Pääseekö siitä koskaan yli, ettei kumppanin vartalon ulkonäkö miellytä?
Hänen toiveensa on, että häntä rakastettaisiin sellaisena kuin hän on.
Kommentit (54)
En voisi olla ihmisen kanssa jossa jotain vastenmielistä. Ylilihavuus esimerkiksi.
Kyllä kun tulet sokeaksi. Menestystä matkaan pimeyden maailmaan.
Aloittajalla lienee ylähylly aika tyhjänä...
Pääsee sillä, että rehellisesti kerrot, kuinka asiat ovat ja päästät menemään ja löytämään sellaisen, joka oikeasti rakastaa häntä sellaisena, kuin hän on. Sinä voit puolestasi vastaavasti etsiä sen omaan silmääsi miellyttävän, jota pystyt ja kykenet aidosti rakastamaan juuri sellaisena, kuin hän on, jos nyt moiseen temppuun ylipäänsä kykenet muutenkaan.
En pidä mieheni vartalosta mutta se ei estä minua rakastamasta tai haluamasta häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kun tulet sokeaksi. Menestystä matkaan pimeyden maailmaan.
Kyllähän sokeanakin tuntee kehon koostumuksen.
Pääseekö siitä koskaan yli, ettei kumppanin lompakon paksuus miellytä?
Vierailija kirjoitti:
En pidä mieheni vartalosta mutta se ei estä minua rakastamasta tai haluamasta häntä.
Pystytkö koskettamaan hänen vartaloaan rakkaudellisesti?
Ap
En minä voisi olla minkään muun kuin täydellisen kanssa. Jos toista rakastaa, hän on täydellinen vikoineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen?
Ulkonäköni osalta niin täydellinen kuin vaan kykenen olemaan.
Ap
Sä katot sitä luisupersettä joka päivä ja mietit että miksi. Oi miksi. Tuotako pitäisi painaa. Ei pysty.
Kyse ei ole siitä, että pitäisi olla täydellinen (mitä ikinä se onkaan), vaan miellyttävä - tai vähintään ei-vastenmielinen. Ja tähän haarukkaan mahtuu paljon kaikenlaisia vartaloita.
Ymmärrän ap:ta oikein hyvin. Vastenmielistä vartaloa on vastenmielistä koskettaa. Ei sille mitään voi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Minua todellakin estää.
Miksei se laihduta. Läski lähtee kuntoilemalla.
Eikä ole. Tuo juuri on pahinta mahdollista itsepetosta. Yhdessäolossahan on pitkälti kyse nimenomaan epätäydellisyyden hyväksymisestä toisessa. Ei täydellisyyden rakentamisesta.
Mutta vartalo voi toden totta olla vastenmielinen - ja siitä EI pääse yli. Epätäydellisyyksistä pääsee. Vastenmielisyyksistä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö koskettamaan hänen vartaloaan rakkaudellisesti?
Ap
Pystyn. Hänessä on kuitenkin sellaisiakin kohtia mitä pidän hyvin kauniina ja kiihottavina.
Kukaan meistä ei ole täydellinen
Eihän ihminen säily mutta jos on jotain poikkeavaa muuta niin sen valinnan joutuu tekemään, mieluusti jo ennen kuin jälkeen.
Ulkonäkövika ei ole välttämättä ylipaino. Minulle esimerkiksi hammashygienia on ollut aina tärkeää. Lapsuudesta on jäänyt mieleen kauheana inhokkina, kun isovanhempani tuotti maiskuttavaa ääntä, kun hänen tekohampaansa olivat löysät ja lätisivät suussa. Tällainen ulkonäköön liittyvä vika olisi minulle täydellinen turn off puolisossa, en pääsisi sen ylitse.
Hänellä on ihanat kasvot ja luonne, mutta en pääse siitä kropasta yli.
Ap