Pääseekö siitä koskaan yli, ettei kumppanin vartalon ulkonäkö miellytä?
Hänen toiveensa on, että häntä rakastettaisiin sellaisena kuin hän on.
Kommentit (54)
Omat hampaat. Ne mulla on
ja ne miehellä oltava. Proteesipusut
ei kiitos. 1 implantti, ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen?
Ulkonäköni osalta niin täydellinen kuin vaan kykenen olemaan.
Ap
Eli kaljamahainen kaljuuntuva ukkeli
Ei kaikki sinua matchaa.
Oliko kumppanisi vartali alunperinkin mielestäsi vastenmielinen vai muuttuiko ajan myötä? Jis oli slunperin, niin et olisi saanut jatkaa suhdetta.
Eli et pysty toteuttamaan hänen toivettaan. Olisiko hänen kannaltaan parempi, jos eroaisitte. Hän pääsee etsimään itselleen kumppanin, joka on hänelle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
'Oliko kumppanisi vartali alunperinkin mielestäsi vastenmielinen vai muuttuiko ajan myötä? Jis oli slunperin, niin et olisi saanut jatkaa suhdetta.'
Vartali?🥳 Mikä se on? Suorista
tecarit, sun fokus katosi. 😃
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani on hyvin lihava, niin eihän sen yli pääse paitsi seiväshyppääjä?
Ja hankittava kartta ja kompassi.
Vierailija kirjoitti:
Omat hampaat. Ne mulla on
ja ne miehellä oltava. Proteesipusut
ei kiitos. 1 implantti, ok.
Tottakai omat.
Pelkäätkö, ettet saisi himoitsemaasi "uuhoohsexypöxyläählääh"- hottista? Muutenhan olisit jo eronnut.
Mitä muuten meiltä haluat? Ilmeisesti vain saada porukan riitelemään ja itse trollaat välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, että pitäisi olla täydellinen (mitä ikinä se onkaan), vaan miellyttävä - tai vähintään ei-vastenmielinen. Ja tähän haarukkaan mahtuu paljon kaikenlaisia vartaloita.
Ymmärrän ap:ta oikein hyvin. Vastenmielistä vartaloa on vastenmielistä koskettaa. Ei sille mitään voi.
-eri
Sitä en ymmärrä, miksi ap on ko. ihmisen kanssa. Rakkaudesta selvästi ei ole kyse. Päästäisi menemään ja löytämään jonkun, joka kykenee rakastamaan. Etsisi itse toisen, jota sietää edes koskettaa.
Riippuu varmaan ihmisestä. En usko että itse pääsisin tuollaisesta yli.
Helmi? Harkimon tyttis? Kuka siellä?
Joo ei, ei pääsee mihinkään jos painii väärässä ikä kategoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kumppanisi vartali alunperinkin mielestäsi vastenmielinen vai muuttuiko ajan myötä? Jis oli slunperin, niin et olisi saanut jatkaa suhdetta.
Vartalo on muuttunut suhteen aikana radikaalisti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla ihmisen kanssa jossa jotain vastenmielistä. Ylilihavuus esimerkiksi.
Tämän takia varmaan liittoja hajoaa niin paljon.
No joko rakastat tai sitten et.