansaarille, nukuttiin parisänkyssä vierekkäin ilman hom..ajatuksia, käytiin  yöelämässä maksullisissa naisissa  tai muuten vaan oltiin juhlimassa, aamuyöstä palattiin parisänkyyn nukkumaan.Kyllä se on naurettavaa ajatella että jos matkustavat yhdessä niin kyllä silloin pitää köyriä.Moniko pari  esim.napakympin porukasta meni sitä tekemään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi