Pääseekö siitä koskaan yli, ettei kumppanin vartalon ulkonäkö miellytä?
Hänen toiveensa on, että häntä rakastettaisiin sellaisena kuin hän on.
Kommentit (54)
Ensimmäinen mieheni oli lihaksikas ja kiinteä, luonne paskaa. Nykyisellä on vähän vatsaa ja iän myötä rintalihaksetkin roikkuu ja on tuhat kertaa ihanampi ja kiihottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen?
Ulkonäköni osalta niin täydellinen kuin vaan kykenen olemaan.
Ap
Miksi alapeukut? Olen normaalipainon alarajoilla, treenaan, syön terveellisesti, pukeudun tyylikkäästi, pidän huolta ihosta, hampaista, kynsistä ja hiuksista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Tuo juuri on pahinta mahdollista itsepetosta. Yhdessäolossahan on pitkälti kyse nimenomaan epätäydellisyyden hyväksymisestä toisessa. Ei täydellisyyden rakentamisesta.
Mutta vartalo voi toden totta olla vastenmielinen - ja siitä EI pääse yli. Epätäydellisyyksistä pääsee. Vastenmielisyyksistä ei.
Toi on hyvin sanottu, että epätäydellisyydestä pääsee yli, vastenmielisyydestä ei.
Ja vielä hankalammin sellaisesta, jonka voisi korjata. Sitten vaan miettii, että miksi tuo ei voi laihduttaa, mutta ei halua sanoa asiasta mitään, ettei vaan loukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen?
Ap
Eli kaljamahainen kaljuuntuva ukkeli
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla ihmisen kanssa jossa jotain vastenmielistä. Ylilihavuus esimerkiksi.
Ei tämä ole vain ulkonäköasia vaan myös persoonallisuuskysymys. Lihavuus on seurausta ylensyönnistä tai muista ongelmista, ei suinkaan vaan puhdas ulkonäköseikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen?
Ap
Eli kaljamahainen kaljuuntuva ukkeli
Olen normaalipainon alarajoilla, treenaan, syön terveellisesti, pukeudun tyylikkäästi, pidän huolta ihosta, hampaista, kynsistä ja hiuksista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä mieheni vartalosta mutta se ei estä minua rakastamasta tai haluamasta häntä.
Pystytkö koskettamaan hänen vartaloaan rakkaudellisesti?
Ap
Pystyn
Miksi edes olet yhdessä?
Ansaitsette kumpikin paremmin sopivan kumppanin .
Minä en haluaisi jatkaa parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jolle joku osa minusta aiheuttaa inhoa. Toivoisin, että puoliso ottaisi ja lähtisi oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkövika ei ole välttämättä ylipaino. Minulle esimerkiksi hammashygienia on ollut aina tärkeää. Lapsuudesta on jäänyt mieleen kauheana inhokkina, kun isovanhempani tuotti maiskuttavaa ääntä, kun hänen tekohampaansa olivat löysät ja lätisivät suussa. Tällainen ulkonäköön liittyvä vika olisi minulle täydellinen turn off puolisossa, en pääsisi sen ylitse.
Ja joku pv havahdut siihen kun miehesi lupsuttelee utareitasi, työntää kielen suuhunsa ja klonksuttelee hampaitaan. Välillä lipsuttelee rakkausreikääsi ja sama limainen klonksuttelu kuuluu sieltäkin :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen?
Ap
Miksi alapeukut? Olen normaalipainon alarajoilla, treenaan, syön terveellisesti, pukeudun tyylikkäästi, pidän huolta ihosta, hampaista, kynsistä ja hiuksista.
Ap
Etkö ole erosta kuullut? Miksi roikut ihmisessä, jota et rakasta?
Warts and all.
Siinä aidon rakkauden tiivistelmä.
Karvoineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen?
Ap
Ap
Etkö ole erosta kuullut? Miksi roikut ihmisessä, jota et rakasta?
Rakastan kaikkea muuta paitsi hänen vartaloaan.
Ap
Makuja on monia. Joku mies
haluaa pehmeää xl-naista ja minun
kehoni olisi 'liian pieni' hänelle.
Omat kumppanini ovat olleet vain
sporttimimmien perään ja
tykänneet todella paljon pitkistä raajoista
(=kiinteistä, timmeistä käsivarsista ja
jaloista), litteästä vatsasta, kauniista v-
selästä, kompaktista pallopebasta,
ryhdikkäästä hartialinjasta,
pienestä uumasta.. Eli setti joka multa silloin
löytyi/oli tarjolla ja löytyy edelleen.
Myös puhdas, sileä, leimaton iho miestä
miellytti.
Jos kumppani on hyvin lihava, niin eihän sen yli pääse paitsi seiväshyppääjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkövika ei ole välttämättä ylipaino. Minulle esimerkiksi hammashygienia on ollut aina tärkeää. Lapsuudesta on jäänyt mieleen kauheana inhokkina, kun isovanhempani tuotti maiskuttavaa ääntä, kun hänen tekohampaansa olivat löysät ja lätisivät suussa. Tällainen ulkonäköön liittyvä vika olisi minulle täydellinen turn off puolisossa, en pääsisi sen ylitse.
Ja joku pv havahdut siihen kun miehesi lupsuttelee utareitasi, työntää kielen suuhunsa ja klonksuttelee hampaitaan. Välillä lipsuttelee rakkausreikääsi ja sama limainen klonksuttelu kuuluu sieltäkin :D :D
🤣🤣Pitää sellaista kähinää samalla kun työstää ap:n pillua ja tissejä. Äähhh, oihh, klonks klonks, prööts, aah, lurps, lurps.
Ei. Jos ulkonäkö on noin tärkeää, niin olisi parempi jatkaa etsimistä.
Nåniin naiset, kåstokirveet esiin! 🤕😖
Toi on hyvin sanottu, että epätäydellisyydestä pääsee yli, vastenmielisyydestä ei.