Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muiden ihmisten seurassa sellainen olo, että olette tarkkailun alaisena?

Vierailija
21.01.2023 |

Minusta tuntuu aina siltä, että kaikki ihmiset vaan tarkkailee minua ja tekee johtopäätöksiä olemisestani. En tästä syystä kestä enää kenenkään seurassa olemista. Aina sanotaan, että ei kukaan mieti toisia ja kaikki on muka niin keskittyneitä itseensä, mutta minun mielestä asia ei ole niin. Miten te muut koette? Ja jos tuntuu, että teitä tarkkaillaan niin pystyttekö silti olemaan ihmisten seurassa normaalisti?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin?

Vierailija
2/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin onko minulla näin, ja jos minulla on, edellisien aloituksien tarkkailemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan koe noin, vaikka olen opettaja, jota päivittäin tuijottaa (ainakin hetkellisesti) toistasataa nuorta. On ihan totta, että ihmiset ovat kiinnostuneita lähinnä omasta itsestään. Ja vaikka tiedän esimerkiksi joidenkin opettamieni nuorten huomaavan vaatteeni, kampaukseni tai meikkini, koska silloin tällöin joku niitä kommentoi ääneenkin, se on mielestäni niin kevyttä ja viatonta mielenkiintoa, ettei se millään tavalla liikuta minua tai tunnu lainkaan häiritsevältä.

Vierailija
4/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,en ole vainoharhainen.

Vierailija
5/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä tarkkailen muita.

Vierailija
6/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hakisin sinuna apua.

Vierailija
7/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, että ihmiset minua tarkkailee, mutta muut toimijat kyllä esim Jumala.

Vierailija
8/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla joskus tulee tunne, että joku seuraa mua. Joku paha vaanii ja odottaa sopivaa hetkeä iskeä.

Vierailija
9/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tarkkailen kaikkia muita ja teen aina muistiinpanot havainnoista. En tiedä miksi.

Vierailija
10/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarkkailee kaikkia kiitävän murtosekunnin ajan; on osa evoluution mukanaan tuomaa selviytymisviettiä.

Vierailija
11/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla joskus tulee tunne, että joku seuraa mua. Joku paha vaanii ja odottaa sopivaa hetkeä iskeä.

Skitso.

Vierailija
12/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sosiaalista ahdistusta/sosiaalisten tilanteiden pelkoa?

Vierailija
13/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitso.

Mieluumminkin trauman ja pelon aiheuttamaa varautumista.

Vierailija
14/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai ihmiset toisiaan tarkkailee, varsinkin keskustelutilanteissa seurataan toisen ilmeitä ja eleitä ihan alitajuisestikin. Voi se tuntua hieman painostavaltakin.

Vierailija
15/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista tunnetta. Tarkkailen itse muita.

Vierailija
16/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole sellaista tunnetta. Ja vaikka joku tarkkailisikin minua, niin mitä väliä? En ole kovin mielenkiintoinen ihminen.

Se taidatkin olla sinä ap, joka tarkkailet muita. Sinä olet se muiden kyttääjä ja arvostelija, jolla ei ole muuta elämää kuin muiden kyylääminen.

Vierailija
17/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hae apua. Tuo ei ole normaalia millään tapaa. Jos et hae apua, niin sitten sinulla on tosi iso ongelma.

Vierailija
18/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tarkkailen kaikkia muita ja teen aina muistiinpanot havainnoista. En tiedä miksi.

Tuo olisi tavallaan miele kiintoinen juttu jos muistiinpanosi olisivat oikeat ja järkevät. Olen jo nuorena haaveillut kirjoittavani kirjoja, koska tykkäsin katsoa muita ihmisiä, kuunnella heidän tarinoita ja miettiä asioita tarinoiden taustalta. Hyvälle kirjoittajalle tuollainen taito olisi varmasti kultaa ja sen kanssa saisi aikaan mielenkiintoisia kertomuksia.

Vierailija
19/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joidenkin kanssa. Löytyy tällaisia tarkkailijoita, valitettavasti. Näin 50+ ikäisenä ei asia juuri haittaa, mutta nuorempana kyllä.

T. N 50+

Vierailija
20/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ajattelet että tarkkailijat hyötyisivät sinun tarkkailustasi? Mitä he sillä tiedolla tekisivät? Ei tavikset kiinnosta ketään, ellet ole sitten jokin tason julkkis. Mitä epäilen tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi