Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka aloittaa joulun IKEAn buffetilla??

Vierailija
07.12.2025 |

Eikö millään malta odottaa itse joulua? Onko tämä sitä mulle kaikki heti nyt?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
2/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn virheen merkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi pystyyn virheen merkiksi.

Hyvä sentään että myönnät virheeksi. Kiitos.

ap

Vierailija
4/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Jouluruokahimo on marraskuussa niin kova, en vaan voi itselleni mitään. Tänä vuonna tosin ikeabuffa oli pettymys. Alkuruuat joista erityisesti tykkään oli mauttomia.

Vierailija
5/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Jouluruokahimo on marraskuussa niin kova, en vaan voi itselleni mitään. Tänä vuonna tosin ikeabuffa oli pettymys. Alkuruuat joista erityisesti tykkään oli mauttomia.

Eikö joulua pidäkin odottaa? Miksi ei muka voisi mitään? Eikö aattoillan päähetkestä mene pointti??

ap

Vierailija
6/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jouluruokia saisi syödä vain aattona. Ei se nyt niin spesiaalia ole. Minä saatan tehdä jouluruokaa jo marraskuussa. 

Vierailija
7/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jouluruokia saisi syödä vain aattona. Ei se nyt niin spesiaalia ole. Minä saatan tehdä jouluruokaa jo marraskuussa. 

Koko joulun pääasiahan se on - aattoillan syöminen. Miksi pilata se kokemus jossain laivalla tai ikeassa? 

Vierailija
8/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perisuomalainen vastaus. Täällä ei ole mitään kulttuuria.

ap

Vierailija
9/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväistiin koko perhe Teboililla vetämässä kinkut ja laatikot! Tankattiin samalla.

Vierailija
10/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo marraskuussa kun oli asiaa Ikeaan. Hinta-laatusuhde ehkä kohdillaan, ei todellakaan mikään elämys. Ruoka varsin vaatimatonta, mutta oli halpaa. Tunnelmaa ankeutti lisäksi sotkuiset pöydät muutenkin epäviihtyisässä Raision Ikean ravintolatilassa, rääkyvät lapset ja tuolia lattiaa vasten kirskuttavat kankeasti tuolilta nousevat eläkeläiset.

Vierailija
11/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kuvitella esimerkiksi että amerikkalaiset söisivät kiitospäivän kalkkunat kuukautta aiemmin tai muslimit paastoaisivat kuukautta ennen ramadania jne? Suomalaisille millään ei ole väliä.

ap

Vierailija
12/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin jo marraskuussa kun oli asiaa Ikeaan. Hinta-laatusuhde ehkä kohdillaan, ei todellakaan mikään elämys. Ruoka varsin vaatimatonta, mutta oli halpaa. Tunnelmaa ankeutti lisäksi sotkuiset pöydät muutenkin epäviihtyisässä Raision Ikean ravintolatilassa, rääkyvät lapset ja tuolia lattiaa vasten kirskuttavat kankeasti tuolilta nousevat eläkeläiset.

Niin. Miksi pilata joulun odotus ja aattoillan kokemus viikkoja ennen jossain huonekalukaupan ruokalassa?? 

ap

Vierailija
13/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinne Ikeaan on matkaa reilu 200km. Kalliiksi tulee bensat ja menee koko päivä aikaa. Tuo 800 metrin päässä oleva Nesteen huoltoasema on järkevämpi vaihtoehto.

Vierailija
14/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinne Ikeaan on matkaa reilu 200km. Kalliiksi tulee bensat ja menee koko päivä aikaa. Tuo 800 metrin päässä oleva Nesteen huoltoasema on järkevämpi vaihtoehto.

Joulun viettoa kuukautta ennen läheisellä bensa-asemalla on varmaan suomalaisinta mitä on. Heti huonon itsetunnon jälkeen.

ap

Vierailija
15/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi pilata joulun odotus ja aattoillan kokemus viikkoja ennen jossain huonekalukaupan ruokalassa?? 

ap

Ei me aattoiltana jouluruokia syödä, vaan ihan omia herkkujamme, puolison kanssa kahdestaan olla jouluna. Käymme vielä ennen joulua vähän paremmassa paikassa syömässä kertaalleen kunnon jouluruuat. Ei me mitenkään erityisesti "joulua odoteta" siten, että kliimaksi olisi joulukinkku ja lanttulaatikko jouluaattona.

Vierailija
16/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä on traditio jouluateria Ikeassa, koko suku!

Vierailija
17/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheellä on traditio jouluateria Ikeassa, koko suku!

Oletteko kenties Pohjanmaalta?

ap

Vierailija
18/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut ottaa uudeksi perinteeksi käydä jossain hienossa hotellin joulubuffetissa ennen joulua ja viettää itse joulu pyhät matkoilla. 

Vierailija
19/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jokseenkin pettymys.

Lanttu-ja porkkanalaatikko vetistä, perunalaatikko niin paksua, että oli vaikea saada lautaselle siitä ottimesta. Merileväkaviaaria mitättömän vähän sen raskaan smetana tms moussen seassa. Kermakastike on vesikastiketta, aina, oli joulu tai ei. Graavilohi ja sienisalaatti mautonta. Sillihyve tms plääh, perunat kumimaisia. Puolukkarahka kai pussista, mutta ihan kohtalaista, kookospallot isoja ja ihan ok.

Vierailija
20/59 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jokseenkin pettymys.

Lanttu-ja porkkanalaatikko vetistä, perunalaatikko niin paksua, että oli vaikea saada lautaselle siitä ottimesta. Merileväkaviaaria mitättömän vähän sen raskaan smetana tms moussen seassa. Kermakastike on vesikastiketta, aina, oli joulu tai ei. Graavilohi ja sienisalaatti mautonta. Sillihyve tms plääh, perunat kumimaisia. Puolukkarahka kai pussista, mutta ihan kohtalaista, kookospallot isoja ja ihan ok.

Miksi piti mennä??

ap