Kuka aloittaa joulun IKEAn buffetilla??
Eikö millään malta odottaa itse joulua? Onko tämä sitä mulle kaikki heti nyt?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:sta on tullut ruokapoliisi?
Jouluruoka on kulttuuria, ei pelkkää ravintoa. Hälläväliä-meininki on se, joka meidät ajaa suohon.
ap
Mä kävin, kun työnantaja meidät sinne vei. Ihan hyvää oli. Ei se kuitenkaan mitenkään mun joulua aloittanut.
Aika teennäinen aloitus, jos pääpointti on siinä, ettei jouluruokaa saisi syödä etukäteen. Aika monet työnantajat tarjoavat joululounaan ravintolassa ennen joulua. Laivoillakin tarjotaan joululounasta jo koko marraskuun.
Oi jospa vain kaikilla olisi mahdollista jouluaterioida Ikeassa!
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin, kun työnantaja meidät sinne vei. Ihan hyvää oli. Ei se kuitenkaan mitenkään mun joulua aloittanut.
Miten ajattelisit, jos syntymäpäiväkakku tuotaisiin sinulle kolme viikkoa ennen juhlaasi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Aika teennäinen aloitus, jos pääpointti on siinä, ettei jouluruokaa saisi syödä etukäteen. Aika monet työnantajat tarjoavat joululounaan ravintolassa ennen joulua. Laivoillakin tarjotaan joululounasta jo koko marraskuun.
Älä aloita edes laivoista vielä korninpaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tarjota juuri jouluruokaa? Miksei jotain muuta??
ap
muuten varmaan ihan kiva, mutta ikea buffetit ovat aina olleet aika simppeleitä ja tuokin jo 15 euroa. Jää itseltä väliin.
Suosittelen että moni ei menisi sillä ennen joulua kannattaa paastota. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelisit, jos syntymäpäiväkakku tuotaisiin sinulle kolme viikkoa ennen juhlaasi?
ap
Kiittäisin kakusta, ja söisin hyvällä ruokahalulla!
Varsinkin tällaiset firman muistamiset täytyykin hoitaa jo hyvissä ajoin ihan joulun alla on kiire, ja aika harva varmaan lähtisi työporukan kanssa Ikea-lounaalle jouluaattona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
ap
Ikeaan en menisi, mutta johkin hotellin buffettiin voisin ja ollaan oltu esim.laivalla Riikan jouluristeilyllä, jolloin jouluateria syötiin laivalla. Joissain työpaikoissa myös varmaan pikkujouluna syödään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kiittäisin kakusta, ja söisin hyvällä ruokahalulla!
Varsinkin tällaiset firman muistamiset täytyykin hoitaa jo hyvissä ajoin ihan joulun alla on kiire, ja aika harva varmaan lähtisi työporukan kanssa Ikea-lounaalle jouluaattona.
Onko pakko tarjota jouluruokaa? Miksei jotain muuta hyvää ruokaa kiitokseksi vuodesta? Selitys ontuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
ap
Ikeaan en menisi, mutta johkin hotellin buffettiin voisin ja ollaan oltu esim.laivalla Riikan jouluristeilyllä, jolloin jouluateria syötiin laivalla. Joissain työpaikoissa myös varmaan pikkujouluna syödään.
Syödään joo, mutta eikö se mitenkään ole mahdollista tarjota jotain muuta kuin jouluruokaa? Onko ihan pakko pilata se joulun pääasia bensa-asemien, huonekalukauppojen, työpaikkaruokaloiden tai laivojen kera?
Eikö kukaan ole samaa mieltä asiasta? Onko kaikki perinteet jo niin So last season, you know? Mikä meitä vaivaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että moni ei menisi sillä ennen joulua kannattaa paastota. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava.
Unohdat, että kaikkihan ottaa salijäsenyyden loppiaisen jälkeen ;) Ja kuntosaliyrittäjät kiittää ilman ostamisesta.
ap
Ehkä ensimmäinen kerta kun kuulen jouluruokien olevan niin pyhiä, että niitä saa syödä vain yhdellä aterialla vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluruoka on kulttuuria, ei pelkkää ravintoa. Hälläväliä-meininki on se, joka meidät ajaa suohon.
ap
😅
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ensimmäinen kerta kun kuulen jouluruokien olevan niin pyhiä, että niitä saa syödä vain yhdellä aterialla vuodessa.
Kysypä amerikkalaisilta kiitospäivän illallisesta ;)