Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että nuori mies ja nainen matkustelevat kahdestaan vain kavereina?

Vierailija
07.12.2025 |

Olen vanhanaikainen, mutta hämmästelen parikymppisen poikani tapaa matkustella naispuolisten kaverien kanssa. Yöpyvät samassa huoneessa, koska on halvempaa. Ja ovat kuulemma vain kavereita. Ei hän tätä sentään silloin ole tehnyt, kun on seurustellut, tuskin moni tyttöystävä sellaista hyväksyisi. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär oli 16v kun lähti kuukaudeksi reissuun luokan nörteimmän pojan kanssa. Poika toimi hyvin "henkivartijana" muttei uskaltanut yrittää mitään. 

Itsekin olen reissannut miespuolisten ystävien kanssa ilman ongelmia

Lähti, koska ei muuten saa naista. Taatusti on ollut pikkunsaantimahdolliauu mielessä. Sitä miehet naisista haluaa. 

Vierailija
62/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lopettanut miespuolisten ystävieni kanssa matkustelun, kun se aiheuttaa ilmeistä epämukavuutta nykyiselle kumppanilleni. Kumppani ei ole tätä pyytänyt, mutta minulla ei ole mitään tarvetta aiheuttaa hänelle epämukavaa oloa. Oma valintani, jolla koen kunnioittavani kumppaniani.

Hirveä tarve sinulla selitellä, että oma valinta on, vaikka oikeasti kyse on siitä, että alistut mustasukkaisen kumppanin tahtoon, koska et uskalla ottaa riskiä, että hän jättäisi sinut. Toki valinta se on tuokin. 

Ohis, mutta jos pelkää kumppanin jättävän ellei muuta omaa käytöstään, niin silloin ette varmaan ole kovin yhteensopivia tai omassa päässä on vikaa. Rakastavasta suhteessa molemmat ovat valmiita tekemään kompromisseja tietyissä asioissa, omasta tahdostaan. Kukaan ei pakota olemaan suhteessa, ja jos pelkää yksin jäämistä, niin sillon on lähinnä läheisriippuvainen. Joten uskon kyllä, että kirjoittaja teki valintansa omasta tahdostaan, ellei ole sitten aivoton loinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär oli 16v kun lähti kuukaudeksi reissuun luokan nörteimmän pojan kanssa. Poika toimi hyvin "henkivartijana" muttei uskaltanut yrittää mitään. 

Itsekin olen reissannut miespuolisten ystävien kanssa ilman ongelmia

Lähti, koska ei muuten saa naista. Taatusti on ollut pikkunsaantimahdolliauu mielessä. Sitä miehet naisista haluaa. 

Saattoi ehkä salaa toivoa sitä mutta tytär ei taatusti antanut aihetta toiveisiin. Jo etukäteen ilmoitti ettei mahiksia ole. 

Vierailija
64/64 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti aina lukiossa, kun seksihullut eivät millään suostuneet käsittämään, että tyttö ja poika voivat olla ihan vain kavereita ilman ripaustakaan seksuaalista värinää. Kyseinen poika on edelleen ystäväni eikä vieläkään 30 vuoden jälkeen ole käynyt edes mielessä, että menisin hänen kanssaan sänkyyn muuten kuin nukkumaan. Hän on minulle kuin veli. 

Mahtaa olla aikamoinen luuseri tai kaappihomo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä