Te joiden läheisellä on asperger
Kuinka te sen huomasitte? Kun luin omakantaa, siellä oli yksi lause joka pisti silmään "vahvistuu epäilys, että kyseessä saattaa olla osin asperger piirteistä"
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset voi tehdä taidetta, nimien, termejen väittelystä.
Oliko KAIKKI klassiset filosofit naisia?!? 😮
Kirjoitan nyt itsestäni mutta kommentti 3 kuvaili minua aika hyvin. Harmi vaan kun varsinkin äitini kuvasi minua älykkääksi mutta myös itsekkääksi, ilkeäksi, laiskaksi, tuuliviiriksi, itsepäiseksi ja ennen kaikkea ihmiseksi jolta puuttuu kunnianhimoa ja näyttämisen halua. Koulussa piti menestyä koska olen niin hankala ihminen että minusta ei muuhun ole kuin älyllä hankkimaan elantoni, kotiolot olivat molempien vanhempien mukaan täydelliset joten siitä kurja olo ei ainakaan voinut johtua. Nyt sitten reippaasti nuorempi lääkäri selittelee että näitä piirteitä kyllä on mutta nämä olisi pitänyt huomata jo lapsuudessa, kyllä tämä nyt vaikealta masennukselta vaikuttaa. Muutimme lukioikään asti lähes vuoden välein, päiväkodissa en ollut ja eskarikin jäi syksyn jälkeen kesken. Äiti väitti että en vaan tykännyt käydä siellä, olisiko joku kuitenkin jotain huomannut?
Vain naiset voi tehdä taidetta, nimien, termejen väittelystä.